
Oli melkein jannat paikat motarilla, kun kunnolla tirvasin ja alko veteleen kohti kaseikkoa 60 mph vaihdissa...





Keneltä niitä letkuja saa, ja mihin hintaan.Mexico65 kirjoitti:Vaihtakaa jarruletku teflon punosletkuihin. Purkakaa jarrut ja puhdistakaa ne. Puhdistuksen jälkeen asentakaa korjaussarja sisään siten oikea jarrukumi voitelu ja kuparitahna voitelu oikeisiin paikkoihin. Samalla voi tarkastaa jarrukenkien ja hihnojen kunnon ja kuluneisuuden, tarvittaessa vaihtakaa ne uusiin. Eipä puolla jarrut enää eikä tule purjeita putkiin. Saattaa jopa poljintuntuma parantua ja muutama metri lyhentyä jarrutusmatka. Investointi ja työ ei ole suuri saavutettuun turvallisuuteen nähden. Tämä on mielestäni parasta auton virittämistä. Kyseiset jarruputket/ -letkut kestävät sitten koko auton käyttöiän.
Pääsylinterin korjaussarjat eivät myöskään ole kalliita ja työnä melko yksinkertainen.
Jarrubalanssi etu- ja takajarrujen välillä on säädettävissä vain erillisellä säätimellä tai jarrupala tai -hihna materiaaleilla myös jotain voi tehdä rumpujarrullisissa autoissa työsylinterin kokoja vaihtamalla. Nuo jälkimmäiset tavat vaatii hieman kokeilua ja saattaa tulla kalliimmaksi kuin säätimen hankinta.