Mikään museokappale ei kyseessä ole, mutta sehän ei suomihistorian mielenkiintoisuutta vähennä. Tiedä vaikka olis ollut jollain kuuluisalla ja musta tulis melkein sukulainen.
1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176
Valvoja: Ville K
- munmummu69
- Addikti
- Viestit: 362
- Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
- Paikkakunta: Hyvinkää
1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176
Tollasesta (kilvet otsikossa) jos jollakulla on kuvia tai jotain muuta mukavaa kerrottavaa vuosien takaa, niin postailkaa. YV ja meilikin kelpaa tietty.
Mikään museokappale ei kyseessä ole, mutta sehän ei suomihistorian mielenkiintoisuutta vähennä. Tiedä vaikka olis ollut jollain kuuluisalla ja musta tulis melkein sukulainen.
Mikään museokappale ei kyseessä ole, mutta sehän ei suomihistorian mielenkiintoisuutta vähennä. Tiedä vaikka olis ollut jollain kuuluisalla ja musta tulis melkein sukulainen.
Mustang -69 SR
- munmummu69
- Addikti
- Viestit: 362
- Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176
Kevin sanoi, että tää on vientitilaus ja tehty syksyllä -66. Herkkuina ollut nopea ohjaus, 4-speed, tehostetut levyt, HD suspension, HD patteri, trippi ja takometri, kilsamitsku, elektroniikkakello, konsyyli ja muuta sälää. Kuriositeettina tilattu ilman etulamppuja.
Väri on silloin joskus ollut silver frost ja sisusta musta. Eiks o nähty?
Väri on silloin joskus ollut silver frost ja sisusta musta. Eiks o nähty?
Mustang -69 SR
Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176
Arkistoista löytyy pari kuvaa....
Lähetän...
Pitää ensin skannata....

Lähetän...
- munmummu69
- Addikti
- Viestit: 362
- Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176
Mä vähän aattelinkin, että kuvia tulee sulta jos keltä.
Vielä saa muutakin tietoa tarjoilla, ihan tekstimuodossakin.
Mustang -69 SR
- munmummu69
- Addikti
- Viestit: 362
- Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176
Ruåtsålåismusseksi paljastui. Ei mitään kovia Suomalaisjulkkiksia omistajina minun lisäksi.
(Voihan se silti olla vaikka ABBAn vanha.)
Mustikan on tuonut Aimo muuttoautona länsinaapurista -74 Hämeenlinnaan. Väri on ollut turkoosin suuntainen sininen, mustalla katolla. NL-176 on lähtenyt kiertoon -77 kun omistajan on pitänyt saada tuoreempi GT taunus.
Seuraavan vuoden aikana auto on nähnyt Lahden, Siuntion, Kuusankosken ja Pilkanmaan. Pilkanmaalta eteenpäin on jatkettu Puna/mustana Kouvolaan ja Niinikoskelle vielä kesän -79 merkeissä. Niinikoskella on kuponkeihin kirjailtu sivuputket ja karu rengastus.
-81 on etelästä siirrytty itärajalle Tohmajärvelle, jossa auto on ehtinyt poistua rekisteristä -84. Joensuussa on jatkettu -85 tunnuksella NHN-67, jossa auton pitkäaikaisin omistaja, Mika, on autoa pitänyt vuodet 86-97. Mikalla auto on poistunut rekisteristä -91 ja -97, josta 'arpina' tunnukset NVJ-90 ja JSE-87. Tämän jälkeen on palattu etelään. Parin nopean omistajanvaihdoksen jälkeen auto on löytänyt Haminasta omistajan yli kymmeneksi vuodeksi. Rannikkokaupungissa otteeseen on kirjoitettu 6.7litraa. Musta väri on tullut joskus Joensuussa tai myöhemmin.
Jos kellot kilisee niin tiatoo kehiin.
edit: Vinyylikaton otin pois koska on todennäköisemmin ollut maalattu.
Mustikan on tuonut Aimo muuttoautona länsinaapurista -74 Hämeenlinnaan. Väri on ollut turkoosin suuntainen sininen, mustalla katolla. NL-176 on lähtenyt kiertoon -77 kun omistajan on pitänyt saada tuoreempi GT taunus.
-81 on etelästä siirrytty itärajalle Tohmajärvelle, jossa auto on ehtinyt poistua rekisteristä -84. Joensuussa on jatkettu -85 tunnuksella NHN-67, jossa auton pitkäaikaisin omistaja, Mika, on autoa pitänyt vuodet 86-97. Mikalla auto on poistunut rekisteristä -91 ja -97, josta 'arpina' tunnukset NVJ-90 ja JSE-87. Tämän jälkeen on palattu etelään. Parin nopean omistajanvaihdoksen jälkeen auto on löytänyt Haminasta omistajan yli kymmeneksi vuodeksi. Rannikkokaupungissa otteeseen on kirjoitettu 6.7litraa. Musta väri on tullut joskus Joensuussa tai myöhemmin.
Jos kellot kilisee niin tiatoo kehiin.
edit: Vinyylikaton otin pois koska on todennäköisemmin ollut maalattu.
Viimeksi muokannut munmummu69, 07 Heinä 2009, 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mustang -69 SR
- stangrider
- Aina äänessä
- Viestit: 1341
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 08:31
- Paikkakunta: sAVO
Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176
Eipä löytynyt omista tiedostoista.. luulisi Joensuun hemmojen jotain muistavan?
Näkyykö muuten dokumenteissa, mikä on ollut Ruotsin tunnus?
Näkyykö muuten dokumenteissa, mikä on ollut Ruotsin tunnus?
- munmummu69
- Addikti
- Viestit: 362
- Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176
AMA 363 kilvellä on naapurissa ollut. Kokeilin sitä naapurin AKEn nettiin (jep, siellä onnistuustangrider kirjoitti:Näkyykö muuten dokumenteissa, mikä on ollut Ruotsin tunnus?
Noiden varusteiden suhteen mietityttää, että kukahan ne on alkujaan valinnut (tehdas vai maahantuoja) kun Suomi- ja Ruotsiautoissa ne vaikuttaa kovasti olevan samoja?
Mustang -69 SR
-
sakke
- Aktiivi
- Viestit: 135
- Liittynyt: 26 Loka 2010, 20:03
- Auto: Mustang HT -68 351 C4
- Paikkakunta: Orimattila
Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176
Läträsin näitä vanhoja juttuja, niin tuosta tunnistin kys. Mussen. Oli R...lan Kakella Niinikoskella tuolloin -79. Kake kunnosteli ensin Desoto Diplomat -60:n, myi sitten sen Heinämaalle Arsalle ja osti Mussen. En paremmin tutustunut Musseen, ei oltu niin hyviä tuttuja Kaken kanssa.
Mustang HT 1968 351 C4
Kawasaki S2 350 -72 useita.
Solifer 3 Speed 1968
Kawasaki S2 350 -72 useita.
Solifer 3 Speed 1968
- munmummu69
- Addikti
- Viestit: 362
- Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176
Miehen nimi papereista näkyy löytyvän, taisi myös tuunata mussen ajan henkeen sopivaksi.sakke kirjoitti:Läträsin näitä vanhoja juttuja, niin tuosta tunnistin kys. Mussen. Oli R...lan Kakella Niinikoskella tuolloin -79. Kake kunnosteli ensin Desoto Diplomat -60:n, myi sitten sen Heinämaalle Arsalle ja osti Mussen. En paremmin tutustunut Musseen, ei oltu niin hyviä tuttuja Kaken kanssa.
Mustang -69 SR
-
toytrucker
- Hiljaisempi
- Viestit: 5
- Liittynyt: 04 Huhti 2011, 01:16
Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176
Tämmöinen kuva vuodelta -84 kerhon meetingistä Karviolta löytyi.
http://lh3.ggpht.com/_y5MqybvR0Ag/TDnNE ... 524%29.jpg
http://lh3.ggpht.com/_y5MqybvR0Ag/TDnNE ... 524%29.jpg
- munmummu69
- Addikti
- Viestit: 362
- Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176
Vau.toytrucker kirjoitti:Tämmöinen kuva vuodelta -84 kerhon meetingistä Karviolta löytyi.
http://lh3.ggpht.com/_y5MqybvR0Ag/TDnNE ... 524%29.jpg
Mustang -69 SR
Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176
Siinähän se olisi, ostakaa pois isolohko-Musse!
http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... 15&t=11105
http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... 15&t=11105
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176
Tuleeko pikkulohkosta isolohko poraamalla? 
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176
Ei ei, vaikka kuinka unelmoisi. Kyseiseen autoon siis vaihdettu 400cid kone, jota on luonnollisesti hivenen vielä porattu täyskunnostuksen yhteydessä.Firebolt kirjoitti:Tuleeko pikkulohkosta isolohko poraamalla?
Alunperin pikkulohkolla ollut (289).
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176
Alunperin pikkulohkolla ja edelleen pikkulohkolla. 400cid on Ford 335-sarjan pikkulohko. Siinä on toki ripaus isolohkoa, eli siinä on 385-sarjan (429/460) moottorien kanssa sama vaihteiston kaaveli.AC919 kirjoitti:Ei ei, vaikka kuinka unelmoisi. Kyseiseen autoon siis vaihdettu 400cid kone, jota on luonnollisesti hivenen vielä porattu täyskunnostuksen yhteydessä.Firebolt kirjoitti:Tuleeko pikkulohkosta isolohko poraamalla?
Alunperin pikkulohkolla ollut (289).
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
