Alumiinikansien korjaus

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Alumiinikansien korjaus

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Pientä laittoa vaatisi kannet. :shithappens:
Kokemuksia pajoista, missä homma toimii ja hintatason julkaiseminenkaan ei olisi pahitteeksi.
Liitteet
kansi1.jpg
kansi2.jpg
kansi3.jpg
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: Alumiinikansien korjaus

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Eihän nuo ny nii pahat oo... :roll: mossen kannet?
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Re: Alumiinikansien korjaus

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Katlesiko jakoketju, vai lipesikö rajottimen yli. Viisatasella eivät sano kuin päivää, kannattaa ehkä ruveta etsiin ehjää kantta.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Re: Alumiinikansien korjaus

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Yltiöpäinen ahtaminen koitui näiden turmioksi. Nämä olisi alkuperäiset ROUSH kannet, eli perus 3V. Onhan se vähän niinkin että jos lätäkön takaa tilaa "suoraan ajosta" kannet, joita sitten täällä pidellään 500€ että ne yleensä voi moottoriin liittää niin ihanan kallista sekin on. :emt:
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Avatar
pokkinen
Aina äänessä
Viestit: 1178
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 10:18
Auto: Ford Transit
Paikkakunta: Nokia

Re: Alumiinikansien korjaus

Viesti Kirjoittaja pokkinen »

ROKI kirjoitti:Katlesiko jakoketju, vai lipesikö rajottimen yli..
Taitaa olla mun kannet.... tikulla silmään (omaani) joka vanhoja muistelee, mutta tässä muisto räjäytyksestä joka johtui korkeista ahtopaineista ja kierroksen rajoittimen liiallisesta nostamisesta :oops:
http://www.youtube.com/watch?v=Ov9xxjgKfZI

Olin tyhmien tyhmä, kilpailuvietin viedessä aivoja ... :lolkops: :lolkops: :lolkops:


Ja Arton kysymykseen... luulen että noita ehjiä ns. vakiokansia saa valtameren takaa halvemmalla kuin korjaus maksaa Suomessa.. halvimmillaan kokonaisen S197 moottorin saa Usa-purkaamolta parilla tuhannella taalalla.
- Juha -
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: Alumiinikansien korjaus

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Hi-Car parsii kasaan yleensä kannet kuin kannet = tänne minä veisin.

Futuragen AFR:t saivat sai siipeensä kerran ruottissa ja ne taisi korjata Lahden kansityö.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Galaxie61
Mega-addikti
Viestit: 803
Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
Auto: Galaxie -61
Paikkakunta: huitsin nevada

Re: Alumiinikansien korjaus

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

eiköhän tollaset saa joka koneistamo kuntoon, mutta tulee halvemmaks hommata kokonaan toinen ehjä kansi.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Vastaa Viestiin