Tuulettimen siivet
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Auto: Autoton
Re: Tuulettimen siivet
Mulla on kans anturi mut se on syylärin yläreunassa. Kaaran kanssa modattiin se oikeen toimimaanki, pelitti hyvin. Ja tietty katkasija mukana pakko ojauksena.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
- jls
- Addikti
- Auto: 1965 Fastback 351
Pelkältä anturilta ohjaus releelle? Ilman mitään ohjausyksikköä? Pitääkö lämmöt tasaisena vai humpaako ylös alas? Jälkiasenteisissa ohajusbokseissa laatu vaihtelee ja hyvät maksaa maltaita. Mulla on iso syyläri, siihen jos laittaa ison flektin, pelkään että se menee siihen humpaamiseen. Mekaaninen toimii hyvin, mutta sähköinen antais moottorin lämmetä hitusen nopeammin.
Mustang FB -65
-Growing Up Is Overrated-
-Growing Up Is Overrated-
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Termari alavesiletkussa, releen kautta flektille, ei mitään humppaa!!jls kirjoitti:Pelkältä anturilta ohjaus releelle? Ilman mitään ohjausyksikköä? Pitääkö lämmöt tasaisena vai humpaako ylös alas? Jälkiasenteisissa ohajusbokseissa laatu vaihtelee ja hyvät maksaa maltaita. Mulla on iso syyläri, siihen jos laittaa ison flektin, pelkään että se menee siihen humpaamiseen. Mekaaninen toimii hyvin, mutta sähköinen antais moottorin lämmetä hitusen nopeammin.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Tätä rakenneltiin veljen Musseen aikanaan, jäi vain tuo etuvastus ettimättä kytkentään paikalleen. Kaksikärkinen lämpökytkin jäähdyttimen alavesiletkun puoleisessa säiliössä lähellä alavesiletkun liitäntää. Kahdella releellä ja pakko-ohjausmahdollisuus on-off-on kolmiasentokatkaisijalla kabiinista.kaara91 kirjoitti:Tuo mun kytkentä on just sen humppaamisen poistoon. Etuvastuksen kautta ottaa ensin esim. puolelle teholle ja jos se ei riitä toinen termostaatti ohittaa vastuksen ja kytkee täyden jännitteen puhaltimelle. Toimii pehmeesti ja yksinkertainen toteuttaa. Tuohon voi sitten vielä laittaa kytkimellä pakko-ohjauksen tarvittaessa.