http://www.donjohnii.com/Pages/Exhaust_Clips_Page.html
Kesä tulee (v8 äänivertailua)
Valvoja: Ville K
Kesä tulee (v8 äänivertailua)
Näin talven lähestyessä loppua on hyvä jo tässä vaiheessa totuttaa korvansa kesän kauniisiin ääniin.
ei se tähän jää..
--1988 GT--
--1988 GT--
Jo on jenkit pöhköö porukkaa, äänittää ny pakoputkiääniä ja Suomalaiset pöhköt kuolaa niitä räkä poskella, ei helevetti en jaksa kuunnella tuollasta sontaa. Äänet ovat sitä mitä ovat mitkä putket alle laitetaan ja sillä sipuili.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Yleensä olen ollut ROKIn kanssa samoilla linjoilla, mutta tässä asiassa olen juuri eri mieltä. Äänet ovat V8-harrasteautossa erittäin tärkeät. Itse asiassa niin tärkeät, että ensimmäinen toimenpide uuden lelun saatuani on poppivehkeiden poisto, ettei vahingossakaan tule ajaessa kuunneltua muuta kuin veekasin sulosointuja. Ymmärrän hyvin, jos joku valitsee pakoputket autoonsa äänen perusteella, yleensä kyllä riittää alkuperäistyyppinen, vrt. vaikka Ford Y-bloki tai uusi Mustang. 
-
Make67
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang HT 1967
64puolikas kirjoitti:Yleensä olen ollut ROKIn kanssa samoilla linjoilla, mutta tässä asiassa olen juuri eri mieltä. Äänet ovat V8-harrasteautossa erittäin tärkeät. Itse asiassa niin tärkeät, että ensimmäinen toimenpide uuden lelun saatuani on poppivehkeiden poisto, ettei vahingossakaan tule ajaessa kuunneltua muuta kuin veekasin sulosointuja. Ymmärrän hyvin, jos joku valitsee pakoputket autoonsa äänen perusteella, yleensä kyllä riittää alkuperäistyyppinen, vrt. vaikka Ford Y-bloki tai uusi Mustang.
Juurikin kuusseiska hooteehen uusia putkia viritellessä; äänet ne on jotka vaikutelmia aiheuttaa..."vääriä tai vain ja ainoastaan oikeita"!?
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Saiskohan mistään "ROKI ei tajuu"-paitoja?ROKI kirjoitti:Jo on jenkit pöhköö porukkaa, äänittää ny pakoputkiääniä ja Suomalaiset pöhköt kuolaa niitä räkä poskella, ei helevetti en jaksa kuunnella tuollasta sontaa. Äänet ovat sitä mitä ovat mitkä putket alle laitetaan ja sillä sipuili.
KUKA V*TUN TUNING?!
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
200cid kirjoitti:Saiskohan mistään "ROKI ei tajuu"-paitoja?ROKI kirjoitti:Jo on jenkit pöhköö porukkaa, äänittää ny pakoputkiääniä ja Suomalaiset pöhköt kuolaa niitä räkä poskella, ei helevetti en jaksa kuunnella tuollasta sontaa. Äänet ovat sitä mitä ovat mitkä putket alle laitetaan ja sillä sipuili.
Sori Roki!
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Äänillä on merkitystä, mutta tietokoneelta kuunneltujen pörinöiden perusteella on täysin turhaa tehdä ostopäätöksiä. Tuskin noita ääniä on nauhoitettu studio-olosuhteissa ja vielä vähemmän epäilen surkeita pikku kajareita koneen kupeessa. Jos jotain todellista vertailua haluaa niin äänet pitää todeta luonnossa auton vieressä seisten. Täysin turhat sivut, tollaiset saa tehtyä millä vaan musaohjelmalla jopa itse sävellettyä - bittiä bitin eteen ja pörinää/pärtsäystä syntyy.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Aivan!Fastback kirjoitti:Äänillä on merkitystä, mutta tietokoneelta kuunneltujen pörinöiden perusteella on täysin turhaa tehdä ostopäätöksiä. Tuskin noita ääniä on nauhoitettu studio-olosuhteissa ja vielä vähemmän epäilen surkeita pikku kajareita koneen kupeessa. Jos jotain todellista vertailua haluaa niin äänet pitää todeta luonnossa auton vieressä seisten. Täysin turhat sivut, tollaiset saa tehtyä millä vaan musaohjelmalla jopa itse sävellettyä - bittiä bitin eteen ja pörinää/pärtsäystä syntyy.
Kylläpä kuulosti taas mukavalta tuossa päivällä kuunnella kasin jytinää ihan pakoputken vieressä.
-
Make67
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang HT 1967
Jusupliut, Sami, tämmöiset lauseet saa karehtimaan oikeen olan takaa kun oma kiesi pukeilla ilman putkistoo...No sentään toinen pakosarja paikoillaan, toinenkin ollut jo kiinniSamiM kirjoitti:
Aivan!
Kylläpä kuulosti taas mukavalta tuossa päivällä kuunnella kasin jytinää ihan pakoputken vieressä.
-Make-
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Vilkasun arvoiset on myös samalta sivustolta löytyvät kuvat.
On jokaiselle jotain,mutta loppupäässä vasta musseja...
http://www.donjohnii.com/Pages/MustangPics.html
On jokaiselle jotain,mutta loppupäässä vasta musseja...
http://www.donjohnii.com/Pages/MustangPics.html