Nosturilla autoa tutkiessa sieltä löyti muutamia pehmeän näköisiä kohtia niinpä tämän vuoden budjetti menee pitkälti siihen että saa kopan ruosteettomaksi ja Hakalan jäykkärit paikoilleen.. Mutta kevät kuitenkin tulee nopeesti ja ennen seuraavaa katsastusta 7/2019 Pitää autoon asentaa uus putkisto (kansista takapuskuriin tai taka-akselille oli ajatuksissa) ja sitten ilmeisesti ollaan tuon virittämisen suhteen jo siinä pisteessä että ei voi kun hihnapyörien välityssuhdetta muuttaa ennen kuin on moottorinohjaus vaihdettu MAFfilaiseksi..
Ideana on itellä (pienestä budjetista johtuen) päivittää joka vuosi jotain pientä ja ensin koppa ja alusta ja ohjaus rata/cuisailu käyttöön. Mutta koska luonne on mitä on ja Mustangi ei nyt tällä hetkellä ole hirveästi nopeampi kuin mun kättöauto niin tahtoisin päästä myös konehuoneeseen touhuilemaan jotain pientä... Eli jos joltain löytyy tallin nurkista jotain ylimääräisiä viritys palikoita mitä tuossa edellä mainitsin niin niitä saa mulle tarjota

Toi mun -88 GT 302w manual on melko vakio. siihen on päivitetty seuraavia osia.
joku Tremecin laatikko (ei vielä varmuutta mikä)
Lyhyempi perävälitys (selvii varmasti sunnuntaina että mikä)
Konin punaset säädettävät iskarit.
Jotkut Ford Performance jouset (vähän matalemmat ja jäykemmät)
5 pulttiset navat
Auton mukana tuli läjä uretaani puslia joista pari näytti olevan jo vaihdettu.
En tosiaan ole mitään kiihdytysautoa rakentamassa enkä myöskään ole mitään ahdinta laittamassa (ainakaan vielä) takotus olis saada nopea kesäauto joka toimii melkein normaalisti ja normi ajossa kulutus olis sen verran inhimillinen että voi laittaa ton "käyttiksen" kesäksi seisontaan... Lapsetkin rakastui Foxiin

Jos täältä löytyis uusia kavereita jotka harrastaa/virittää foxeja ja/tai 302 ni olis kiva.
Kaikki vinkit on tervetulleita tehojen/väännön lisäämiseen ja rata-aikojen parantamiseen.
Jonkin verran olen jo asiasta lukenut ja kattonut videoita että camber/caster palikat on myös ostoslistalla.
Ja Hakalalta sain tänään puhelimessa vastauksen muutamiin aloittelijan tyhmiin kysymyksiin.
T: Musta GT Foxi Hyvinkäältä
Ps: Minkälaiseen ennakkoon toi sytkä kannattaa säätää vakio koneessa? ja miten toi joutokäynti/kaasuläppä kannataa säätää? ja onko muita säätöjä joita kannattaa tehdä?