Kokemuksia pajoista, missä homma toimii ja hintatason julkaiseminenkaan ei olisi pahitteeksi.
Alumiinikansien korjaus
- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
Alumiinikansien korjaus
Pientä laittoa vaatisi kannet.
Kokemuksia pajoista, missä homma toimii ja hintatason julkaiseminenkaan ei olisi pahitteeksi.
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Auto: Autoton
Re: Alumiinikansien korjaus
Eihän nuo ny nii pahat oo...
mossen kannet?
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Katlesiko jakoketju, vai lipesikö rajottimen yli. Viisatasella eivät sano kuin päivää, kannattaa ehkä ruveta etsiin ehjää kantta.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
Yltiöpäinen ahtaminen koitui näiden turmioksi. Nämä olisi alkuperäiset ROUSH kannet, eli perus 3V. Onhan se vähän niinkin että jos lätäkön takaa tilaa "suoraan ajosta" kannet, joita sitten täällä pidellään 500€ että ne yleensä voi moottoriin liittää niin ihanan kallista sekin on. 
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
- pokkinen
- Aina äänessä
- Auto: Ford Transit
Taitaa olla mun kannet.... tikulla silmään (omaani) joka vanhoja muistelee, mutta tässä muisto räjäytyksestä joka johtui korkeista ahtopaineista ja kierroksen rajoittimen liiallisesta nostamisestaROKI kirjoitti:Katlesiko jakoketju, vai lipesikö rajottimen yli..
http://www.youtube.com/watch?v=Ov9xxjgKfZI
Olin tyhmien tyhmä, kilpailuvietin viedessä aivoja ...

Ja Arton kysymykseen... luulen että noita ehjiä ns. vakiokansia saa valtameren takaa halvemmalla kuin korjaus maksaa Suomessa.. halvimmillaan kokonaisen S197 moottorin saa Usa-purkaamolta parilla tuhannella taalalla.
- Juha -
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Hi-Car parsii kasaan yleensä kannet kuin kannet = tänne minä veisin.
Futuragen AFR:t saivat sai siipeensä kerran ruottissa ja ne taisi korjata Lahden kansityö.
Futuragen AFR:t saivat sai siipeensä kerran ruottissa ja ne taisi korjata Lahden kansityö.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
-
Galaxie61
- Mega-addikti
- Auto: Galaxie -61
eiköhän tollaset saa joka koneistamo kuntoon, mutta tulee halvemmaks hommata kokonaan toinen ehjä kansi.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen