Alustan kumipuslat
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Alustan kumipuslat
Tämmöttet!!
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- starsky
- Aina äänessä
- Viestit: 1684
- Liittynyt: 10 Marras 2012, 16:46
- Auto: 1966 ht
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Alustan kumipuslat
Joo, noita vähän tuijottelin jo ja rakenne näyttää nivelosassa hajoituskuvassa aika fiksulta. Montako vuotta nuo on sinulla olleet ja oletko ollut tyytyväinen?Homer65 kirjoitti:Tämmöttet!!
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Alustan kumipuslat
Useemman vuoden ja hyvin on joka kesä, molemmat ajokerrat, toimineet!! Nehän on käytännössä uudet ja tyytyväinen olen ollut.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- starsky
- Aina äänessä
- Viestit: 1684
- Liittynyt: 10 Marras 2012, 16:46
- Auto: 1966 ht
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Alustan kumipuslat
Homer65 kirjoitti:Useemman vuoden ja hyvin on joka kesä, molemmat ajokerrat, toimineet!! Nehän on käytännössä uudet ja tyytyväinen olen ollut.

Pitää ajella loppukausi tuolla nykyisellä ja laittaa talven rakentelulistalle nuo TCP:n kilkkeet.
Re: Alustan kumipuslat
En kyllä ymmärrä tuota reaktiotangon ja simpukan välistä tälliä. Tuo reaktiotankohan on tavallaan A-armin etukiinnitys. No, onhan niissäkin puslat, milloin mitäkin materiaalia.starsky kirjoitti: Jossain ulkomaisissa ketjuissa on varoituksia, että simpukka saattaa saada ajossa kovempia tällejä jos reaktiotangon vaihtaa elämättömään malliin - onkohan tuossa mitään perää? Onhan tuossa kumminkin asfaltin ja vanteen välillä iso kumimöykky vaimentamassa iskuja ja tärinöitä.
Kertokaahan onko ohjaus muuttunut merkittävästi täsmällisemmäksi jos olette vaihtaneet originaalin strud rodin tuollaiseen pituussuunnassa elämättömään ratkaisuun?
Mulla on SorT reaktiotangot, en muista täsmällisyydestä mutta sen muistan, että muuttui ajotuntuma muuttui pehmeämmäksi eikä kovemmaksi. Täsmällisyyttä toi hammastangon jälkeen eniten ylätukivarren jousikeinun vaihtaminen kumisesta rullalaakeroituun Opentrackerin versio ykköseen.