Lukottaminen
- 65HT
- Mega-addikti
- Viestit: 766
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Perään tuli pitkällisen harkinnan jälkeen powertraxin no-slip lukko. Hyvin pitää eikä juurikaan kilkattele rauhallisessakaan ratti-tapissa pyörittelyssä (siis rauhallisessa) parkkipaikalla. Satunnaisesti on jokin kilahdus kuulunut perästä. Vähäisten kokemusten perusteella olen tyytyväinen valintaani.
Viimeksi muokannut 65HT, 11 Kesä 2006, 22:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
- 65HT
- Mega-addikti
- Viestit: 766
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Kokemuksia powertraxin lukosta osa 2:
Muutaman kerran tullut ojennettua oikeaa nilkkaa oikein kunnolla, ihan testimielessä vain...
Ei pauka lukko, mutta kyllä pitää. Mutkassakin jos lyö nilkan suoraksi ei pauka perä, napsahtaa vaan lukko päälle ja perä alkaa siirtyä sivulle, kahden mustan viivan saattelemana. Ei tosin kovin pitkää viivaa piirrä näillä tehoilla, mutta kuitenkin.
Muutaman kerran tullut ojennettua oikeaa nilkkaa oikein kunnolla, ihan testimielessä vain...

Viimeksi muokannut 65HT, 29 Touko 2006, 16:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Oletkos kokenut ja kuulut sen Loc Ricin toiminnassa, että paukkaako se ny niin kovin, senhä pystyy passaamaan jousivoimaa muuttamalla sen kolahtelun vennommat tai jäykemmät jouset ei se ole senkummempaa.65HT kirjoitti:Tradepartsista hommasin. Hintaa lukolla vajaa 500 €. Lock-Right malli olisi selkeästi halvempi, mutta pitää kyllä sitten kovaa pauketta.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Kuvassa on No-Slip. Lock-Rightissa on mm. ristitapin ympärille tulevat osat erilaiset.mercstang kirjoitti:Onkos tämä nyt sitten PowerTraxin No-Slip vai Lock-Right -malli?
Powertraxin nettisivulla kovasti kehuvat että No-Slip on huomaamaton käytössä, eli että se ei pauku kaarteissa. Aivan kuten 65HT:n kokemukset kertovat.
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 19
- Liittynyt: 20 Joulu 2004, 19:57
Kytkeytyvät pois ihan itsestään. Esim. kaarrettaessa akseleiden pyörimisnopeusero aiheuttaa irtikytkeytymisen ja kiihdytettäessä lukko kytkeytyy päälle (ristitappi/-tapit aiheuttavat lukkoon kytkevän voiman). Tästä johtuu, että kiihdytettäessä mutkassa lukon tarttuessa useimmiten syntyy hauskaa sivuluisua. Taitavat toimia myös peruuttaessa.dearborn65 kirjoitti:Miten nämä palalukot(powertrax/detroitlocker) kytkeytyy pois päältä? Joutuuko pakittamaan tms? Toimiiko myös peruutettaessa?
Aika monen valmistajan sivuilla on kuvattu lukon toiminta.
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 19
- Liittynyt: 20 Joulu 2004, 19:57
- 65HT
- Mega-addikti
- Viestit: 766
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Tästä muutama viesti ylöspäin on mainittu yksi hinta ja ostopaikka. Toki sen voi ostaa myös muualta mm:
- peter nyman
- seppo niemensivu
- racersplace
- yms. yms.
Kyllähän sitä toimittaa varmaan lähes kaikki tavarantoimittajat. Asennuspalvelut tietysti erikseen, ellei itseltä onnistu.
- peter nyman
- seppo niemensivu
- racersplace
- yms. yms.
Kyllähän sitä toimittaa varmaan lähes kaikki tavarantoimittajat. Asennuspalvelut tietysti erikseen, ellei itseltä onnistu.
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."