Mikään museokappale ei kyseessä ole, mutta sehän ei suomihistorian mielenkiintoisuutta vähennä. Tiedä vaikka olis ollut jollain kuuluisalla ja musta tulis melkein sukulainen.

Valvoja: Ville K
AMA 363 kilvellä on naapurissa ollut. Kokeilin sitä naapurin AKEn nettiin (jep, siellä onnistuustangrider kirjoitti:Näkyykö muuten dokumenteissa, mikä on ollut Ruotsin tunnus?
Miehen nimi papereista näkyy löytyvän, taisi myös tuunata mussen ajan henkeen sopivaksi.sakke kirjoitti:Läträsin näitä vanhoja juttuja, niin tuosta tunnistin kys. Mussen. Oli R...lan Kakella Niinikoskella tuolloin -79. Kake kunnosteli ensin Desoto Diplomat -60:n, myi sitten sen Heinämaalle Arsalle ja osti Mussen. En paremmin tutustunut Musseen, ei oltu niin hyviä tuttuja Kaken kanssa.
Vau.toytrucker kirjoitti:Tämmöinen kuva vuodelta -84 kerhon meetingistä Karviolta löytyi.
http://lh3.ggpht.com/_y5MqybvR0Ag/TDnNE ... 524%29.jpg
Ei ei, vaikka kuinka unelmoisi. Kyseiseen autoon siis vaihdettu 400cid kone, jota on luonnollisesti hivenen vielä porattu täyskunnostuksen yhteydessä.Firebolt kirjoitti:Tuleeko pikkulohkosta isolohko poraamalla?
Alunperin pikkulohkolla ja edelleen pikkulohkolla. 400cid on Ford 335-sarjan pikkulohko. Siinä on toki ripaus isolohkoa, eli siinä on 385-sarjan (429/460) moottorien kanssa sama vaihteiston kaaveli.AC919 kirjoitti:Ei ei, vaikka kuinka unelmoisi. Kyseiseen autoon siis vaihdettu 400cid kone, jota on luonnollisesti hivenen vielä porattu täyskunnostuksen yhteydessä.Firebolt kirjoitti:Tuleeko pikkulohkosta isolohko poraamalla?
Alunperin pikkulohkolla ollut (289).