Huutelee nimim. Jos joskus 30 sekkaa rikki
PRO TOURING EARLY
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: PRO TOURING EARLY
Se on homerilla sitä extriimiä takapäässä
Huutelee nimim. Jos joskus 30 sekkaa rikki
Huutelee nimim. Jos joskus 30 sekkaa rikki
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: PRO TOURING EARLY
Fastback kirjoitti:Ok, ajo-ominaisuuksien kanssa ollaan siis samalla aaltopituudella. Mustang II tyylinen ratkaisu tuo todellakin tilaa konehuoneeseen, se on leveiden koneiden kanssa iloinen asia ja mahdollistaa järkevien pakosarjojen tekemisen. Yritin vain sanoa, että ei tarvita eksoottista hippopippoa kun nopeutta saadaan perinteisin konstein - tämä on lähes sama asia, että jengi investoi ruiskuja vanhoihin kippoihinsa, kun ei kaasarilla saada perusasioita kuntoon - niin ei se ruisku ole oikotie onneen, myös sen kanssa tarvitsee saada perusteet kuntoon.pete74 kirjoitti:Ei vaan näissä on muitakin vaihtoehtoja kun ne shelbyn +40v sitten tekemät parannukset.... Varsinkin jos otsikkona on Pro Touring Early.
Eli mulle tuli halvimmaks omiin tavotteisiin toi keula, makso alle 3000. Tuli tilaa konehuoneeseen, sain tehostetun hammastangon ja sitä ei myöskään pidetä minään ihmeellisenä ajo-ominaisuuksiltaan, ainakaan jos vertaa johonkin TCP yms. valmistajien tuotteisiin. Ja katsastus oli yllättävän helppo, kerroin millä lisäaineella ja menetelmällä hitsasin tavarat kiinni jotka joku yritys on tollaseen autoon suunnitellu. Pitäis olla läpihuutojuttu monellakin katsastus asemalla, kun on asioista perillä oleva henkilökunta.
Eri luetteloista voi laskee mitä tulis maksamaan jos vaikka etuakselistosta pitää kaikki uusia ja ei halua pistää sitä halvinta kuraa vaan esim. käyttää vaikka sellasia iskareita joita ei tarvii heti kahden vuoden päästä vaihtaa.
Sitten kun siihen haaveillaan nopeempaa ohjausta ja vähän jäykempiä puslia niin mä pääsin laskuissa aika äkkiä yli 2 tonnin.
ps. mä pystyn vaihtaan tulpat vartissa ilman kiroilua (tän saa ottaa vaikka v...uiluna jos siltä tuntuu)
Ei sen puoleen, se mikä on järkevintä ei ole aina kivointa - esim. minä tykkään rakentaa ja suunnitella jatkuvasti katiskaa etiäpäin. Jos autostani olis alunperin tehty jäykistelevä käytöksinen mutkarata auto, niin alla olisi myös aftermarket keula ja taika takapää.
Ei Homer sullakaan mennyt vielä 12s rikki vaikka oli panostusta aikaslailla?!??? Vai oliks se panostusta pro köyrinkiin kun on niin porno takajousitus??
Köyrimään köyrimään!! Periaatteen vuoksi joutuu hankkiin jotain, mitä ei joka autosta löydy!!
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Re: PRO TOURING EARLY
Eikä niitä muutoksia pidä aina huutaa maailmalle kurkku suorana, tekee ja käyttää leimalla muina miehinä jos rupee kyseleen niin selittelee ummet lammet. Ja jos vaatii papereita niin toimittaa sitten, en minä ainakaan mene kyseleen katastus sedältä että saisinko vaihtaa vähän hilipili osia alustaan. Vaihdan ne kaikessa hiljaisuudessa, enkä tule huuteleen tänne palstoillekkaan etää vaihdoin 2 etu ripustukset ja vähän muutakin, jos ne huomaa muutokset niin sorromnoo ei maailma siihen kaadu, peltiähän nää kattila vaan ovat.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Re: PRO TOURING EARLY
Joo toi on yks tapa, ei sekään vieras oo. Eli ei kaikkea kannata huudella netissä tai fasepookissa... Vaikka eiks se nykyään oo epäilyttävän psykopaatin merkki jos ei oo naamakirjassa
Mut nykyään saa muuttaa yllättävän paljon jos nimenomaan yrittää parantaa auton turvallisuutta ja ajo-ominaisuuksia.
Eikä niistä prossatkaan ropise enään yhtä herkästi ku ennen.
Sen takia ainakin itse tykkään joskus käydä kyselemässä etukäteen esim. konttorilla et mitä saa tehdä.
TÄRKEÄÄ: Kysy ihmiseltä (on ne katsastusmiehetkin ihmisiä) joka oikeasti tietää ja jolla on halua selvittää asioita.
Mut nykyään saa muuttaa yllättävän paljon jos nimenomaan yrittää parantaa auton turvallisuutta ja ajo-ominaisuuksia.
Eikä niistä prossatkaan ropise enään yhtä herkästi ku ennen.
Sen takia ainakin itse tykkään joskus käydä kyselemässä etukäteen esim. konttorilla et mitä saa tehdä.
TÄRKEÄÄ: Kysy ihmiseltä (on ne katsastusmiehetkin ihmisiä) joka oikeasti tietää ja jolla on halua selvittää asioita.
Re: PRO TOURING EARLY
Joo jos en oo täs polulla muuta oppinut niin sen et pitää turpansa konttorilla kiinni niin kauan kuin se hammasta purren vain suinkin onnistuu...
Toisaalta taidan pitääkin sen sohvan, kyllä tää teidän kanssa höpisiminen toisaalta on melkein yhtä hauskaa kuin tallissa kolistelu....
Toisaalta taidan pitääkin sen sohvan, kyllä tää teidän kanssa höpisiminen toisaalta on melkein yhtä hauskaa kuin tallissa kolistelu....
- hannu
- Aina äänessä
- Viestit: 1169
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 17:50
- Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
- Paikkakunta: Ikaalinen
Re: PRO TOURING EARLY
tällänen on valmistumassa HHP:n tiloissa, kait tää "jonkin" sortin Pro Touring sitten jo on 
- JooSexSex
- Addikti
- Viestit: 232
- Liittynyt: 15 Helmi 2008, 22:11
- Auto: 1965 Convertible T-code 200 C4
1965 Fastback A-code 332 Toploader 4-speed - Paikkakunta: Vantaa - Vanda
Re: PRO TOURING EARLY
Toi on just pro streettiä parhaimmillaan ! Hieno !
'65 Convertible T-code 200 C4 7.25"
'65 Fastback A-code 332 Toploader 8"
'65 Fastback A-code 332 Toploader 8"
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: PRO TOURING EARLY
Tarkoitat varmaan protouringia. Prostreet on käsitteenä jotain muuta mikä kuvan keltainen fb. Ehkä tuntuu pilkun köyrimiseltä, mutta kaksi täysin eri asiaa prostreet tai protouring.JooSexSex kirjoitti:Toi on just pro streettiä parhaimmillaan ! Hieno !

Jäätävän hieno FB tosin Hannulla tulossa, on se hienoa että suomessakin osataan muu kuin entisöinti. Siellä on kaaret ja kaikki!
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2113
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: PRO TOURING EARLY
[quote="FastbackJäätävän hieno FB tosin Harrilla tulossa, on se hienoa että suomessakin osataan muu kuin entisöinti. Siellä on kaaret ja kaikki![/quote]
korjasin...
korjasin...
- hannu
- Aina äänessä
- Viestit: 1169
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 17:50
- Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
- Paikkakunta: Ikaalinen
Re: PRO TOURING EARLY
korjasin...[/quote]Antti66HT kirjoitti:[quote="FastbackJäätävän hieno FB tosin Harrilla tulossa, on se hienoa että suomessakin osataan muu kuin entisöinti. Siellä on kaaret ja kaikki!
Oikein Antti
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: PRO TOURING EARLY
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: PRO TOURING EARLY
Hannullehhan ei tollaset kelepaa... 
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
- JooSexSex
- Addikti
- Viestit: 232
- Liittynyt: 15 Helmi 2008, 22:11
- Auto: 1965 Convertible T-code 200 C4
1965 Fastback A-code 332 Toploader 4-speed - Paikkakunta: Vantaa - Vanda
Re: PRO TOURING EARLY
Joo. Termit sekaisin, mutta siitä yhtä mieltä, että komee peli.Fastback kirjoitti:Tarkoitat varmaan protouringia. Prostreet on käsitteenä jotain muuta mikä kuvan keltainen fb. Ehkä tuntuu pilkun köyrimiseltä, mutta kaksi täysin eri asiaa prostreet tai protouring.JooSexSex kirjoitti:Toi on just pro streettiä parhaimmillaan ! Hieno !
Jäätävän hieno FB tosin Hannulla tulossa, on se hienoa että suomessakin osataan muu kuin entisöinti. Siellä on kaaret ja kaikki!
Ja siitten viitaten toiseen keskusteluun, että minkähän väriset kilvet tohon sitten sopii ?
Mun miellyttäisi mustat , koska ne sopii keltaisen kanssa.
'65 Convertible T-code 200 C4 7.25"
'65 Fastback A-code 332 Toploader 8"
'65 Fastback A-code 332 Toploader 8"
- hannu
- Aina äänessä
- Viestit: 1169
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 17:50
- Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
- Paikkakunta: Ikaalinen
Re: PRO TOURING EARLY
Nooh....eiköhän toi nippa nappa kelpais...onhan se -65Fb, ainut mikä noista "vanhuksista" mulle kelpaiskaan...Firebolt kirjoitti:Hannullehhan ei tollaset kelepaa...
Re: PRO TOURING EARLY
Joo ihastelin sitä -65 tuolla Hakalan pajalla ja varmistuin siitä et kyl se on parempi et meikäläinen konttorirotta jättää noi isot hifistelyt miehille ja tekee vain sen mihin varmuudella itse kykenee, mutta ny on aihio kotona...-67 s-code fastback...yritän tän syksyn sitä ulkoiluttaa, niin pääsee sit talvella
kolisteleen talliin ja se sohva on edelleen myynnis
kuvia laitan teillä tuomittavaks kunhan kerkiän....
kolisteleen talliin ja se sohva on edelleen myynnis
kuvia laitan teillä tuomittavaks kunhan kerkiän....