Tuulettimen siivet

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tuulettimen siivet

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Mulla on kans anturi mut se on syylärin yläreunassa. Kaaran kanssa modattiin se oikeen toimimaanki, pelitti hyvin. Ja tietty katkasija mukana pakko ojauksena.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Avatar
jls
Addikti
Viestit: 382
Liittynyt: 07 Joulu 2007, 13:54
Auto: 1965 Fastback 351
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Tuulettimen siivet

Viesti Kirjoittaja jls »

Pelkältä anturilta ohjaus releelle? Ilman mitään ohjausyksikköä? Pitääkö lämmöt tasaisena vai humpaako ylös alas? Jälkiasenteisissa ohajusbokseissa laatu vaihtelee ja hyvät maksaa maltaita. Mulla on iso syyläri, siihen jos laittaa ison flektin, pelkään että se menee siihen humpaamiseen. Mekaaninen toimii hyvin, mutta sähköinen antais moottorin lämmetä hitusen nopeammin.
Mustang FB -65
-Growing Up Is Overrated-
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Tuulettimen siivet

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

jls kirjoitti:Pelkältä anturilta ohjaus releelle? Ilman mitään ohjausyksikköä? Pitääkö lämmöt tasaisena vai humpaako ylös alas? Jälkiasenteisissa ohajusbokseissa laatu vaihtelee ja hyvät maksaa maltaita. Mulla on iso syyläri, siihen jos laittaa ison flektin, pelkään että se menee siihen humpaamiseen. Mekaaninen toimii hyvin, mutta sähköinen antais moottorin lämmetä hitusen nopeammin.
Termari alavesiletkussa, releen kautta flektille, ei mitään humppaa!!
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
SamiM
Aina äänessä
Viestit: 1519
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Leppävesi

Re: Tuulettimen siivet

Viesti Kirjoittaja SamiM »

kaara91 kirjoitti:Tuo mun kytkentä on just sen humppaamisen poistoon. Etuvastuksen kautta ottaa ensin esim. puolelle teholle ja jos se ei riitä toinen termostaatti ohittaa vastuksen ja kytkee täyden jännitteen puhaltimelle. Toimii pehmeesti ja yksinkertainen toteuttaa. Tuohon voi sitten vielä laittaa kytkimellä pakko-ohjauksen tarvittaessa.
Tätä rakenneltiin veljen Musseen aikanaan, jäi vain tuo etuvastus ettimättä kytkentään paikalleen. Kaksikärkinen lämpökytkin jäähdyttimen alavesiletkun puoleisessa säiliössä lähellä alavesiletkun liitäntää. Kahdella releellä ja pakko-ohjausmahdollisuus on-off-on kolmiasentokatkaisijalla kabiinista.
Vastaa Viestiin