Jani
Lämmityslaite ei toimi oikein???
-
JaniC
- Mega-addikti
- Viestit: 733
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
- Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged - Paikkakunta: Vantaa
Lämmityslaite ei toimi oikein???
Joo eli ajaessa olen huomannut autoni lämmityslaitteessa sellaisen jutun, että kun puhaltaa sisälle lämmintä tai kylmää ilmaa "ritilöistä" niin tuntuu kuin ykkös- ja kakkosasennolla ei puhaltaisi melkein yhtään. Siis vaikuttaa vähän turhan tehottomalta normaaliin puhallukseen verrattuna. Kolmosasennolla eli viimeisellä puhaltaa vasta niin hyvin, että hiukset pöllyää. Onko mun lämmityslaitteessa vikaa vai onko puhallus vaan niin tehotonta 95' GTS:ssä???
Testattu joka asennolla...yhtä tehotonta.
Jani
Aina vaan lämpöongelmia näissä Musseissa 
Jani
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Taitaa olla 1 ja 2 useiten kaytettyja asentoja. Onko niilla mitaan eroa eli puhaltaako kumpikaan? Jos vaikka nappulan takana on kytkin tms kulunut ja/tai rikki? Harvemmin tulee sita kolmosta tahi nelosta kaytettya, kun ne tosiaan laittaa jo lahkeet lepattamaan... Ilman puhallusta ("suunnanvalitsin" nollalla) sielta tuuteista saattaa joku kissanhenkays tulla ihan ajoviiman voimasta, kuitenkin paljon vahemman kuin ykkosella.
Hieno piirre noissa nappuloissa on muuten se, etta puhalluksen saa sisakierrolle vain ilmastointi paalla...
Hieno piirre noissa nappuloissa on muuten se, etta puhalluksen saa sisakierrolle vain ilmastointi paalla...
Korjatkoon joku viisaampi, mutta yleisesti käytetty puhaltimen nopeudensäätö systeemi on ollut laittaa 1 ja 2 asennolle etuvastukset. Jotka on yleensä sijoitettu ilmakanavaan jotta ne jäähtyisivät, sähkö kun vastuksen läpi mennessään tuppaa lämittämään niitä. Tapauksessasi voipi olla että sinulta on kaksi vastusta palanut poikki. 3 nopeus tai yleensä isoin on kytketty suoraan, ilman etuvastusta.
väri väriin ja loput maihin
- Vee8
- Aina äänessä
- Viestit: 1138
- Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
- Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT - Paikkakunta: Kangasala
Vois olla etuvastus, sielä on useempi vastuslanka sarjassa, sitten kun sarjojen välistä eri liitospisteistä otetaan virta ulos, saadaan eri nopeudet. Nyt vois olla viimeinen lanka, eli hitain nopeus poikki. Mulla ainakin -94 GT:ssä puhaltaa ja kuuluu äänikin, jopa hitaimmalla.
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
- Vee8
- Aina äänessä
- Viestit: 1138
- Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
- Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT - Paikkakunta: Kangasala
Voi, kyllä noita tuli muutama myytyä edellisessä elämässä voortikaupassa. Mutta jos se jollain nopeudella toimii, niin vika on aiemmin mainittu etuvastus tai katkaisin. Moottori joko toimii tai ei toimi.
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------