Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
BW-364 kirjoitti::Tuollainen systeemi kun olis pakoputkishopitissa
Tuolla Apex performancessa on juurikin tuollainen viritys. Tietskari odotustilassa ja impulssiostokset on taattuja... American Thunder vai Magnaflow.. Hmm.. On se kallis, mutta... Hnnh.. Magnaflow!
Jo on jenkit pöhköö porukkaa, äänittää ny pakoputkiääniä ja Suomalaiset pöhköt kuolaa niitä räkä poskella, ei helevetti en jaksa kuunnella tuollasta sontaa. Äänet ovat sitä mitä ovat mitkä putket alle laitetaan ja sillä sipuili.
Yleensä olen ollut ROKIn kanssa samoilla linjoilla, mutta tässä asiassa olen juuri eri mieltä. Äänet ovat V8-harrasteautossa erittäin tärkeät. Itse asiassa niin tärkeät, että ensimmäinen toimenpide uuden lelun saatuani on poppivehkeiden poisto, ettei vahingossakaan tule ajaessa kuunneltua muuta kuin veekasin sulosointuja. Ymmärrän hyvin, jos joku valitsee pakoputket autoonsa äänen perusteella, yleensä kyllä riittää alkuperäistyyppinen, vrt. vaikka Ford Y-bloki tai uusi Mustang.
64puolikas kirjoitti:Yleensä olen ollut ROKIn kanssa samoilla linjoilla, mutta tässä asiassa olen juuri eri mieltä. Äänet ovat V8-harrasteautossa erittäin tärkeät. Itse asiassa niin tärkeät, että ensimmäinen toimenpide uuden lelun saatuani on poppivehkeiden poisto, ettei vahingossakaan tule ajaessa kuunneltua muuta kuin veekasin sulosointuja. Ymmärrän hyvin, jos joku valitsee pakoputket autoonsa äänen perusteella, yleensä kyllä riittää alkuperäistyyppinen, vrt. vaikka Ford Y-bloki tai uusi Mustang.
Juurikin kuusseiska hooteehen uusia putkia viritellessä; äänet ne on jotka vaikutelmia aiheuttaa..."vääriä tai vain ja ainoastaan oikeita"!?
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
ROKI kirjoitti:Jo on jenkit pöhköö porukkaa, äänittää ny pakoputkiääniä ja Suomalaiset pöhköt kuolaa niitä räkä poskella, ei helevetti en jaksa kuunnella tuollasta sontaa. Äänet ovat sitä mitä ovat mitkä putket alle laitetaan ja sillä sipuili.
ROKI kirjoitti:Jo on jenkit pöhköö porukkaa, äänittää ny pakoputkiääniä ja Suomalaiset pöhköt kuolaa niitä räkä poskella, ei helevetti en jaksa kuunnella tuollasta sontaa. Äänet ovat sitä mitä ovat mitkä putket alle laitetaan ja sillä sipuili.
Saiskohan mistään "ROKI ei tajuu"-paitoja?
Rohkee veto, mutta ei huono, EI HUONO.
Sori Roki! Tää on sitten huumoria. Luulisin
Äänillä on merkitystä, mutta tietokoneelta kuunneltujen pörinöiden perusteella on täysin turhaa tehdä ostopäätöksiä. Tuskin noita ääniä on nauhoitettu studio-olosuhteissa ja vielä vähemmän epäilen surkeita pikku kajareita koneen kupeessa. Jos jotain todellista vertailua haluaa niin äänet pitää todeta luonnossa auton vieressä seisten. Täysin turhat sivut, tollaiset saa tehtyä millä vaan musaohjelmalla jopa itse sävellettyä - bittiä bitin eteen ja pörinää/pärtsäystä syntyy.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Fastback kirjoitti:Äänillä on merkitystä, mutta tietokoneelta kuunneltujen pörinöiden perusteella on täysin turhaa tehdä ostopäätöksiä. Tuskin noita ääniä on nauhoitettu studio-olosuhteissa ja vielä vähemmän epäilen surkeita pikku kajareita koneen kupeessa. Jos jotain todellista vertailua haluaa niin äänet pitää todeta luonnossa auton vieressä seisten. Täysin turhat sivut, tollaiset saa tehtyä millä vaan musaohjelmalla jopa itse sävellettyä - bittiä bitin eteen ja pörinää/pärtsäystä syntyy.
Jusupliut, Sami, tämmöiset lauseet saa karehtimaan oikeen olan takaa kun oma kiesi pukeilla ilman putkistoo...No sentään toinen pakosarja paikoillaan, toinenkin ollut jo kiinni . Jarrut vielä uupuu, "PIENTÄ" säätöö AOD:ssa ....Josko toukokuussa EHKÄ sais liikkeelle?
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...