302 kannet, nokka-akseli
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Viestit: 1368
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Paikkakunta: Koskenkorva
- Viesti:
Re: 302 kannet, nokka-akseli
Mun koneesta tuli dynossa 275 takapyörille, hyvin pienillä virityksillä. Toki lähtökohta on Cobra. Muutokset pääpiirteittäin: Lunati Voodoo 51014 Street/strip nokka, GT40 imusarja ja kannet itse portattu, pitkät peltisarjat, 30lbs suuttimet, softa by me. Kaasuläppä ja maf Cobran vakiot, bensapumppu parempi.
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/
Re: 302 kannet, nokka-akseli
itellä tuli E-street kannet portattuna, B-303 nokka, kiinan kopio imari edelbrockista ja läppärunko... ajoin korkeita 13 aikoja. suuttimet on vieläkin ihan 19lbs ja mennään jo tasan 13.0 vartilla eli niitä ei oo kiire vaihtaa.
Re: 302 kannet, nokka-akseli
Puristukset noin 10,2 ,compin 270 XFI-nokka lsa114 , Ford Racing 302X-alukannet hieman siloteltu, cobran vakio imusarja(ahistaa tällä hetkellä) BBK pitkät peltisarjat, BBK 70mm läppärunko , suuttimet 30lb, näillä 321 hv. Ja kone kyllä vetää mainiosti! 

-
- Addikti
- Viestit: 259
- Liittynyt: 28 Maalis 2011, 22:04
- Auto: Mustang Gt -95
- Paikkakunta: Vantaa
Re: 302 kannet, nokka-akseli
Mulla olis jouten gt40 pirratut rautakannet ja 2030 nokkakeppi.. kyllä niillä pitäs 30-60hp irrota. Eikä tarvis köyhtyä hirveitä. Kannet muistaakseni täydelliset.
Re: 302 kannet, nokka-akseli
ON!fox50 kirjoitti:Eikös stanssit lohkossa ole imusarjan alla? Mittari varmaan tarvii vaihtaa kasin omaan tai tarvike malliseen.
Eikö kukaan oo viritelly vakio kansilla, kiinnostais vaan tietää
-94 5.0 rulla ruiskukone muutettu kasari malliseksi (Weiand #8011 Holley 600 db), sytytys kaksikärki Mallory, valupakosarjat, ei muita muutoksia dyno 250 hp.
-Sama kone 5.0, Cranen nokka #99096-16, KB männät, kanavia siistitty + kansiremppa isot venttiilit (1.85" imu, 1.60" pako) E7 kannet (samat kannet kuin edellä), peltisarjat ja sama kaasari imusarja kuin edellä, dyno 335 hp.
-5.0 rullakone, E7 portatut kannet, vakio männät, Edel RPM imusarja, Holley 600 db, Ford B303 nokka, cranen sytkä, peltisarjat Hooker SC. Dyno 361 hp.
-289 lohko 302 akseli ja kk. C9OE 302 kannet portatut + isot venttiilit (1.85" imu, 1.60" pako), Wiseco männät, CC custom hyd roller nokka 288 / 288, Weiand #7515 imusarja, Holley 650 db, Cracen sytkä, peltisarjat Hoo-oker SC, jne.Dyno 390 hp.
Tekeillä 289 Historic FIA kone.
jne...
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Re: 302 kannet, nokka-akseli
Tässä vielä tuo 5.0, 361 hp
Niin nämä kaikki Fordin rautakansilla.
E7TE 5.0 Kannet x 3
ja
C9OE 302 sufix E, 58cc palotila, x 1
Niin nämä kaikki Fordin rautakansilla.
E7TE 5.0 Kannet x 3
ja
C9OE 302 sufix E, 58cc palotila, x 1
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.