1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Avatar
munmummu69
Addikti
Viestit: 362
Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
Paikkakunta: Hyvinkää

1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Viesti Kirjoittaja munmummu69 »

Tollasesta (kilvet otsikossa) jos jollakulla on kuvia tai jotain muuta mukavaa kerrottavaa vuosien takaa, niin postailkaa. YV ja meilikin kelpaa tietty.

Mikään museokappale ei kyseessä ole, mutta sehän ei suomihistorian mielenkiintoisuutta vähennä. Tiedä vaikka olis ollut jollain kuuluisalla ja musta tulis melkein sukulainen. :D
Mustang -69 SR
Avatar
munmummu69
Addikti
Viestit: 362
Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Viesti Kirjoittaja munmummu69 »

Kevin sanoi, että tää on vientitilaus ja tehty syksyllä -66. Herkkuina ollut nopea ohjaus, 4-speed, tehostetut levyt, HD suspension, HD patteri, trippi ja takometri, kilsamitsku, elektroniikkakello, konsyyli ja muuta sälää. Kuriositeettina tilattu ilman etulamppuja.

Väri on silloin joskus ollut silver frost ja sisusta musta. Eiks o nähty?
Mustang -69 SR
Avatar
MustangGT
Mega-addikti
Viestit: 776
Liittynyt: 24 Touko 2004, 05:46
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Viesti Kirjoittaja MustangGT »

Arkistoista löytyy pari kuvaa....
Lähetän... :D Pitää ensin skannata.... :D :shock:
Avatar
munmummu69
Addikti
Viestit: 362
Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Viesti Kirjoittaja munmummu69 »

Mä vähän aattelinkin, että kuvia tulee sulta jos keltä. :D Vielä saa muutakin tietoa tarjoilla, ihan tekstimuodossakin.
Mustang -69 SR
Avatar
munmummu69
Addikti
Viestit: 362
Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Viesti Kirjoittaja munmummu69 »

Ruåtsålåismusseksi paljastui. Ei mitään kovia Suomalaisjulkkiksia omistajina minun lisäksi. 8) (Voihan se silti olla vaikka ABBAn vanha.) :mrgreen:

Mustikan on tuonut Aimo muuttoautona länsinaapurista -74 Hämeenlinnaan. Väri on ollut turkoosin suuntainen sininen, mustalla katolla. NL-176 on lähtenyt kiertoon -77 kun omistajan on pitänyt saada tuoreempi GT taunus. :) Seuraavan vuoden aikana auto on nähnyt Lahden, Siuntion, Kuusankosken ja Pilkanmaan. Pilkanmaalta eteenpäin on jatkettu Puna/mustana Kouvolaan ja Niinikoskelle vielä kesän -79 merkeissä. Niinikoskella on kuponkeihin kirjailtu sivuputket ja karu rengastus.

-81 on etelästä siirrytty itärajalle Tohmajärvelle, jossa auto on ehtinyt poistua rekisteristä -84. Joensuussa on jatkettu -85 tunnuksella NHN-67, jossa auton pitkäaikaisin omistaja, Mika, on autoa pitänyt vuodet 86-97. Mikalla auto on poistunut rekisteristä -91 ja -97, josta 'arpina' tunnukset NVJ-90 ja JSE-87. Tämän jälkeen on palattu etelään. Parin nopean omistajanvaihdoksen jälkeen auto on löytänyt Haminasta omistajan yli kymmeneksi vuodeksi. Rannikkokaupungissa otteeseen on kirjoitettu 6.7litraa. Musta väri on tullut joskus Joensuussa tai myöhemmin.

Jos kellot kilisee niin tiatoo kehiin.

edit: Vinyylikaton otin pois koska on todennäköisemmin ollut maalattu. :?:
Viimeksi muokannut munmummu69, 07 Heinä 2009, 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mustang -69 SR
Avatar
stangrider
Aina äänessä
Viestit: 1341
Liittynyt: 31 Touko 2004, 08:31
Paikkakunta: sAVO

Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Viesti Kirjoittaja stangrider »

Eipä löytynyt omista tiedostoista.. luulisi Joensuun hemmojen jotain muistavan?

Näkyykö muuten dokumenteissa, mikä on ollut Ruotsin tunnus?
95 GT Topless and Opal Froster

http://www.stangbangers.com/
Avatar
munmummu69
Addikti
Viestit: 362
Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Viesti Kirjoittaja munmummu69 »

stangrider kirjoitti:Näkyykö muuten dokumenteissa, mikä on ollut Ruotsin tunnus?
AMA 363 kilvellä on naapurissa ollut. Kokeilin sitä naapurin AKEn nettiin (jep, siellä onnistuu :roll:), mutta joku audi on sillä kilvellä nykyjään.

Noiden varusteiden suhteen mietityttää, että kukahan ne on alkujaan valinnut (tehdas vai maahantuoja) kun Suomi- ja Ruotsiautoissa ne vaikuttaa kovasti olevan samoja?
Mustang -69 SR
sakke
Aktiivi
Viestit: 135
Liittynyt: 26 Loka 2010, 20:03
Auto: Mustang HT -68 351 C4
Paikkakunta: Orimattila

Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Viesti Kirjoittaja sakke »

Läträsin näitä vanhoja juttuja, niin tuosta tunnistin kys. Mussen. Oli R...lan Kakella Niinikoskella tuolloin -79. Kake kunnosteli ensin Desoto Diplomat -60:n, myi sitten sen Heinämaalle Arsalle ja osti Mussen. En paremmin tutustunut Musseen, ei oltu niin hyviä tuttuja Kaken kanssa.
Mustang HT 1968 351 C4
Kawasaki S2 350 -72 useita.
Solifer 3 Speed 1968
Avatar
munmummu69
Addikti
Viestit: 362
Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Viesti Kirjoittaja munmummu69 »

sakke kirjoitti:Läträsin näitä vanhoja juttuja, niin tuosta tunnistin kys. Mussen. Oli R...lan Kakella Niinikoskella tuolloin -79. Kake kunnosteli ensin Desoto Diplomat -60:n, myi sitten sen Heinämaalle Arsalle ja osti Mussen. En paremmin tutustunut Musseen, ei oltu niin hyviä tuttuja Kaken kanssa.
Miehen nimi papereista näkyy löytyvän, taisi myös tuunata mussen ajan henkeen sopivaksi. :)
Mustang -69 SR
toytrucker
Hiljaisempi
Viestit: 5
Liittynyt: 04 Huhti 2011, 01:16

Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Viesti Kirjoittaja toytrucker »

Tämmöinen kuva vuodelta -84 kerhon meetingistä Karviolta löytyi.
http://lh3.ggpht.com/_y5MqybvR0Ag/TDnNE ... 524%29.jpg
Avatar
munmummu69
Addikti
Viestit: 362
Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Viesti Kirjoittaja munmummu69 »

toytrucker kirjoitti:Tämmöinen kuva vuodelta -84 kerhon meetingistä Karviolta löytyi.
http://lh3.ggpht.com/_y5MqybvR0Ag/TDnNE ... 524%29.jpg
Vau. :mrgreen: Ei edes mielikuvitus riittänyt tohon. Vois melkeinpä kilpailla siitä, kuinka monta kasarifiitseriä kuvasta löytyy. Tattikset kuvasta. :pörrää:
Mustang -69 SR
AC919
Hiljaisempi
Viestit: 8
Liittynyt: 22 Maalis 2009, 21:42
Auto: Ford Mustang HT '65

Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Viesti Kirjoittaja AC919 »

Siinähän se olisi, ostakaa pois isolohko-Musse!

http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... 15&t=11105
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Tuleeko pikkulohkosta isolohko poraamalla? :roll:
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
AC919
Hiljaisempi
Viestit: 8
Liittynyt: 22 Maalis 2009, 21:42
Auto: Ford Mustang HT '65

Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Viesti Kirjoittaja AC919 »

Firebolt kirjoitti:Tuleeko pikkulohkosta isolohko poraamalla? :roll:
Ei ei, vaikka kuinka unelmoisi. Kyseiseen autoon siis vaihdettu 400cid kone, jota on luonnollisesti hivenen vielä porattu täyskunnostuksen yhteydessä.
Alunperin pikkulohkolla ollut (289).
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Viesti Kirjoittaja Fastback »

AC919 kirjoitti:
Firebolt kirjoitti:Tuleeko pikkulohkosta isolohko poraamalla? :roll:
Ei ei, vaikka kuinka unelmoisi. Kyseiseen autoon siis vaihdettu 400cid kone, jota on luonnollisesti hivenen vielä porattu täyskunnostuksen yhteydessä.
Alunperin pikkulohkolla ollut (289).
Alunperin pikkulohkolla ja edelleen pikkulohkolla. 400cid on Ford 335-sarjan pikkulohko. Siinä on toki ripaus isolohkoa, eli siinä on 385-sarjan (429/460) moottorien kanssa sama vaihteiston kaaveli.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Vastaa Viestiin