Ryytyy yli 4000rpm
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Ryytyy yli 4000rpm
302 4V 600cfm Holley, 14" pahvisuodin, performer imusarja, shorty headerit ja flowmasterit. Karjeton pervonix sytka, racinging jakaja ja 9mm tulpanjohdot.
Ongelma: Ryytyy yli 4000rpm. Mika voisi olla ongelma? Imupuoli ahdistaa? Sytty pielessa ylakierroksilla? 15 degp erusennakko. Kay ihan ok yli 4000rpm, mutta Teho puuttuu..
Muuten kiipeaisi puuhun alavannolla, jos renkaissa pito piisaisi.
Ongelma: Ryytyy yli 4000rpm. Mika voisi olla ongelma? Imupuoli ahdistaa? Sytty pielessa ylakierroksilla? 15 degp erusennakko. Kay ihan ok yli 4000rpm, mutta Teho puuttuu..
Muuten kiipeaisi puuhun alavannolla, jos renkaissa pito piisaisi.
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Nokka juu, oma 280h, 351, huipputeho Compin 280H nokalla 5100 rpm, omilla kansilla mistä pahkat poistettu pako puolelta, Ed.perf.
Kone ei hyydy senkään jalkeen, teho alkaa laskea 6000 rpm.
Edellinen nokka tuntui hengettömältä 4000 asti, .412 nostoa 206/212 .050 nostoa... Eli ei välttämättä mitään "vikaa"...
Kone ei hyydy senkään jalkeen, teho alkaa laskea 6000 rpm.
Edellinen nokka tuntui hengettömältä 4000 asti, .412 nostoa 206/212 .050 nostoa... Eli ei välttämättä mitään "vikaa"...
Sepä se. Jos meinaat vaihtaa, nii laita kaks rivinen. ns. "double roller".veekoo kirjoitti:Nokkaketju == timing chain?CO = häkä kirjoitti:Nokkaketju !! Omastain oli venynyt ja oireet juurikin tuo, vääntöä vaan ei jengaa.....
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Tai jos haluaa hifistellä niin ratasjakopää mallia "loud & whine" kuulostaa kuin olisi ahdettumusse67 kirjoitti:Sepä se. Jos meinaat vaihtaa, nii laita kaks rivinen. ns. "double roller".

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Kylla se kay, mutta puhti puuttuu..petska kirjoitti:saako varmasti ruokaa ylhäällä.....jos vetää laihalle 4000 jälkeen niin johan hyytyy

EDIT: Viikonlopun kruisissa vuorilla (!) alkoi haisemaan bensa. Loytyi 1 kpl inan loysa letkunkiristin bensalinjasta, mutta ei se kylla selita ryytymista. Ainoastaan Miehekkaan hajun moottorijarruttaessa..
