moikka
mä vaihdoin juuri alle vastaavaan autoon mm. seuraavat palikat:
-uretaanipuslat
ihan uskomaton ero vakioon!!! varsinkin pletku taka-akseli muuttui jämäkämmäksi, täysin-ihan eri auto ja siis positiiviseen suuntaan!!
-steedan madallusjouset
samaa osastoa kun edellinen- ja jos esim. pakoputket ei roiku liian alhaalla niin en ole havainnut mitään megaisoa pohjakosketusasiaa.
Tottakai täytyy tiedostaa että auto on matalampi ja edetä vähän
varoen riskipaikoista. Varsinkin avossa kun moottorin alapuolella
on se julmettu tukirauta...
-iskareihin kannattaa myös panostaa. Alustahan on kokonaisuuksiensa summa. Eli jos alustaan on muuten panostettu ja esim puslat on ne
"kaameet vakiopletkut" niin saavutettu hyöty jää varmastikkin ainakin
puolitiehen.
apurunkojen yhdistäjistäkin olen kuullut tyytyväisiä kommentteja, ja
ne caster/camber platet ne vasta onkin ja sitten vielä, ja.....
negatiivisena pointtina vois mainita että nyt jo alustaremontin ekan vaiheen jälkeen alkaa tosissaan kaivata sitä koneesta puuttuvaa potkua....
En mä oikeesti mikään asiantuntija oo- ikaalisten pojathan ne homman hoiti....
