Kiitos

Valvoja: Ville K
Tähän on helppo yhtyä...kariboy kirjoitti:Hieno, upea, uuden aikakauden Corral saapui luettavaksi, värit ja kaikki.
Kiitos
Jaahap! Pitääpä tarkistaa Markon kanssa nuita kuvia.....JXA-26 kirjoitti:Olihan hieno pläjäys !!![]()
Tälläiset aviisit pitävät äijjät tehokkaasti pois tallista, pakko lukea loppuun asti kun on kerran aloittanut. Tuolta Juntusen arkistoista löytyneistä kuvista nr.2 on mielestäni samainen yksilö joka oli myös joskus -80 luvulla kerho osastolla näyttelyssä, jonka jälkeen huolella kolaroitu ? Nokialta löytyvistä valokuva arkistoista ainakin muistan nähneeni kuvan tuolla värityksellä mällätystä mussesta.
Et ole ainoa joka on miettinyt tuota asiaa, FMOC ry:n hallitus on tarkasti harkinnut, pohtinut ja lopulta päättänyt tuon kuvion. Lehteä tekee Teppo ei Tuumacid. FMOC hallitus seuraa tilannetta tarkasti.Fastback kirjoitti:Tässä olen pari päivää pureskellut uutta lehteä ja nyt olen mielestäni tarpeeksi rauhallinen esittämään kysymyksiä ja kommentoimaan.
Lehti on ulkoasultaan parantunut ja palkatun henkilökunnan vaikutus näkyy. Pari asiaa silti laittoi miettimään. Miten juttuihin vaikuttaa se, että lehteä tekemään palkattu työntekijä pyörittää omaa Fordeihin keskittynyttä yritystä? Olenko minä ainoa kenellä tulee tästä mieleen mahdollisuus busineksen tekoon & oman edun tavoitteluun? Onko tulevaisuudessa Tuumacid Ford Mustang Owners Club of Finland? Odotan tähän asiallisia vastauksia.
Have you driven Mustang lately – Fun Run 2007 artikkelista on pakko kommentoida. Tekstimuoto sopisi esson baarissa kaverien kesken puhuttuna, mutta painettuna Corralin sivulla tuo pistää silmään. Artikkelia oli vaikea lukea, koska teki mieli pomppia eteenpäin hakien että löytyisikö sieltä jotain asiaa. Yhden sivun juttu on venytetty kolmelle sivulle kaikenmaailman ylimääräisillä täytelauseilla ja sanahelinällä. Kaikki sen tajuavat että juttujen tekijät ovat vähissä, mutta täytyykö väkisin heittää täytettä lehteen. On parempi jättää tekemättä, jos ei ole mitään sanottavaa.
Nämä ovat varmasti aiheita, joista ei saisi ääneen puhua tai edes kysyä. Ei kaikki vain huonoa. Positiivista lehdessä oli paljon. Uudistunut ulkoasu on hyvä ja Tepon käden jälki näyttää hyvältä niin kuin Kiminkin. Suunta on oikea ja aion varmasti tilailla Tepolta osiakin joskus (jos vielä myy minulle, näiden kysymysten jälkeen).
Tahdon herättää keskustelua aiheesta ja odotan asiallista linjaa.
Fastback alias Jari Pentinmäki