
Ja tarkemmin: -70sr olisi kyseessä.
Ainakin siinä mielessä teknisesti uskottavan näköinen, ettei ole vain etupalkin päästä/reunasta takapalkin päähän/reunaan vetästy ja etäisyys lattiasta jäykistää kanssa. Näkymätön se ei taida olla, mitenkäs maavarat?JXA-26 kirjoitti:tuolta mallikuvia: http://www.hhp.fi/index.php?option=com_ ... ry2&gid=25
Jotakuin näin olen ajatellut,ja matsku rhs:ää.Perhana kun vanha tietokone tillttasi ja siinä meni paljon tallennettuja sivuja,mukana esim sellainen missä oli öörlin runkopiirros mittojen kanssa ,enkä nyt millään muista mikä sivusto oli kyseessä.Onko kellään näitä mittoja?musse67 kirjoitti:Tein kanssa 60x60x3 rhs-putkesta 67 fastbackiin apurungot yhdistävät palkit. Vanhat lattian alle tulevat etupalkit oli sen verran märäntyneet ja mutkalla että leikkelin ne pois ja vedin taakse asti yhdellä palkilla. Prässillä painoin palkkeihin parit kulmat niin passaa lattian muotoihin.
http://www.ponikorjaamo.com/ja67/67fb/p ... G_7544.jpg
Kyllä HHP. mallissakin maavara riittää. Mulla tulee pakoputket niiden alapuolelta, sivulta ulos, eikä ole kun pari kertaa kolahtanut. Takajouset on vielä tosi löysät, ei tosin enää ensi kesänä.munmummu69 kirjoitti:Ainakin siinä mielessä teknisesti uskottavan näköinen, ettei ole vain etupalkin päästä/reunasta takapalkin päähän/reunaan vetästy ja etäisyys lattiasta jäykistää kanssa. Näkymätön se ei taida olla, mitenkäs maavarat?JXA-26 kirjoitti:tuolta mallikuvia: http://www.hhp.fi/index.php?option=com_ ... ry2&gid=25
Mitä tuota omaa on tullut rälläköityä auki, niin oon silmäillyt, että noi olis mahdollista toteuttaa niin, että "jatkaa" takapalkit takajalkatilan yli ja seatriserin alla sukeltaa kiinni etupalkkiin. Olis aika näkymätön ja tappio olisi marginaalinen takajalkatiloissa. Jäykkyydessä on kyllä vaikea pärjätä em. ratkaisulle ja vaatii jonkun verran askartelua.
Soppaan vielä sekaan käsitykset jäykkyydestä, niin on varmaan aika hyvin ainekset kasassa miksi jäykkärit on kuin pakoaukot, jokaisella omansa.