Stall speed oli muistaakseni n. 2500-3000 rpm. Turbiini on uusi, mutta ostinko vääränlaisen. Autossa on 400+ hevosta. Kenen valmistajan (10") turbiini pitäisi paremmin, tuolla luistolla hevosvoimat menee öljyn vatkaamiseen. Älkää ehdottako manuaalin laittoa, nimittäin kahta en vaihda, mussea ja vaihdetta.
Turbiinin luisto
- mussette
- Addikti
- Viestit: 222
- Liittynyt: 24 Syys 2005, 22:02
- Auto: Mustang 5,0 2016
Mustang FB -65 351 W
Ford Roadster 1932 - Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa
Turbiinin luisto
Kävin dynottamassa ja siellä todettiin että (TCI:n 10" street fighter) luistoa on n.4000 rpm:ssä 68% ja vielä 6000rpm:ssä 15%. C4 laatikko on ammattilaisen reppaama ja sillä ajettu vain tänä kesänä (500km). Luistoa laatikossa pitäisi olla vain n. 5% (korjaajan mukaan). Eli turbiini luistaisi 10% vielä 6000:ssa.
Stall speed oli muistaakseni n. 2500-3000 rpm. Turbiini on uusi, mutta ostinko vääränlaisen. Autossa on 400+ hevosta. Kenen valmistajan (10") turbiini pitäisi paremmin, tuolla luistolla hevosvoimat menee öljyn vatkaamiseen. Älkää ehdottako manuaalin laittoa, nimittäin kahta en vaihda, mussea ja vaihdetta.
Stall speed oli muistaakseni n. 2500-3000 rpm. Turbiini on uusi, mutta ostinko vääränlaisen. Autossa on 400+ hevosta. Kenen valmistajan (10") turbiini pitäisi paremmin, tuolla luistolla hevosvoimat menee öljyn vatkaamiseen. Älkää ehdottako manuaalin laittoa, nimittäin kahta en vaihda, mussea ja vaihdetta.
Vanhoja Fordeja
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Turbiinin luisto
Mitä tähän pitäisi sanoa?!?JXK-85 kirjoitti:luistoa on. C4 laatikko on ammattilaisen reppaama. luistolla hevosvoimat menee öljyn vatkaamiseen. Älkää ehdottako manuaalin laittoa, nimittäin kahta en vaihda, mussea ja vaihdetta.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Mielenkiintoinen aihe ja kiinnostaa minuakin. On nimittäin samanlainen loota, turbiini ja tehotkin samaa luokkaa.
Mustang GT -96
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88
http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88
http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
turbiini tosiaan voi "vuotaa" kovemmilla tehoilla ja kierroksilla
ja sitäkautta "luistaa" itse olen toistaiseksi turvautunut
kotimaiseen "Doctor Turbiinin" valmisteeseen jo huollon takia.
onhan hyviä amerikan valmisteitakin, Munsinger, A1, JW yms
mutta hinnat ovat aina korkeita ralliturbaaneissa.
n.1 mummonmarkkaa per kierros
esim breikki 5000-6000 rpm n 1000euroa
ja sitäkautta "luistaa" itse olen toistaiseksi turvautunut
kotimaiseen "Doctor Turbiinin" valmisteeseen jo huollon takia.
onhan hyviä amerikan valmisteitakin, Munsinger, A1, JW yms
mutta hinnat ovat aina korkeita ralliturbaaneissa.
n.1 mummonmarkkaa per kierros
esim breikki 5000-6000 rpm n 1000euroa
Drive Fast or Drive Home