
Mikä on siis loppupäätelmä, että miten akku kannattaa säilyttää jos seisontapaikkana on lämmin halli ja kone käy suunnilleen kerran kuussa..?
Mulla on ainakin säilyny paikallaan ja miinuskenkä irti.Mustangnisti kirjoitti:Mikä on siis loppupäätelmä, että miten akku kannattaa säilyttää jos seisontapaikkana on lämmin halli ja kone käy suunnilleen kerran kuussa..?
Jos on sisatiloissa (= ei tuule tms eli peite ei hinkkaa maalia) ja paikassa, jossa voi kayda muitakin, niin hae biltemasta peitto. Hinta n. 40e ja estaa polyn kertymisen paalle ja toimii nakosuojana. Halpispeiton idea on harhauttaa pitkakyntisia...Mustangnisti kirjoitti:Kellään hyvää vinkkiä mistä talvipeitto 530x200 kokoselle koslalle..
Mikä on siis loppupäätelmä, että miten akku kannattaa säilyttää jos seisontapaikkana on lämmin halli ja kone käy suunnilleen kerran kuussa..?
Kay hakemassa sielta lahibiltemasta joku akkulaturi ja jemmaa se konetilaan latailemaan akkua yon yli. Samalla reissulla poimit mukaan huomaamattoman jatkoroikan. Kyllahan siella konetilassa sen verran tilaa on..?Mustangnisti kirjoitti:nojaa. ratkes sekin ongelma sitten.. ensin sano laturi sopimuksen irti ja nyt koettelemuksista kärsineenä vois akku mennä vaihtoonTuossa lähibiltemassa ei ollut tarpeeksi isoja peittoja
Kohta otan pari jättilakanaa ja ompelen, piruvie
vaikka kaikkea biltemasta itsekin ostelen niin akun päätin ostaa ihan kunnollisen, olikosenyt Exide minkä ostin ja on ollut hintansä väärti. viime talvena sai starttailla kaverin 00-mussea sillä parikin kertaa (mitäs säilytti omansa akun kengät kiinniMustangnisti kirjoitti:heh. laturi on jo uusikun ei kulje, kromaa!
se on krominen!
nyt puuttuu enää se uus akku....
Sillä lienee eniten merkitystä kumpi pitää paremmin veden ulkopuolella, jos sattuu nimittäin jäätymään ja vaikka pakkasella haluaa ottaa auton esille, niin jää mukavasti maalit peittoon kun sen vetäisee nopeasti paikoiltaan. 850 Volvon peitto käy suoraan 64-66 HT:n päälle, peilipussikin sattuu kohdalleen. Jos autossa ei ole täysin alas laskeutuvaa antennia. niin siihen peittoon vaan pieni reikä ja joku tiivisterengas ympärille. Kotimaista peittoa suosittelen, vaikka on lähes puolet kalliimpi.Anonymous kirjoitti:En tiedä meneekö hifistelyksi, mutta onko väliä onko peite nailonia (29.90€) vai polyesteriä (39.90€)? Molempia saa biltemasta.
Itse paadyin tuohon kalliimpaan oletuksella, etta kalliimpi == parempi. Tieda sitten miten on ja en edes muista, kumpaa laatua tuli ostettua. Sailytan samoin auton sisalla, joten ero on varmaan lahinna kosmeettinen. Kalliimpi oli kivemman varinen...Anonymous kirjoitti:Vieras joka kyseli nailonin ja polyesterin eroja säilyttää autonsa sisätiloissa. On siis lähinnä pöly-/katsesuoja.