PRO TOURING EARLY

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: PRO TOURING EARLY

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Se on homerilla sitä extriimiä takapäässä :pehva:

Huutelee nimim. Jos joskus 30 sekkaa rikki :oops:
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: PRO TOURING EARLY

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Fastback kirjoitti:
pete74 kirjoitti:Ei vaan näissä on muitakin vaihtoehtoja kun ne shelbyn +40v sitten tekemät parannukset.... Varsinkin jos otsikkona on Pro Touring Early.
Eli mulle tuli halvimmaks omiin tavotteisiin toi keula, makso alle 3000. Tuli tilaa konehuoneeseen, sain tehostetun hammastangon ja sitä ei myöskään pidetä minään ihmeellisenä ajo-ominaisuuksiltaan, ainakaan jos vertaa johonkin TCP yms. valmistajien tuotteisiin. Ja katsastus oli yllättävän helppo, kerroin millä lisäaineella ja menetelmällä hitsasin tavarat kiinni jotka joku yritys on tollaseen autoon suunnitellu. Pitäis olla läpihuutojuttu monellakin katsastus asemalla, kun on asioista perillä oleva henkilökunta.
Eri luetteloista voi laskee mitä tulis maksamaan jos vaikka etuakselistosta pitää kaikki uusia ja ei halua pistää sitä halvinta kuraa vaan esim. käyttää vaikka sellasia iskareita joita ei tarvii heti kahden vuoden päästä vaihtaa.
Sitten kun siihen haaveillaan nopeempaa ohjausta ja vähän jäykempiä puslia niin mä pääsin laskuissa aika äkkiä yli 2 tonnin.
ps. mä pystyn vaihtaan tulpat vartissa ilman kiroilua (tän saa ottaa vaikka v...uiluna jos siltä tuntuu)
Ok, ajo-ominaisuuksien kanssa ollaan siis samalla aaltopituudella. Mustang II tyylinen ratkaisu tuo todellakin tilaa konehuoneeseen, se on leveiden koneiden kanssa iloinen asia ja mahdollistaa järkevien pakosarjojen tekemisen. Yritin vain sanoa, että ei tarvita eksoottista hippopippoa kun nopeutta saadaan perinteisin konstein - tämä on lähes sama asia, että jengi investoi ruiskuja vanhoihin kippoihinsa, kun ei kaasarilla saada perusasioita kuntoon - niin ei se ruisku ole oikotie onneen, myös sen kanssa tarvitsee saada perusteet kuntoon.

Ei sen puoleen, se mikä on järkevintä ei ole aina kivointa - esim. minä tykkään rakentaa ja suunnitella jatkuvasti katiskaa etiäpäin. Jos autostani olis alunperin tehty jäykistelevä käytöksinen mutkarata auto, niin alla olisi myös aftermarket keula ja taika takapää.

Ei Homer sullakaan mennyt vielä 12s rikki vaikka oli panostusta aikaslailla?!??? Vai oliks se panostusta pro köyrinkiin kun on niin porno takajousitus?? :lol:

Köyrimään köyrimään!! Periaatteen vuoksi joutuu hankkiin jotain, mitä ei joka autosta löydy!! :pehva:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Re: PRO TOURING EARLY

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Eikä niitä muutoksia pidä aina huutaa maailmalle kurkku suorana, tekee ja käyttää leimalla muina miehinä jos rupee kyseleen niin selittelee ummet lammet. Ja jos vaatii papereita niin toimittaa sitten, en minä ainakaan mene kyseleen katastus sedältä että saisinko vaihtaa vähän hilipili osia alustaan. Vaihdan ne kaikessa hiljaisuudessa, enkä tule huuteleen tänne palstoillekkaan etää vaihdoin 2 etu ripustukset ja vähän muutakin, jos ne huomaa muutokset niin sorromnoo ei maailma siihen kaadu, peltiähän nää kattila vaan ovat.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
pete74
Addikti
Viestit: 157
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 02:30

Re: PRO TOURING EARLY

Viesti Kirjoittaja pete74 »

Joo toi on yks tapa, ei sekään vieras oo. Eli ei kaikkea kannata huudella netissä tai fasepookissa... Vaikka eiks se nykyään oo epäilyttävän psykopaatin merkki jos ei oo naamakirjassa :roll:
Mut nykyään saa muuttaa yllättävän paljon jos nimenomaan yrittää parantaa auton turvallisuutta ja ajo-ominaisuuksia.
Eikä niistä prossatkaan ropise enään yhtä herkästi ku ennen.
Sen takia ainakin itse tykkään joskus käydä kyselemässä etukäteen esim. konttorilla et mitä saa tehdä.
TÄRKEÄÄ: Kysy ihmiseltä (on ne katsastusmiehetkin ihmisiä) joka oikeasti tietää ja jolla on halua selvittää asioita.
Avatar
juke302
Aktiivi
Viestit: 106
Liittynyt: 21 Joulu 2009, 20:03
Paikkakunta: Vaasa

Re: PRO TOURING EARLY

Viesti Kirjoittaja juke302 »

Joo jos en oo täs polulla muuta oppinut niin sen et pitää turpansa konttorilla kiinni niin kauan kuin se hammasta purren vain suinkin onnistuu...

Toisaalta taidan pitääkin sen sohvan, kyllä tää teidän kanssa höpisiminen toisaalta on melkein yhtä hauskaa kuin tallissa kolistelu....
Avatar
hannu
Aina äänessä
Viestit: 1169
Liittynyt: 31 Touko 2004, 17:50
Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
Paikkakunta: Ikaalinen

Re: PRO TOURING EARLY

Viesti Kirjoittaja hannu »

tällänen on valmistumassa HHP:n tiloissa, kait tää "jonkin" sortin Pro Touring sitten jo on ;)
Liitteet
Pro Touring 65FB 4,6 DOHC Modular konversio ( TKO600, RRS joustintuet edessä ja kolmilinkki takana, Coil Ower ympäriinsä, RRS Hammastanko, Strange 9" taka-akseli, 18" pyörät, 13" jarrut, täydellinen Custom nahkaverhoilu ) alkaa olemaan loppusuoralla. Vähän vielä sähköjä ym. ja se on siinä.
Pro Touring 65FB 4,6 DOHC Modular konversio ( TKO600, RRS joustintuet edessä ja kolmilinkki takana, Coil Ower ympäriinsä, RRS Hammastanko, Strange 9" taka-akseli, 18" pyörät, 13" jarrut, täydellinen Custom nahkaverhoilu ) alkaa olemaan loppusuoralla. Vähän vielä sähköjä ym. ja se on siinä.
Avatar
JooSexSex
Addikti
Viestit: 230
Liittynyt: 15 Helmi 2008, 22:11
Auto: 1965 Convertible T-code 200 C4
1965 Fastback A-code 332 Toploader 4-speed
Paikkakunta: Vantaa - Vanda

Re: PRO TOURING EARLY

Viesti Kirjoittaja JooSexSex »

Toi on just pro streettiä parhaimmillaan ! Hieno !
'65 Convertible T-code 200 C4 7.25"
'65 Fastback A-code 332 Toploader 8"
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: PRO TOURING EARLY

Viesti Kirjoittaja Fastback »

JooSexSex kirjoitti:Toi on just pro streettiä parhaimmillaan ! Hieno !
Tarkoitat varmaan protouringia. Prostreet on käsitteenä jotain muuta mikä kuvan keltainen fb. Ehkä tuntuu pilkun köyrimiseltä, mutta kaksi täysin eri asiaa prostreet tai protouring.

Kuva

Jäätävän hieno FB tosin Hannulla tulossa, on se hienoa että suomessakin osataan muu kuin entisöinti. Siellä on kaaret ja kaikki!
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Re: PRO TOURING EARLY

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

[quote="FastbackJäätävän hieno FB tosin Harrilla tulossa, on se hienoa että suomessakin osataan muu kuin entisöinti. Siellä on kaaret ja kaikki![/quote]

korjasin...
Avatar
hannu
Aina äänessä
Viestit: 1169
Liittynyt: 31 Touko 2004, 17:50
Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
Paikkakunta: Ikaalinen

Re: PRO TOURING EARLY

Viesti Kirjoittaja hannu »

Antti66HT kirjoitti:[quote="FastbackJäätävän hieno FB tosin Harrilla tulossa, on se hienoa että suomessakin osataan muu kuin entisöinti. Siellä on kaaret ja kaikki!
korjasin...[/quote]

Oikein Antti :peukku:
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: PRO TOURING EARLY

Viesti Kirjoittaja Fastback »

:oops: oho eikö ups, kun mutkun eikun prostreet se ei ole. Hienoo Harri.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: PRO TOURING EARLY

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Hannullehhan ei tollaset kelepaa... :nenu:
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Avatar
JooSexSex
Addikti
Viestit: 230
Liittynyt: 15 Helmi 2008, 22:11
Auto: 1965 Convertible T-code 200 C4
1965 Fastback A-code 332 Toploader 4-speed
Paikkakunta: Vantaa - Vanda

Re: PRO TOURING EARLY

Viesti Kirjoittaja JooSexSex »

Fastback kirjoitti:
JooSexSex kirjoitti:Toi on just pro streettiä parhaimmillaan ! Hieno !
Tarkoitat varmaan protouringia. Prostreet on käsitteenä jotain muuta mikä kuvan keltainen fb. Ehkä tuntuu pilkun köyrimiseltä, mutta kaksi täysin eri asiaa prostreet tai protouring.

Jäätävän hieno FB tosin Hannulla tulossa, on se hienoa että suomessakin osataan muu kuin entisöinti. Siellä on kaaret ja kaikki!
Joo. Termit sekaisin, mutta siitä yhtä mieltä, että komee peli.
Ja siitten viitaten toiseen keskusteluun, että minkähän väriset kilvet tohon sitten sopii ?
Mun miellyttäisi mustat , koska ne sopii keltaisen kanssa.
'65 Convertible T-code 200 C4 7.25"
'65 Fastback A-code 332 Toploader 8"
Avatar
hannu
Aina äänessä
Viestit: 1169
Liittynyt: 31 Touko 2004, 17:50
Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
Paikkakunta: Ikaalinen

Re: PRO TOURING EARLY

Viesti Kirjoittaja hannu »

Firebolt kirjoitti:Hannullehhan ei tollaset kelepaa... :nenu:
Nooh....eiköhän toi nippa nappa kelpais...onhan se -65Fb, ainut mikä noista "vanhuksista" mulle kelpaiskaan... ;) , kun sitä vm -60 fb:tä ei koskaan tehty, ainakaan julkisesti myyntiin :(
Avatar
juke302
Aktiivi
Viestit: 106
Liittynyt: 21 Joulu 2009, 20:03
Paikkakunta: Vaasa

Re: PRO TOURING EARLY

Viesti Kirjoittaja juke302 »

Joo ihastelin sitä -65 tuolla Hakalan pajalla ja varmistuin siitä et kyl se on parempi et meikäläinen konttorirotta jättää noi isot hifistelyt miehille ja tekee vain sen mihin varmuudella itse kykenee, mutta ny on aihio kotona...-67 s-code fastback...yritän tän syksyn sitä ulkoiluttaa, niin pääsee sit talvella
kolisteleen talliin ja se sohva on edelleen myynnis :)
kuvia laitan teillä tuomittavaks kunhan kerkiän....
Vastaa Viestiin