Lähes yhtä analyyttisteoreettista, kuin "voima tulee raa'empana lävitse".Mussemaan kirjoitti:Ja kuten kirjoituksestani voi päätellä, olen tutkinut/pohtinut asiaa hyvinkin analyyttisesti.
Toinen tykkää mummosta ja toinen tyttärestä. Kisamiehet ajavat sekä automaateilla, että manuaaleilla. Paluuta automaattiin ei ole eikä tule. Jos joskus eläkepäivillä epäilen ajotaitoani, niin käyttökotteroon voin valita automaatin, jotteivat nuoret jullit naureskele kun vanha jyyrä luistattelee kytkintä liikkeelle lähteissä. Mustangillahan ei kytkintä luistatete, pomps kytkin ylös ja mennään.Mussemaan kirjoitti: Ja P.S.
Sorry fastback, nyt on PAKKO kuitata tuohon auto/manuaalivääntöön mitä pikkaisen aloittelimme jo Fun Runnissa olusen äärellä:![]()
Shelby-look laittoi omaansa T10:n tilalle manuaalikoneistoisen C-4:n ja kyllä mies kertomansa mukaan tykkäs! Että on lootaa kivaa pykältää vormulatyyliin ja toisaalta ajella ihan normaalistikin
Vaikka eihän toki T10:ä ja uudempia manuaaleja voi suoraan verratakaan.
Arvaatkaa kun saan manuaalin isolohkon jatkoksi tulenko hehkuttamaan, kuinka makeaa on nyt kun ei ole enää automaattia...

Meikäläisen 289+4v toploader yhdistelmällä pompottamista tapahtuu reippaalla osakaasulla lähdettäessä. Vikaa ei esiinny jos lähtee rauhallisesti kuten yleensä tai hyvin runsaalla kaasulla. Tätä on testattu stripilläkin...
