Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Yltiöpäinen ahtaminen koitui näiden turmioksi. Nämä olisi alkuperäiset ROUSH kannet, eli perus 3V. Onhan se vähän niinkin että jos lätäkön takaa tilaa "suoraan ajosta" kannet, joita sitten täällä pidellään 500€ että ne yleensä voi moottoriin liittää niin ihanan kallista sekin on.
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
ROKI kirjoitti:Katlesiko jakoketju, vai lipesikö rajottimen yli..
Taitaa olla mun kannet.... tikulla silmään (omaani) joka vanhoja muistelee, mutta tässä muisto räjäytyksestä joka johtui korkeista ahtopaineista ja kierroksen rajoittimen liiallisesta nostamisesta http://www.youtube.com/watch?v=Ov9xxjgKfZI
Ja Arton kysymykseen... luulen että noita ehjiä ns. vakiokansia saa valtameren takaa halvemmalla kuin korjaus maksaa Suomessa.. halvimmillaan kokonaisen S197 moottorin saa Usa-purkaamolta parilla tuhannella taalalla.
eiköhän tollaset saa joka koneistamo kuntoon, mutta tulee halvemmaks hommata kokonaan toinen ehjä kansi.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen