Puristukset kateissa?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Puristukset kateissa?

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Kurjaa kayntia selvitellessa pari pyttya paljastui vajaapuristeisiksi.. Kylmana ok, mutta lamposena katoaa. Onko kellaan ollu moista? Syy voi olla taannoinen veto yhta kamaroa vastaan, jonka voitto ilmeisesti makso padan.. :? Olisikohan vihdoin aika alkaa saastamaan siihen kraaterimoottoriin vaiko riittaisiko ihan joku pikkuremppa..? :wink:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
Vee8
Aina äänessä
Viestit: 1138
Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Vee8 »

Tee aito ameriikan korjaus ja rengasta 2 pyttyä, yhessä koneessa oli jopa vaihdettu 2 mäntää kun avasin sen amöriikän jäljiltä... :roll:
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Vee8 kirjoitti:Tee aito ameriikan korjaus ja rengasta 2 pyttyä, yhessä koneessa oli jopa vaihdettu 2 mäntää kun avasin sen amöriikän jäljiltä... :roll:
Hmm.. Kutkuttava vaihtoehto.. Vaatii kylla vahan enempi purkamista ku parkkipaikalla sujuisi. :wink:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Oisko vain kansipahvi? Tai palaneet venttiilit?
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Venttiilit kavi mielessa, kun se taannoin poksutteli & kalkatteli jonkin verran ennen viritysta ja venttiilien saato on ollu listalla tovin aikaa. Mitenkahan tuon pystyisi selvittamaan, onko se venat, pahvi vaiko jotain vakavampaa? Muuten kuin avaamalla siis? Vetta se ei sylje ulos ollenkaan eika kauheasti oljyjakaan. Siis normaalia enempaa. Toki tota huonokayntisyytta on ollu ilmassa vasta tovin, joten pitanee seurailla, mitka liemet mahdollisesti saa kyytia..?
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Mulla oli eräässä seevyn pikkuplokissa joku vetäny säädöt pohjaan, kylmänä kävi ok, mutta kuumana alko ontumaan, uusien nostimien :? ja säätöjen jälkeen toimi taas hjuvin
:krooh:
Avatar
Foxy Lady
Mega-addikti
Viestit: 530
Liittynyt: 31 Touko 2004, 19:51
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

Teetä tai tee ohivuotomittaus. Silloin kuulet korvalla mistäpäin kone falskaa. Eli plugi kiinni tulpan paikalle (kuten puristuksia mitatessa) ja ilmaa pyttyyn. Jos tuhisee putkessa on männänrenkaat menettäneet pontensa jos tuhisee öljykorkista niin venttiilit vuotaa. Jos taas tulee kuplia veteen, niin kansipahvi on menetettyä.
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Foxy Lady kirjoitti:Teetä tai tee ohivuotomittaus. Silloin kuulet korvalla mistäpäin kone falskaa. Eli plugi kiinni tulpan paikalle (kuten puristuksia mitatessa) ja ilmaa pyttyyn. Jos tuhisee putkessa on männänrenkaat menettäneet pontensa jos tuhisee öljykorkista niin venttiilit vuotaa. Jos taas tulee kuplia veteen, niin kansipahvi on menetettyä.
Ohivuoto mittaus tietenkin paras tapa selvittää ongelma.
Tarkennus:
-jos suhisee pakokanavaan (pakoputkeen) niin pakoventtiili vuotaa
-jos suhisee imukanavaan (imusarjaan) niin imuventtiili vuotaa
-jos suhisee kampikammioon (venttiilikoppiin) niin männän renkaat vuotaa
-jos suhisee (kuplii) vesitilassa (syylarissa) niin kansipahvi vuotaa
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
ac5
Addikti
Viestit: 192
Liittynyt: 20 Kesä 2005, 09:32

Viesti Kirjoittaja ac5 »

Voisko muutama pakovena kantaa,paukuttaa mukavasti putkessa.
Kansipahvi vuoto ,ei mulla ainakaan käyntiin vaikuttanut.Ja luulis,jos m-renkaat mennyt,ei kylmänäkään pidä painetta?
Avatar
Foxy Lady
Mega-addikti
Viestit: 530
Liittynyt: 31 Touko 2004, 19:51
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

Kiitos tarkennuksesta
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Jepjep.. Mannanrenkaat valskaa kahdessa pytyssa ja toisessa niista myos imuventtiili. Tais tulla reissu moottorikauppaan. Olisko tollanen rebuildattu 351W GT40 kansilla ja rullanokilla hintansa vaarti..?
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Vastaa Viestiin