
Lukottaminen
Just joo
Eipä tuota kaiketi kukaan ole epäillyt, makujahan on monia minä ajattelin niin, että on se mukava katsella siinä kivijalan vieressä, sitte tuota villiorhia näin meillä 

- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Just joo
Jep, kyllä sitä kivijalkaa vielä odotellaan, kivijalalla on vaan vaikea polttaa kumiaROKI kirjoitti:Eipä tuota kaiketi kukaan ole epäillyt, makujahan on monia minä ajattelin niin, että on se mukava katsella siinä kivijalan vieressä, sitte tuota villiorhia näin meillä


"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Enpä vielä ole uuta lukkoa asentanut.ford 65 kirjoitti:mitenköhän mahtaa 457:n lukko toimia? . ostin make_0:lta myös lukon ja pitäs talvella asentaa alle..
Tuo vanha Fordin vakio levylukko on vielä toiminut moitteettomasti. Eikä ole antanut vielä mitään merkejä luovuttamisesta. Öljyt olen sitten Mobilin jälkeen vaihtanut Red Line ShockProof Gear Oil Heavyyn, tämä öljy ei sisällä kitkan muutoainetta joten syytä lisätä. Kitkan muutoaineella voi vähän säätää lukon toimintaa. Ilman lisäainetta lokko erittäin tiukka yksi pullo lisäainetta lukko toimii normaalisti kuitenkin niin ettei anna liian helposti periksi ja pitää myös kuumana. Kokemukset positiivisia Red Line öljyistä. Öljy on halpaa perät, vaihteistot ja kone kaliita. Tosin koneessa ei ole Red Linen öljyjä.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Tällainen on tulossa, mutta välikoppaEkkeriin, kokemuksista en osaa vielä sanoa mitään. Torsen, eli torque sensing differential siirtää paremmin pitävälle pyörälle 2-5 kertaa sen väännön mikä heikominen pitävällä on. Mutta jos se heikommin pitävä on ilmassa tai peilijäällä nollakitkalla (jos sellaista nyt voi olla), niin torsen siirtää 2-5 kertaa nolla sille paremmin pitävälle. Mutta ilmeisen ässä etuvetoisiin.ROKI kirjoitti:Entäpä josko laittais torseni lukon, sehän ei kait tarvitte noita lisä lillinkejä, eikä ilmeisesti myöskää luistele.
Viimeksi muokannut Arto65FB, 22 Syys 2005, 10:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuninkiukkojen lehdestä lueskelin tuosta torsenin paketista, kun laittoivat focukseen sellasen. Imeisesti toimiva paketti itteäni kiinnostaa kans tuo paketi, jos en saa nipponin poijan valmistetta istutettua paikoilleen. Niin tilaan tuon torsenin muhkuran tuohon kavennettavaan 8 tuumaiseen perään, minkähän hintainen mahtanoon olla ken tietäis voisko kertoo??.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- Mussemaan
- Mega-addikti
- Viestit: 657
- Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
- Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3
Kallis on, ja ei taida 8":een saada.ROKI kirjoitti:Niin tilaan tuon torsenin muhkuran tuohon kavennettavaan 8 tuumaiseen perään, minkähän hintainen mahtanoon olla ken tietäis voisko kertoo??.
Menee sorvailuhommiksi. Onneksi kuitenkin "teet mitä haluat" joten sovittaminen onnistunee helposti.
Omaanikin olisi sellainen tullut, mutta tehdas ei saanut toimitettua.

Näyttää siltä, että 8" ei saa valmiina worm gear tyyppistä tasauspyörästöä. 9" muuttaminen 8" perään ei kuitenkaan ole kovin vaikea homma. Lautaspyörän kiinnitys tasauspyörästöön on molemmissa identtinen joten siinä ei ole mitään muuttamista. Poskilaakereiden sijainti ( leveys) on tietääkseni asia, joka pitää muuttaa ja sen ei pitäisi olla kovin vaikea homma. Uskoisin, että molemmat perät käyttävät samoja poskilaakereita (sisäskoolin reiän halkaisija), joten laakerin kiinnityspinnan halkaisijan muutoskaan ei ole tarpeellinen. Vantaan moottorikoneistamossa on henkilö, joka on tehnyt kyseisiä muutoksia (Esko). Häneltä voi kysyä asiasta lisää. Summit muuten myy tällä hetkellä Truetracin tasauspyörästöä 9" 400 taalan hinnalla ( part# DTL-912A459). Se on tarkoitettu 28 rihlaisille akseleille. Myös 31 rihlainen on tarjolla. Makelta ( Racers Place) kannattaa kysellä hintaa Suomessa. Itse tilasin juuri autooni worm gear tyyppisen tasauspyörästön ysituumaiseen, mutta en ottanut Truetracin pyörästöä, vaan DPI:n valmistaman "puolikireällä" preloadilla varustetun osan.Mussemaan kirjoitti:Kallis on, ja ei taida 8":een saada.ROKI kirjoitti:Niin tilaan tuon torsenin muhkuran tuohon kavennettavaan 8 tuumaiseen perään, minkähän hintainen mahtanoon olla ken tietäis voisko kertoo??.
Menee sorvailuhommiksi. Onneksi kuitenkin "teet mitä haluat" joten sovittaminen onnistunee helposti.
Omaanikin olisi sellainen tullut, mutta tehdas ei saanut toimitettua.
Joo näitä pitää nyt tuumailla, ja kattoo ny mikä murikka sitten tulee, ei hirveän isoihin rakenteluihin viiti ruveta kun on muutakin tekemistä. Kuin punnertaa tuon perän kanssa, voi olla mahdollista että vaihtuu vetolaite erimerkkisen laitokseen, saas nähdä.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2550
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
Löytyykö tietäjää 8" lukoille ? Kyseessä ainakin kuvan näköiset 2kpl lukkoja, joissa merkinnät:Make_O kirjoitti:
C6AW-4206 16 DIF
sekä:
C2AW-4206 DIF-44
toinen on varmuudella särki, toisen kunto mysteeri. Pystyykö kyseisiä kilkkeitä korjaamaan / koeponnistaan ehjyys ?? Levy / kartio lukko ? Mientiijjä !! Apua... (Nämä ei ole sitten Makelta peräisin.)
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...