Kiitos
Corral 1/2008
Valvoja: Ville K
- kariboy
- Mega-addikti
- Viestit: 867
- Liittynyt: 25 Touko 2004, 20:18
- Auto: Mustang ´66 HT GT 302
Mustang 2003 GT Convertible 4.6 - Paikkakunta: Kajjaani
Corral 1/2008
Hieno, upea, uuden aikakauden Corral saapui luettavaksi, värit ja kaikki.
Kiitos
Kiitos
Mustang HT GT 1966
Mustang GT Convertible 2003
Mustang GT Convertible 2003
Re: Corral 1/2008
Ja tuo Corralin välissä ollut 2e alennuslippu ACS:aan oli kiva ylläri

-
Make67
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: Corral 1/2008
Tähän on helppo yhtyä...kariboy kirjoitti:Hieno, upea, uuden aikakauden Corral saapui luettavaksi, värit ja kaikki.
Kiitos
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Re: Corral 1/2008
Kiitokset toimitukselle ja painoon. Itse kullekin. Ja jokaiselle.
- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2550
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
Re: Corral 1/2008
Olihan hieno pläjäys !!
Tälläiset aviisit pitävät äijjät tehokkaasti pois tallista, pakko lukea loppuun asti kun on kerran aloittanut. Tuolta Juntusen arkistoista löytyneistä kuvista nr.2 on mielestäni samainen yksilö joka oli myös joskus -80 luvulla kerho osastolla näyttelyssä, jonka jälkeen huolella kolaroitu ? Nokialta löytyvistä valokuva arkistoista ainakin muistan nähneeni kuvan tuolla värityksellä mällätystä mussesta.
Tälläiset aviisit pitävät äijjät tehokkaasti pois tallista, pakko lukea loppuun asti kun on kerran aloittanut. Tuolta Juntusen arkistoista löytyneistä kuvista nr.2 on mielestäni samainen yksilö joka oli myös joskus -80 luvulla kerho osastolla näyttelyssä, jonka jälkeen huolella kolaroitu ? Nokialta löytyvistä valokuva arkistoista ainakin muistan nähneeni kuvan tuolla värityksellä mällätystä mussesta.
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
- Yellow Devil
- Aktiivi
- Viestit: 137
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Paikkakunta: Tikkurila
Re: Corral 1/2008
Todella hienoa.
Corral on uudistunut eikä tyydytty pelkään face lifitiin!
Marko
Corral on uudistunut eikä tyydytty pelkään face lifitiin!
Marko
Re: Corral 1/2008
Täytyy todeta että Corral on saanut ansaitsemansa ulkoasun ja toivottavasti jatketaan samanlaisella linjalla
Toivottavasti jäsenistö lähettelisi juttuja tapahtumista ympäri suomen niin olisi aina jotain uutta luettavaa.
Go tell Alice....
Re: Corral 1/2008
Jaahap! Pitääpä tarkistaa Markon kanssa nuita kuvia.....JXA-26 kirjoitti:Olihan hieno pläjäys !!![]()
Tälläiset aviisit pitävät äijjät tehokkaasti pois tallista, pakko lukea loppuun asti kun on kerran aloittanut. Tuolta Juntusen arkistoista löytyneistä kuvista nr.2 on mielestäni samainen yksilö joka oli myös joskus -80 luvulla kerho osastolla näyttelyssä, jonka jälkeen huolella kolaroitu ? Nokialta löytyvistä valokuva arkistoista ainakin muistan nähneeni kuvan tuolla värityksellä mällätystä mussesta.
Näistä arkistojen aarteista vois melkein avata oman topicin.....
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Corral 1/2008
Voi elläimen käsi, pitää odottaa vielä huomis iltapäivään jotta pääsee läpyskää tavaileen. Kyl sen täytyy olla hiano kun noi paljo kehutaa.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Re: Corral 1/2008
- Sulkava
- Mega-addikti
- Viestit: 579
- Liittynyt: 18 Joulu 2004, 20:50
- Auto: 1995 Mustang
- Paikkakunta: Helsinki - Sulkava - Hki-Sva....
Re: Corral 1/2008
Mustang 1994 / 1995 ...
Soutuneuvos
Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
Soutuneuvos
Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Corral 1/2008
Tässä olen pari päivää pureskellut uutta lehteä ja nyt olen mielestäni tarpeeksi rauhallinen esittämään kysymyksiä ja kommentoimaan.
Lehti on ulkoasultaan parantunut ja palkatun henkilökunnan vaikutus näkyy. Pari asiaa silti laittoi miettimään. Miten juttuihin vaikuttaa se, että lehteä tekemään palkattu työntekijä pyörittää omaa Fordeihin keskittynyttä yritystä? Olenko minä ainoa kenellä tulee tästä mieleen mahdollisuus busineksen tekoon & oman edun tavoitteluun? Onko tulevaisuudessa Tuumacid Ford Mustang Owners Club of Finland? Odotan tähän asiallisia vastauksia.
Have you driven Mustang lately – Fun Run 2007 artikkelista on pakko kommentoida. Tekstimuoto sopisi esson baarissa kaverien kesken puhuttuna, mutta painettuna Corralin sivulla tuo pistää silmään. Artikkelia oli vaikea lukea, koska teki mieli pomppia eteenpäin hakien että löytyisikö sieltä jotain asiaa. Yhden sivun juttu on venytetty kolmelle sivulle kaikenmaailman ylimääräisillä täytelauseilla ja sanahelinällä. Kaikki sen tajuavat että juttujen tekijät ovat vähissä, mutta täytyykö väkisin heittää täytettä lehteen. On parempi jättää tekemättä, jos ei ole mitään sanottavaa.
Nämä ovat varmasti aiheita, joista ei saisi ääneen puhua tai edes kysyä. Ei kaikki vain huonoa. Positiivista lehdessä oli paljon. Uudistunut ulkoasu on hyvä ja Tepon käden jälki näyttää hyvältä niin kuin Kiminkin. Suunta on oikea ja aion varmasti tilailla Tepolta osiakin joskus (jos vielä myy minulle, näiden kysymysten jälkeen).
Tahdon herättää keskustelua aiheesta ja odotan asiallista linjaa.
Fastback alias Jari Pentinmäki
Lehti on ulkoasultaan parantunut ja palkatun henkilökunnan vaikutus näkyy. Pari asiaa silti laittoi miettimään. Miten juttuihin vaikuttaa se, että lehteä tekemään palkattu työntekijä pyörittää omaa Fordeihin keskittynyttä yritystä? Olenko minä ainoa kenellä tulee tästä mieleen mahdollisuus busineksen tekoon & oman edun tavoitteluun? Onko tulevaisuudessa Tuumacid Ford Mustang Owners Club of Finland? Odotan tähän asiallisia vastauksia.
Have you driven Mustang lately – Fun Run 2007 artikkelista on pakko kommentoida. Tekstimuoto sopisi esson baarissa kaverien kesken puhuttuna, mutta painettuna Corralin sivulla tuo pistää silmään. Artikkelia oli vaikea lukea, koska teki mieli pomppia eteenpäin hakien että löytyisikö sieltä jotain asiaa. Yhden sivun juttu on venytetty kolmelle sivulle kaikenmaailman ylimääräisillä täytelauseilla ja sanahelinällä. Kaikki sen tajuavat että juttujen tekijät ovat vähissä, mutta täytyykö väkisin heittää täytettä lehteen. On parempi jättää tekemättä, jos ei ole mitään sanottavaa.
Nämä ovat varmasti aiheita, joista ei saisi ääneen puhua tai edes kysyä. Ei kaikki vain huonoa. Positiivista lehdessä oli paljon. Uudistunut ulkoasu on hyvä ja Tepon käden jälki näyttää hyvältä niin kuin Kiminkin. Suunta on oikea ja aion varmasti tilailla Tepolta osiakin joskus (jos vielä myy minulle, näiden kysymysten jälkeen).
Tahdon herättää keskustelua aiheesta ja odotan asiallista linjaa.
Fastback alias Jari Pentinmäki
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Re: Corral 1/2008
Minä en pidä kerholehden ulkoasua kovin tärkeänä, mutta hyvältähän tuo näyttää. Erityisesti panin merkille ensimmäisen aukeaman puheenjohtajan ja päätoimittajan palstat. Molemmat oli kirjoitettu sanoisinko helposti luettavalla ja ymmärrettävällä tyylillä ja kai jonkinlaisella selkokielellä, koska minäkin tajusin lukemani.
Kannessa olisi hyvä olla kerhon logo. Hyvä idea oli laittaa johtokunnan esittäytymisiin myös ko. henkilön auton kuva. Hyvä kokonaisuus, sopivassa suhteessa mainoksia, asiaa ja viihdettä.
Kannessa olisi hyvä olla kerhon logo. Hyvä idea oli laittaa johtokunnan esittäytymisiin myös ko. henkilön auton kuva. Hyvä kokonaisuus, sopivassa suhteessa mainoksia, asiaa ja viihdettä.
Re: Corral 1/2008
Et ole ainoa joka on miettinyt tuota asiaa, FMOC ry:n hallitus on tarkasti harkinnut, pohtinut ja lopulta päättänyt tuon kuvion. Lehteä tekee Teppo ei Tuumacid. FMOC hallitus seuraa tilannetta tarkasti.Fastback kirjoitti:Tässä olen pari päivää pureskellut uutta lehteä ja nyt olen mielestäni tarpeeksi rauhallinen esittämään kysymyksiä ja kommentoimaan.
Lehti on ulkoasultaan parantunut ja palkatun henkilökunnan vaikutus näkyy. Pari asiaa silti laittoi miettimään. Miten juttuihin vaikuttaa se, että lehteä tekemään palkattu työntekijä pyörittää omaa Fordeihin keskittynyttä yritystä? Olenko minä ainoa kenellä tulee tästä mieleen mahdollisuus busineksen tekoon & oman edun tavoitteluun? Onko tulevaisuudessa Tuumacid Ford Mustang Owners Club of Finland? Odotan tähän asiallisia vastauksia.
Have you driven Mustang lately – Fun Run 2007 artikkelista on pakko kommentoida. Tekstimuoto sopisi esson baarissa kaverien kesken puhuttuna, mutta painettuna Corralin sivulla tuo pistää silmään. Artikkelia oli vaikea lukea, koska teki mieli pomppia eteenpäin hakien että löytyisikö sieltä jotain asiaa. Yhden sivun juttu on venytetty kolmelle sivulle kaikenmaailman ylimääräisillä täytelauseilla ja sanahelinällä. Kaikki sen tajuavat että juttujen tekijät ovat vähissä, mutta täytyykö väkisin heittää täytettä lehteen. On parempi jättää tekemättä, jos ei ole mitään sanottavaa.
Nämä ovat varmasti aiheita, joista ei saisi ääneen puhua tai edes kysyä. Ei kaikki vain huonoa. Positiivista lehdessä oli paljon. Uudistunut ulkoasu on hyvä ja Tepon käden jälki näyttää hyvältä niin kuin Kiminkin. Suunta on oikea ja aion varmasti tilailla Tepolta osiakin joskus (jos vielä myy minulle, näiden kysymysten jälkeen).
Tahdon herättää keskustelua aiheesta ja odotan asiallista linjaa.
Fastback alias Jari Pentinmäki
Jos kuitenkin rivien välistä oikein luin niin taidat tarkoittaa - FMOC MOOTTORIPAJA 2007 – 2008 - artikkelia. Tuo pajailta ajatus muodostui jo viime syksynä 2007 Tepon ja minun ajatuksesta. Tavoitteena oli tarjota jotain uutta jäsenistölle. Olisi ollut väärin jos tapahtumasta ei olisi tehty juttua lehteen. Pitopaikka olisi voinut olla jokin muukin mutta silloin esitettävän materiaalin määrä olisi jäänyt huomattavasti suppeammaksi. Tuo esitys materiaalin laaja kirjo havainnollisti erittäin hyvin yleisölle mitä tarkoitetaan eri tasoisilla ratkaisuilla ja kuinka ne eroavat toisistaan. Nämä seikat puolustavat pitopaikkaa.
Minun mielestä taas - Have you driven Mustang lately – Fun Run 2007 – artikkeli oli juuri se hyvä kevennys jota tämän tyyliset lehdet kaipaavat. Letkeää mukavaa kerrontaa tiukasta asiasta ja kuinka kaikki vaikeudet kohdataan ja voitetaan. Jos tuon artikkelin olisi kirjoittanut tiukalla asiatyylillä ei sitä olisi kukaan jaksanut lukea. Hyvä juttu noita lisää!
Tämä oli ensimmäinen uuden toimituksen tekemä CORRAL ja siinä se onnistui hyvin. Pieniä korjauksia ja viilauksia varmaan tulee ajansaatossa. Rakentavaa kritiikkiä otetaan vastaan ilomielin koska se ohjaa parhaiten uudistunutta CORRAL lehteä oikeaan jäseniä palvelevaan suuntaan.
Se mitä minä odotan lehdeltä lisää, olisi kevyet tekniikka artikkelit. Lisäksi voisi olla myös erikoisuuksista kertovia juttuja. Tärkeimpänä kuitenkin pitäisin jäsenistön itse tekemiä aihealueesta riippumattomia juttuja.
Mexico65 / Jyri Rekonen
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Corral 1/2008
Hyvä että en ole ainoa joka asiaa on pohtinut.
Kerhon moottoripaja on erittäin hyvä asia, siitä jutun jättämättä tekeminen lehteen olisi ollut suuri rikos. Vakuuttavuutta jutusta ei vähennä rehtori Rekonen. Rivien välistä en moiti moottoripaja artikkelia, jos Teppo kantaa vastuun suuren joukon ”kestittämisestä” ja lainaa pajaansa niin on varsin perustelua kertoa missä kaikki tapahtuu.
Yhdistyksen lehden päätoimittaja on pääasiallisesti Fordeihin myytävien varaosien & palveluita tuottavan yrityksen toimitusjohtaja, on seikka mikä sai minut pohtimaan asiaa. Minun mielestä siinä saattaa esiintyä pieniä eturistiriitoja. Jos hallituksella pysyy valvonta hanskassa, niin annetaan Tepolle työrauha.
Minun mielestäni syöpäkääryleistä kertominen dekkarityyliin tai miten ohitin nippon denson, vaaratilanteita luoden moottoritiellä ei oikein kiinnosta minua. Onneksi tässäkin asiassa on valinnan vapaus.
Kerhon moottoripaja on erittäin hyvä asia, siitä jutun jättämättä tekeminen lehteen olisi ollut suuri rikos. Vakuuttavuutta jutusta ei vähennä rehtori Rekonen. Rivien välistä en moiti moottoripaja artikkelia, jos Teppo kantaa vastuun suuren joukon ”kestittämisestä” ja lainaa pajaansa niin on varsin perustelua kertoa missä kaikki tapahtuu.
Yhdistyksen lehden päätoimittaja on pääasiallisesti Fordeihin myytävien varaosien & palveluita tuottavan yrityksen toimitusjohtaja, on seikka mikä sai minut pohtimaan asiaa. Minun mielestä siinä saattaa esiintyä pieniä eturistiriitoja. Jos hallituksella pysyy valvonta hanskassa, niin annetaan Tepolle työrauha.
Minun mielestäni syöpäkääryleistä kertominen dekkarityyliin tai miten ohitin nippon denson, vaaratilanteita luoden moottoritiellä ei oikein kiinnosta minua. Onneksi tässäkin asiassa on valinnan vapaus.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
