Kuinka puola oireilee earlyssä?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Poro
Addikti
Viestit: 191
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 1966 289 GT HT
Paikkakunta: Vihti

Kuinka puola oireilee earlyssä?

Viesti Kirjoittaja Poro »

Jälleen "mielenkiintoista" pohdintaa...

Viikon seisonnan jälkeen ei lähde käyntiin kuin pyörittämällä. Häviääkö bensat? Valuuko ne tankkiin vai haihtuuko ne kaasarista?

Vai voiko rikkinäinen puola oireilla niin että pitää pitkään (4 x 5 sekuntia) käynnistellä ennenkuin hörähtää? Käyntiin lähdettyään käy kyllä hyvin tasaisesti ja pienellä polkemisella jää käyntiin. Yleensä kyllä olen joutunut kääntämään käsin ryypyn päälle.

Eikös normioloissa +15 C pitäis lähteä ilman ryyppyäkin käyntiin nätisti, mutta ei vaan heti jää tyhmäkäynnille?

"Joku Muu" sanoi että vanhalla huonolla akulla saisi alijännitteellä rikottua puolan. Etuvastus tuntuu ainakin käydessä olevan kun 10.X volttia näytti mittari, mutta mitenkäs mittaan sytytyksen aikaisen jännitteen?

Timo
"If life were fair, Elvis would be alive and all the impersonators would be dead."
-Johnny Carson
Avatar
Poro
Addikti
Viestit: 191
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 1966 289 GT HT
Paikkakunta: Vihti

Re: Kuinka puola oireilee earlyssä?

Viesti Kirjoittaja Poro »

Itse itselleni väliaikatietoja antaen:

suoriltaan kotia tultua vaihdoin kokeilematta puolan ja ainakin nyt tärähti kerrasta "kahdesti kaasua ja vähän" -tekniikalla käyntiin.

Tosin tässähän ei nyt päässyt testaamaan sitä viikon seisontaa (bensansaantiongelma-teoriaa) joten sitä nyt jäämme jännityksellä odottamaan. Oishan se jännä fiitsöri jos kerrasta sais auton käyntiin! =)
"If life were fair, Elvis would be alive and all the impersonators would be dead."
-Johnny Carson
Vastaa Viestiin