-88 GT vaatii lisää voimaa ja nopeutta.

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Pappacosworth
Aina äänessä
Viestit: 1368
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
Paikkakunta: Koskenkorva
Viesti:

Re: -88 GT vaatii lisää voimaa ja nopeutta.

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth »

CDAN4 strategialla voi ohjata kahta nelipuolaa ja jopa COP:eja. 1996 boxi, mä ostin viimeksi 50e sellaisen. Vaatii triggeripyörän kampiakselille. Ei toki oo bolt-on mutta saa käytettyä Fordin perusosia joiden parametrit on tiedossa. Jopa A9L boksiin saa 2-stepin ja nitron ohjauksen.
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: -88 GT vaatii lisää voimaa ja nopeutta.

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Hyvä homma, kiitos tiedosta.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Re: -88 GT vaatii lisää voimaa ja nopeutta.

Viesti Kirjoittaja Dervish »

Pappacosworth kirjoitti: 28 Elo 2018, 16:56 CDAN4 strategialla voi ohjata kahta nelipuolaa ja jopa COP:eja. 1996 boxi, mä ostin viimeksi 50e sellaisen. Vaatii triggeripyörän kampiakselille. Ei toki oo bolt-on mutta saa käytettyä Fordin perusosia joiden parametrit on tiedossa. Jopa A9L boksiin saa 2-stepin ja nitron ohjauksen.
Ja tokihan nuo triggerikilkkeet tarvitsee siihen megaankin sitten.
Itselle nuo pitäisi osata valkata ja ostella jossain kohden ensi suveksi.

Pitäiskö näistä sytkäasioista muodostaa ihan oma topic?
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: -88 GT vaatii lisää voimaa ja nopeutta.

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

kaara91 kirjoitti:Tuskin se suorasytkä muutoinkaan tuo muuta kuin rahan menoa ja lisää tuskaa.
Tuskin, mutta aina pitää yrittää :D

Mulla on Upoa varten sytytysosia jo valmiina, haluan päästä virranjakajasta eroon. Ei siitä varmaan muuta hyötyä ole mun käytössä.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
TapsaV
Hiljaisempi
Viestit: 14
Liittynyt: 23 Elo 2018, 19:39
Auto: 88 GT
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: -88 GT vaatii lisää voimaa ja nopeutta.

Viesti Kirjoittaja TapsaV »

Päivitellääs tänne taas välillä. Auto ei varsinaisesti ole juurikaan edennyt mutta jotain pikku osia on tullut hankittua. Maffin kävin ostamassa kaaralta ja siinä sit tuli se pähkäilyn aihe lyötyä lukkoon että autoon tulee A9L ecu nyt ainakin alkuun kuhan sen joskus jostain löydän ja Ebayst kiinasta tuli tilattua 75mm kaasuläppäkotelo 75€ (saas nähä mitä sieltä tulee) ja tänään aamulla sit kävin hakemassa tommoset GT40 kannet kun sattu olee sopivaan hintaan myynnissä (ei kyllä ollu tarkotus mitään kansia vielä ostaa mut mut) nyt sit hieman mietiskelly tässä noita imu ja pakosarjoja ja nokkaa tietty myös.

Oliskohan Cobran imusarja hyvä? niitä ainakin näyttäis saavan käytettynä kohtuu hintaan..

Pakosarjoiksi vähän miettiny jotain täys pitkiä 1.75" alkuputkilla olevia ja loppu putkisto ehkä X mallinen ja 2.5" collectorit vaan tuntuis suurimmassa osassa olevan 3" eikös 2.5" olis melkein parempi? saa suositella hyviä sarjoja ja tietysti kohtuu hintasia.

https://www.summitracing.com/int/parts/ ... /make/ford
jotain ton tyylistä olin vähän ajatellut nokaksi.

Kokeneemmat virittäjät vois kertoa että oliliskohan tuon kaltainen paketti toimiva ratkasu?

Tää homma saattaa kyllä vielä lähtee vähän lapasesta kun rupesin noita puristuksiakin miettimään että jos männät menee vaihtoon niin kannattaiskohan siinä kohtaa sit jo melkein hommata toinen lohko ja kasata kokonaan valmis paketti jonka sit vaan joskus vaihtais kun se on valmis.. siitä tulis kyllä pitkä projekti kun ei tota rahaa kuitenkaan hirveesti ole, mutta kyllä se kovasti kiehtois laittaa se alakertakin kuntoon samalla niin vois ehkä miettiä aavistuksen kireempää nokkaa ja lyhkäsempää imusarjaa jos vehkeet kestäis vähän enempi kierroksia :D
Liitteet
IMG_20180908_223653.jpg
Vastaa Viestiin