302 kannet, nokka-akseli

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Pappacosworth
Aina äänessä
Viestit: 1368
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
Paikkakunta: Koskenkorva
Viesti:

Re: 302 kannet, nokka-akseli

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth »

Mun koneesta tuli dynossa 275 takapyörille, hyvin pienillä virityksillä. Toki lähtökohta on Cobra. Muutokset pääpiirteittäin: Lunati Voodoo 51014 Street/strip nokka, GT40 imusarja ja kannet itse portattu, pitkät peltisarjat, 30lbs suuttimet, softa by me. Kaasuläppä ja maf Cobran vakiot, bensapumppu parempi.
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
Stimbe
Addikti
Viestit: 209
Liittynyt: 22 Kesä 2009, 21:02

Re: 302 kannet, nokka-akseli

Viesti Kirjoittaja Stimbe »

itellä tuli E-street kannet portattuna, B-303 nokka, kiinan kopio imari edelbrockista ja läppärunko... ajoin korkeita 13 aikoja. suuttimet on vieläkin ihan 19lbs ja mennään jo tasan 13.0 vartilla eli niitä ei oo kiire vaihtaa.
Avatar
Topias74
Superpölöttäjä
Viestit: 2727
Liittynyt: 05 Tammi 2008, 16:26
Paikkakunta: Äänekoski

Re: 302 kannet, nokka-akseli

Viesti Kirjoittaja Topias74 »

Puristukset noin 10,2 ,compin 270 XFI-nokka lsa114 , Ford Racing 302X-alukannet hieman siloteltu, cobran vakio imusarja(ahistaa tällä hetkellä) BBK pitkät peltisarjat, BBK 70mm läppärunko , suuttimet 30lb, näillä 321 hv. Ja kone kyllä vetää mainiosti! :D
balez
Addikti
Viestit: 259
Liittynyt: 28 Maalis 2011, 22:04
Auto: Mustang Gt -95
Paikkakunta: Vantaa

Re: 302 kannet, nokka-akseli

Viesti Kirjoittaja balez »

Mulla olis jouten gt40 pirratut rautakannet ja 2030 nokkakeppi.. kyllä niillä pitäs 30-60hp irrota. Eikä tarvis köyhtyä hirveitä. Kannet muistaakseni täydelliset.
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Re: 302 kannet, nokka-akseli

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

fox50 kirjoitti:Eikös stanssit lohkossa ole imusarjan alla? Mittari varmaan tarvii vaihtaa kasin omaan tai tarvike malliseen.

Eikö kukaan oo viritelly vakio kansilla, kiinnostais vaan tietää :D
ON!
-94 5.0 rulla ruiskukone muutettu kasari malliseksi (Weiand #8011 Holley 600 db), sytytys kaksikärki Mallory, valupakosarjat, ei muita muutoksia dyno 250 hp.

-Sama kone 5.0, Cranen nokka #99096-16, KB männät, kanavia siistitty + kansiremppa isot venttiilit (1.85" imu, 1.60" pako) E7 kannet (samat kannet kuin edellä), peltisarjat ja sama kaasari imusarja kuin edellä, dyno 335 hp.

-5.0 rullakone, E7 portatut kannet, vakio männät, Edel RPM imusarja, Holley 600 db, Ford B303 nokka, cranen sytkä, peltisarjat Hooker SC. Dyno 361 hp.

-289 lohko 302 akseli ja kk. C9OE 302 kannet portatut + isot venttiilit (1.85" imu, 1.60" pako), Wiseco männät, CC custom hyd roller nokka 288 / 288, Weiand #7515 imusarja, Holley 650 db, Cracen sytkä, peltisarjat Hoo-oker SC, jne.Dyno 390 hp.

Tekeillä 289 Historic FIA kone.
jne...
Liitteet
289 pohjainen 306, 390hp
289 pohjainen 306, 390hp
Hieman kutiteltu 5.0, 335 hp
Hieman kutiteltu 5.0, 335 hp
Lähes vakio 5.0, 250 hp
Lähes vakio 5.0, 250 hp
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Re: 302 kannet, nokka-akseli

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Tässä vielä tuo 5.0, 361 hp
Niin nämä kaikki Fordin rautakansilla.
E7TE 5.0 Kannet x 3
ja
C9OE 302 sufix E, 58cc palotila, x 1
Liitteet
C9OE 302 E kannet
C9OE 302 E kannet
E7TE 5.0 kannet
E7TE 5.0 kannet
5.0 Viritetty, 361 hp
5.0 Viritetty, 361 hp
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Vastaa Viestiin