-88 GT vaatii lisää voimaa ja nopeutta.
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Viestit: 1368
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Paikkakunta: Koskenkorva
- Viesti:
Re: -88 GT vaatii lisää voimaa ja nopeutta.
CDAN4 strategialla voi ohjata kahta nelipuolaa ja jopa COP:eja. 1996 boxi, mä ostin viimeksi 50e sellaisen. Vaatii triggeripyörän kampiakselille. Ei toki oo bolt-on mutta saa käytettyä Fordin perusosia joiden parametrit on tiedossa. Jopa A9L boksiin saa 2-stepin ja nitron ohjauksen.
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: -88 GT vaatii lisää voimaa ja nopeutta.
Hyvä homma, kiitos tiedosta.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Re: -88 GT vaatii lisää voimaa ja nopeutta.
Ja tokihan nuo triggerikilkkeet tarvitsee siihen megaankin sitten.Pappacosworth kirjoitti: ↑28 Elo 2018, 16:56 CDAN4 strategialla voi ohjata kahta nelipuolaa ja jopa COP:eja. 1996 boxi, mä ostin viimeksi 50e sellaisen. Vaatii triggeripyörän kampiakselille. Ei toki oo bolt-on mutta saa käytettyä Fordin perusosia joiden parametrit on tiedossa. Jopa A9L boksiin saa 2-stepin ja nitron ohjauksen.
Itselle nuo pitäisi osata valkata ja ostella jossain kohden ensi suveksi.
Pitäiskö näistä sytkäasioista muodostaa ihan oma topic?
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!

-Homer65
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: -88 GT vaatii lisää voimaa ja nopeutta.
Tuskin, mutta aina pitää yrittääkaara91 kirjoitti:Tuskin se suorasytkä muutoinkaan tuo muuta kuin rahan menoa ja lisää tuskaa.

Mulla on Upoa varten sytytysosia jo valmiina, haluan päästä virranjakajasta eroon. Ei siitä varmaan muuta hyötyä ole mun käytössä.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Re: -88 GT vaatii lisää voimaa ja nopeutta.
Päivitellääs tänne taas välillä. Auto ei varsinaisesti ole juurikaan edennyt mutta jotain pikku osia on tullut hankittua. Maffin kävin ostamassa kaaralta ja siinä sit tuli se pähkäilyn aihe lyötyä lukkoon että autoon tulee A9L ecu nyt ainakin alkuun kuhan sen joskus jostain löydän ja Ebayst kiinasta tuli tilattua 75mm kaasuläppäkotelo 75€ (saas nähä mitä sieltä tulee) ja tänään aamulla sit kävin hakemassa tommoset GT40 kannet kun sattu olee sopivaan hintaan myynnissä (ei kyllä ollu tarkotus mitään kansia vielä ostaa mut mut) nyt sit hieman mietiskelly tässä noita imu ja pakosarjoja ja nokkaa tietty myös.
Oliskohan Cobran imusarja hyvä? niitä ainakin näyttäis saavan käytettynä kohtuu hintaan..
Pakosarjoiksi vähän miettiny jotain täys pitkiä 1.75" alkuputkilla olevia ja loppu putkisto ehkä X mallinen ja 2.5" collectorit vaan tuntuis suurimmassa osassa olevan 3" eikös 2.5" olis melkein parempi? saa suositella hyviä sarjoja ja tietysti kohtuu hintasia.
https://www.summitracing.com/int/parts/ ... /make/ford
jotain ton tyylistä olin vähän ajatellut nokaksi.
Kokeneemmat virittäjät vois kertoa että oliliskohan tuon kaltainen paketti toimiva ratkasu?
Tää homma saattaa kyllä vielä lähtee vähän lapasesta kun rupesin noita puristuksiakin miettimään että jos männät menee vaihtoon niin kannattaiskohan siinä kohtaa sit jo melkein hommata toinen lohko ja kasata kokonaan valmis paketti jonka sit vaan joskus vaihtais kun se on valmis.. siitä tulis kyllä pitkä projekti kun ei tota rahaa kuitenkaan hirveesti ole, mutta kyllä se kovasti kiehtois laittaa se alakertakin kuntoon samalla niin vois ehkä miettiä aavistuksen kireempää nokkaa ja lyhkäsempää imusarjaa jos vehkeet kestäis vähän enempi kierroksia
Oliskohan Cobran imusarja hyvä? niitä ainakin näyttäis saavan käytettynä kohtuu hintaan..
Pakosarjoiksi vähän miettiny jotain täys pitkiä 1.75" alkuputkilla olevia ja loppu putkisto ehkä X mallinen ja 2.5" collectorit vaan tuntuis suurimmassa osassa olevan 3" eikös 2.5" olis melkein parempi? saa suositella hyviä sarjoja ja tietysti kohtuu hintasia.
https://www.summitracing.com/int/parts/ ... /make/ford
jotain ton tyylistä olin vähän ajatellut nokaksi.
Kokeneemmat virittäjät vois kertoa että oliliskohan tuon kaltainen paketti toimiva ratkasu?
Tää homma saattaa kyllä vielä lähtee vähän lapasesta kun rupesin noita puristuksiakin miettimään että jos männät menee vaihtoon niin kannattaiskohan siinä kohtaa sit jo melkein hommata toinen lohko ja kasata kokonaan valmis paketti jonka sit vaan joskus vaihtais kun se on valmis.. siitä tulis kyllä pitkä projekti kun ei tota rahaa kuitenkaan hirveesti ole, mutta kyllä se kovasti kiehtois laittaa se alakertakin kuntoon samalla niin vois ehkä miettiä aavistuksen kireempää nokkaa ja lyhkäsempää imusarjaa jos vehkeet kestäis vähän enempi kierroksia
