Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
pete74 kirjoitti:Ei vaan näissä on muitakin vaihtoehtoja kun ne shelbyn +40v sitten tekemät parannukset.... Varsinkin jos otsikkona on Pro Touring Early.
Eli mulle tuli halvimmaks omiin tavotteisiin toi keula, makso alle 3000. Tuli tilaa konehuoneeseen, sain tehostetun hammastangon ja sitä ei myöskään pidetä minään ihmeellisenä ajo-ominaisuuksiltaan, ainakaan jos vertaa johonkin TCP yms. valmistajien tuotteisiin. Ja katsastus oli yllättävän helppo, kerroin millä lisäaineella ja menetelmällä hitsasin tavarat kiinni jotka joku yritys on tollaseen autoon suunnitellu. Pitäis olla läpihuutojuttu monellakin katsastus asemalla, kun on asioista perillä oleva henkilökunta.
Eri luetteloista voi laskee mitä tulis maksamaan jos vaikka etuakselistosta pitää kaikki uusia ja ei halua pistää sitä halvinta kuraa vaan esim. käyttää vaikka sellasia iskareita joita ei tarvii heti kahden vuoden päästä vaihtaa.
Sitten kun siihen haaveillaan nopeempaa ohjausta ja vähän jäykempiä puslia niin mä pääsin laskuissa aika äkkiä yli 2 tonnin.
ps. mä pystyn vaihtaan tulpat vartissa ilman kiroilua (tän saa ottaa vaikka v...uiluna jos siltä tuntuu)
Ok, ajo-ominaisuuksien kanssa ollaan siis samalla aaltopituudella. Mustang II tyylinen ratkaisu tuo todellakin tilaa konehuoneeseen, se on leveiden koneiden kanssa iloinen asia ja mahdollistaa järkevien pakosarjojen tekemisen. Yritin vain sanoa, että ei tarvita eksoottista hippopippoa kun nopeutta saadaan perinteisin konstein - tämä on lähes sama asia, että jengi investoi ruiskuja vanhoihin kippoihinsa, kun ei kaasarilla saada perusasioita kuntoon - niin ei se ruisku ole oikotie onneen, myös sen kanssa tarvitsee saada perusteet kuntoon.
Ei sen puoleen, se mikä on järkevintä ei ole aina kivointa - esim. minä tykkään rakentaa ja suunnitella jatkuvasti katiskaa etiäpäin. Jos autostani olis alunperin tehty jäykistelevä käytöksinen mutkarata auto, niin alla olisi myös aftermarket keula ja taika takapää.
Ei Homer sullakaan mennyt vielä 12s rikki vaikka oli panostusta aikaslailla?!??? Vai oliks se panostusta pro köyrinkiin kun on niin porno takajousitus??
Köyrimään köyrimään!! Periaatteen vuoksi joutuu hankkiin jotain, mitä ei joka autosta löydy!!
Eikä niitä muutoksia pidä aina huutaa maailmalle kurkku suorana, tekee ja käyttää leimalla muina miehinä jos rupee kyseleen niin selittelee ummet lammet. Ja jos vaatii papereita niin toimittaa sitten, en minä ainakaan mene kyseleen katastus sedältä että saisinko vaihtaa vähän hilipili osia alustaan. Vaihdan ne kaikessa hiljaisuudessa, enkä tule huuteleen tänne palstoillekkaan etää vaihdoin 2 etu ripustukset ja vähän muutakin, jos ne huomaa muutokset niin sorromnoo ei maailma siihen kaadu, peltiähän nää kattila vaan ovat.
Joo toi on yks tapa, ei sekään vieras oo. Eli ei kaikkea kannata huudella netissä tai fasepookissa... Vaikka eiks se nykyään oo epäilyttävän psykopaatin merkki jos ei oo naamakirjassa
Mut nykyään saa muuttaa yllättävän paljon jos nimenomaan yrittää parantaa auton turvallisuutta ja ajo-ominaisuuksia.
Eikä niistä prossatkaan ropise enään yhtä herkästi ku ennen.
Sen takia ainakin itse tykkään joskus käydä kyselemässä etukäteen esim. konttorilla et mitä saa tehdä.
TÄRKEÄÄ: Kysy ihmiseltä (on ne katsastusmiehetkin ihmisiä) joka oikeasti tietää ja jolla on halua selvittää asioita.
tällänen on valmistumassa HHP:n tiloissa, kait tää "jonkin" sortin Pro Touring sitten jo on
Liitteet
Pro Touring 65FB 4,6 DOHC Modular konversio ( TKO600, RRS joustintuet edessä ja kolmilinkki takana, Coil Ower ympäriinsä, RRS Hammastanko, Strange 9" taka-akseli, 18" pyörät, 13" jarrut, täydellinen Custom nahkaverhoilu ) alkaa olemaan loppusuoralla. Vähän vielä sähköjä ym. ja se on siinä.
JooSexSex kirjoitti:Toi on just pro streettiä parhaimmillaan ! Hieno !
Tarkoitat varmaan protouringia. Prostreet on käsitteenä jotain muuta mikä kuvan keltainen fb. Ehkä tuntuu pilkun köyrimiseltä, mutta kaksi täysin eri asiaa prostreet tai protouring.
Jäätävän hieno FB tosin Hannulla tulossa, on se hienoa että suomessakin osataan muu kuin entisöinti. Siellä on kaaret ja kaikki!
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
[quote="FastbackJäätävän hieno FB tosin Harrilla tulossa, on se hienoa että suomessakin osataan muu kuin entisöinti. Siellä on kaaret ja kaikki![/quote]
Antti66HT kirjoitti:[quote="FastbackJäätävän hieno FB tosin Harrilla tulossa, on se hienoa että suomessakin osataan muu kuin entisöinti. Siellä on kaaret ja kaikki!
JooSexSex kirjoitti:Toi on just pro streettiä parhaimmillaan ! Hieno !
Tarkoitat varmaan protouringia. Prostreet on käsitteenä jotain muuta mikä kuvan keltainen fb. Ehkä tuntuu pilkun köyrimiseltä, mutta kaksi täysin eri asiaa prostreet tai protouring.
Jäätävän hieno FB tosin Hannulla tulossa, on se hienoa että suomessakin osataan muu kuin entisöinti. Siellä on kaaret ja kaikki!
Joo. Termit sekaisin, mutta siitä yhtä mieltä, että komee peli.
Ja siitten viitaten toiseen keskusteluun, että minkähän väriset kilvet tohon sitten sopii ?
Mun miellyttäisi mustat , koska ne sopii keltaisen kanssa.
Firebolt kirjoitti:Hannullehhan ei tollaset kelepaa...
Nooh....eiköhän toi nippa nappa kelpais...onhan se -65Fb, ainut mikä noista "vanhuksista" mulle kelpaiskaan... , kun sitä vm -60 fb:tä ei koskaan tehty, ainakaan julkisesti myyntiin
Joo ihastelin sitä -65 tuolla Hakalan pajalla ja varmistuin siitä et kyl se on parempi et meikäläinen konttorirotta jättää noi isot hifistelyt miehille ja tekee vain sen mihin varmuudella itse kykenee, mutta ny on aihio kotona...-67 s-code fastback...yritän tän syksyn sitä ulkoiluttaa, niin pääsee sit talvella
kolisteleen talliin ja se sohva on edelleen myynnis
kuvia laitan teillä tuomittavaks kunhan kerkiän....