-94 Mustang väännon puute
-94 Mustang väännon puute
-94 Mustang 5.0L GT:ssä ei tunnu riittävän vääntö varsinkaan matalilla kierroksilla juuri mihinkään ja muutenkin tehot puuttuu.
Autoon on laitettu vapaavirtaussuodatin ja uusi pakoputkisto, mutta näidenhän ei pitäisi tuota oiretta aiheuttaa?
Kaikki vinkit ovat tervetulleita.
Autoon on laitettu vapaavirtaussuodatin ja uusi pakoputkisto, mutta näidenhän ei pitäisi tuota oiretta aiheuttaa?
Kaikki vinkit ovat tervetulleita.
Re: -94 Mustang väännon puute
Ei pitäisi, ei. Ainakaan tuon suodattimen, putkisto voi jotain aiheuttaakin, jos tulee ilmavuotoja ennen lampadaa tms.
Tulivatko vaivat siis noiden muutosten jälkeen? Vai onko auto vasta hankittu ja edellisten omistajien toimesta noi muutokset.
Tulivatko vaivat siis noiden muutosten jälkeen? Vai onko auto vasta hankittu ja edellisten omistajien toimesta noi muutokset.
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Re: -94 Mustang väännon puute
Muutokset ovat edellisen omistajan tekemiä, mutta vaiva paheni nyt tehdyn virranjakaja remontin jälkeen. Ajoitus on säädetty kohdilleen ja kaikki johdot ovat oikeissa paikoissa, joten ei pitäisi siitäkään tuon vian johtua.
Nyt käytettiin katsastuksessa jossa huomattiin happi- ja lampada-arvojen olevan liian korkeat. Happiarvot saatiin kuriin poistamalla ilmaputki katalysaattorista, lampadaa ei vielä pystytty mittaamaan.
Kysyisin myös vielä, että tietääkö joku kuuluuko tähän malliin moottorin alle semmoinen kiinni pultattu putkista tehty tuki?
Autossa on vakio jouset vakio vanteet ja rekisteriin merkityt renkaat, mutta oli kuitenkin liian matala juuri siitä putkihässäkän kohdalta.
Nyt käytettiin katsastuksessa jossa huomattiin happi- ja lampada-arvojen olevan liian korkeat. Happiarvot saatiin kuriin poistamalla ilmaputki katalysaattorista, lampadaa ei vielä pystytty mittaamaan.
Kysyisin myös vielä, että tietääkö joku kuuluuko tähän malliin moottorin alle semmoinen kiinni pultattu putkista tehty tuki?
Autossa on vakio jouset vakio vanteet ja rekisteriin merkityt renkaat, mutta oli kuitenkin liian matala juuri siitä putkihässäkän kohdalta.
- Jones
- Mega-addikti
- Viestit: 613
- Liittynyt: 24 Touko 2004, 20:07
- Auto: GT -94
- Paikkakunta: Laaksolahti, Espoo
Re: -94 Mustang väännon puute
Hä, ei vakiojousilla kyllä ole liian matala, päinvastoin lähinnä maastoauto tuo on vakiona. Oisko kuvaa heittää siitä putkihässäkstä? Missäpäin vaikutat?steyr kirjoitti:Kysyisin myös vielä, että tietääkö joku kuuluuko tähän malliin moottorin alle semmoinen kiinni pultattu putkista tehty tuki?
Autossa on vakio jouset vakio vanteet ja rekisteriin merkityt renkaat, mutta oli kuitenkin liian matala juuri siitä putkihässäkän kohdalta.
1994 MUSTANG GT 5.0/AODE
1/4 Endurance BMW E36 - #8
1/4 Endurance BMW E36 - #8
- stangrider
- Aina äänessä
- Viestit: 1341
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 08:31
- Paikkakunta: sAVO
Re: -94 Mustang väännon puute
Avossahan on tuollainen putkihässäkkä.. onko autosi kovakattoinen kuitenkin?
Oma 95 avo, kuvattuna omilla 17" vanteilla, maastomalliltahan se näyttää sivusta, mutta alustassa ei hirveästi maastovaraa kuitenkaan ole. ja toisessa kuvassa ollaan konttorilla.
Oma 95 avo, kuvattuna omilla 17" vanteilla, maastomalliltahan se näyttää sivusta, mutta alustassa ei hirveästi maastovaraa kuitenkaan ole. ja toisessa kuvassa ollaan konttorilla.
- Kiesi
- Mega-addikti
- Viestit: 899
- Liittynyt: 05 Marras 2007, 21:32
- Auto: -76 Mustang II 302W+T5
-77 Mustang II ???+??
-61 Mercury Comet 170+3v man. - Paikkakunta: Mikkeli
Re: -94 Mustang väännon puute
Ainakin tuon ikäisistä avoista löytyy sellanen putkista tehty X-tuki moottorin alta.steyr kirjoitti:Kysyisin myös vielä, että tietääkö joku kuuluuko tähän malliin moottorin alle semmoinen kiinni pultattu putkista tehty tuki?
-76 Iso 2
-77 Pikku 2
-61 Mercury Comet
He who shall be last, shall be sideways and smiling.
-Jeremy Clarkson
-77 Pikku 2
-61 Mercury Comet
He who shall be last, shall be sideways and smiling.
-Jeremy Clarkson
Re: -94 Mustang väännon puute
Joo eli kangaskattoinen avo mustangi kyseessä ja tuollainen samanlainen tuki on moottorin alla. Katsastuksesta meni nyt läpi kun tuki poistettiin väliaikaisesti, mutta en sitten tiedä onko tässä vakio jousia. Ei nimittäin ole yhtä korkea kuin toi harmaa ja vaikka on 16 tuumaset vanteet niin renkaan yläpuolella on vähemmän tilaa.
- Late
- Aina äänessä
- Viestit: 1324
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Re: -94 Mustang väännon puute
steyr kirjoitti:Muutokset ovat edellisen omistajan tekemiä, mutta vaiva paheni nyt tehdyn virranjakaja remontin jälkeen. Ajoitus on säädetty kohdilleen ja kaikki johdot ovat oikeissa paikoissa, joten ei pitäisi siitäkään tuon vian johtua.
Nyt käytettiin katsastuksessa jossa huomattiin happi- ja lampada-arvojen olevan liian korkeat. Happiarvot saatiin kuriin poistamalla ilmaputki katalysaattorista, lampadaa ei vielä pystytty mittaamaan.
Onhan sytytyksen perusennakko säädetty siten että pikkuinen plugi (SPOUT connector) oli irroitettuna virranjakajan johtosarjasta (n. 10 cm virranjakajasta)? Jos ei niin tietokone korjaa ajoitusta ja menee melkoisesti poskelleen, yleensä myöhäiselle, mikä aiheuttaa yleistä voimattomuutta.
Viimeksi muokannut Late, 28 Touko 2010, 12:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
Re: -94 Mustang väännon puute
94:ssa tämä plugi on pelkääjän puolella iskaritornin edessä aikas lähellä MAF-anturia.Late kirjoitti:steyr kirjoitti:Muutokset ovat edellisen omistajan tekemiä, mutta vaiva paheni nyt tehdyn virranjakaja remontin jälkeen. Ajoitus on säädetty kohdilleen ja kaikki johdot ovat oikeissa paikoissa, joten ei pitäisi siitäkään tuon vian johtua.
Nyt käytettiin katsastuksessa jossa huomattiin happi- ja lampada-arvojen olevan liian korkeat. Happiarvot saatiin kuriin poistamalla ilmaputki katalysaattorista, lampadaa ei vielä pystytty mittaamaan.
Onhan sytytyksen perusennakko säädetty siten että pikkuinen plugi oli irroitettuna virranjakajan johtosarjasta (n. 10 cm virranjakajasta)? Jos ei niin tietokone korjaa ajoitusta ja menee melkoisesti poskelleen, yleensä myöhäiselle, mikä aiheuttaa yleistä voimattomuutta.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Re: -94 Mustang väännon puute
Kiitos kaikille avusta!
Nyt on vika korjattu, se oli juuri tuossa ajoituksessa.
Enää täytyy vaihtaa uudet jouset, jotta saadaan autoon lisää maavaraa.
Nyt on vika korjattu, se oli juuri tuossa ajoituksessa.
Enää täytyy vaihtaa uudet jouset, jotta saadaan autoon lisää maavaraa.
- mussekakkonen
- Addikti
- Viestit: 165
- Liittynyt: 28 Elo 2005, 21:42
- Auto: mustang GT convertible -95
- Paikkakunta: pyhäjärvi
Re: -94 Mustang väännon puute
sen niin sanotun putkihässäkän voi korvata ,kun tekee sen teräslevystä ,, ei tuu liian korkee ja kestää.steyr kirjoitti:Kiitos kaikille avusta!
Nyt on vika korjattu, se oli juuri tuossa ajoituksessa.
Enää täytyy vaihtaa uudet jouset, jotta saadaan autoon lisää maavaraa.
Ford Mustang convertible 5,0 GT -95
Ford Bronco -81 3,3TDi, c-6 ,9"
HD FX SB 1340cc -84
honda cr250 -96
Ford Bronco -81 3,3TDi, c-6 ,9"
HD FX SB 1340cc -84
honda cr250 -96