Alustan kumipuslat

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Alustan kumipuslat

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Tämmöttet!!
Liitteet
STRD-05-SVH_AT.jpg
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
starsky
Aina äänessä
Viestit: 1684
Liittynyt: 10 Marras 2012, 16:46
Auto: 1966 ht
Paikkakunta: Kuopio

Re: Alustan kumipuslat

Viesti Kirjoittaja starsky »

Homer65 kirjoitti:Tämmöttet!!
Joo, noita vähän tuijottelin jo ja rakenne näyttää nivelosassa hajoituskuvassa aika fiksulta. Montako vuotta nuo on sinulla olleet ja oletko ollut tyytyväinen?
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Alustan kumipuslat

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Useemman vuoden ja hyvin on joka kesä, molemmat ajokerrat, toimineet!! Nehän on käytännössä uudet ja tyytyväinen olen ollut.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
starsky
Aina äänessä
Viestit: 1684
Liittynyt: 10 Marras 2012, 16:46
Auto: 1966 ht
Paikkakunta: Kuopio

Re: Alustan kumipuslat

Viesti Kirjoittaja starsky »

Homer65 kirjoitti:Useemman vuoden ja hyvin on joka kesä, molemmat ajokerrat, toimineet!! Nehän on käytännössä uudet ja tyytyväinen olen ollut.
:D

Pitää ajella loppukausi tuolla nykyisellä ja laittaa talven rakentelulistalle nuo TCP:n kilkkeet.
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Re: Alustan kumipuslat

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

starsky kirjoitti: Jossain ulkomaisissa ketjuissa on varoituksia, että simpukka saattaa saada ajossa kovempia tällejä jos reaktiotangon vaihtaa elämättömään malliin - onkohan tuossa mitään perää? Onhan tuossa kumminkin asfaltin ja vanteen välillä iso kumimöykky vaimentamassa iskuja ja tärinöitä.

Kertokaahan onko ohjaus muuttunut merkittävästi täsmällisemmäksi jos olette vaihtaneet originaalin strud rodin tuollaiseen pituussuunnassa elämättömään ratkaisuun?
En kyllä ymmärrä tuota reaktiotangon ja simpukan välistä tälliä. Tuo reaktiotankohan on tavallaan A-armin etukiinnitys. No, onhan niissäkin puslat, milloin mitäkin materiaalia.

Mulla on SorT reaktiotangot, en muista täsmällisyydestä mutta sen muistan, että muuttui ajotuntuma muuttui pehmeämmäksi eikä kovemmaksi. Täsmällisyyttä toi hammastangon jälkeen eniten ylätukivarren jousikeinun vaihtaminen kumisesta rullalaakeroituun Opentrackerin versio ykköseen.
Vastaa Viestiin