Jälleen "mielenkiintoista" pohdintaa...
Viikon seisonnan jälkeen ei lähde käyntiin kuin pyörittämällä. Häviääkö bensat? Valuuko ne tankkiin vai haihtuuko ne kaasarista?
Vai voiko rikkinäinen puola oireilla niin että pitää pitkään (4 x 5 sekuntia) käynnistellä ennenkuin hörähtää? Käyntiin lähdettyään käy kyllä hyvin tasaisesti ja pienellä polkemisella jää käyntiin. Yleensä kyllä olen joutunut kääntämään käsin ryypyn päälle.
Eikös normioloissa +15 C pitäis lähteä ilman ryyppyäkin käyntiin nätisti, mutta ei vaan heti jää tyhmäkäynnille?
"Joku Muu" sanoi että vanhalla huonolla akulla saisi alijännitteellä rikottua puolan. Etuvastus tuntuu ainakin käydessä olevan kun 10.X volttia näytti mittari, mutta mitenkäs mittaan sytytyksen aikaisen jännitteen?
Timo
Kuinka puola oireilee earlyssä?
Kuinka puola oireilee earlyssä?
"If life were fair, Elvis would be alive and all the impersonators would be dead."
-Johnny Carson
-Johnny Carson
Re: Kuinka puola oireilee earlyssä?
Itse itselleni väliaikatietoja antaen:
suoriltaan kotia tultua vaihdoin kokeilematta puolan ja ainakin nyt tärähti kerrasta "kahdesti kaasua ja vähän" -tekniikalla käyntiin.
Tosin tässähän ei nyt päässyt testaamaan sitä viikon seisontaa (bensansaantiongelma-teoriaa) joten sitä nyt jäämme jännityksellä odottamaan. Oishan se jännä fiitsöri jos kerrasta sais auton käyntiin! =)
suoriltaan kotia tultua vaihdoin kokeilematta puolan ja ainakin nyt tärähti kerrasta "kahdesti kaasua ja vähän" -tekniikalla käyntiin.
Tosin tässähän ei nyt päässyt testaamaan sitä viikon seisontaa (bensansaantiongelma-teoriaa) joten sitä nyt jäämme jännityksellä odottamaan. Oishan se jännä fiitsöri jos kerrasta sais auton käyntiin! =)
"If life were fair, Elvis would be alive and all the impersonators would be dead."
-Johnny Carson
-Johnny Carson