Projektikertomus '67 Fastback

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Projektikertomus '67 Fastback

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Käykääs katsomassa naapurimaan poikien tekosia. Auto on entinen Stock-ryhmän kilpuri, oli joskus '80-luvulla fordin FE-moottorilla. Auto on ollut välillä chryslerin koneella ja jopa tuplaturbo pikkulohkoletukalla. Pojat ovat kunnostaneet auton ja palauttaneet Fordin motin pellin alle. Pientä säätöä kuosiin ja avót!

http://www.zatzy.com/showthread.php?t=314517
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
MustangGT
Mega-addikti
Viestit: 776
Liittynyt: 24 Touko 2004, 05:46
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Projektikertomus '67 Fastback

Viesti Kirjoittaja MustangGT »

Olisivat palauttaneet alkuperäiseen kuosiin!
Tuommonen valaslaiva on karmean näkönen! :twisted:
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: Projektikertomus '67 Fastback

Viesti Kirjoittaja Fastback »

MustangGT kirjoitti:Olisivat palauttaneet alkuperäiseen kuosiin!
Tuommonen valaslaiva on karmean näkönen! :twisted:
Pussihousut jalkaan! Vakavasti ottaen kisakuosiin rakennetun auton palauttaminen alkuperäiseksi on perse edellä puuhun menemistä. Sitäkin muuten Suomessa tapahtuu ja ihan parhaillaan!!!! Tommoinen auto jonka perää on kavennettu ja sisälokasuojat & runkokin muokattu, putkikeula jne on täysin järjenvastaista entisöidä. Kisa-autot pidetään kisa-autoina, prostreet tms. Jos täytyy saada mr-auto niin silloin pitää ostaa aivan muunlainen auto.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
MustangGT
Mega-addikti
Viestit: 776
Liittynyt: 24 Touko 2004, 05:46
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Projektikertomus '67 Fastback

Viesti Kirjoittaja MustangGT »

Fastback kirjoitti:
MustangGT kirjoitti:Olisivat palauttaneet alkuperäiseen kuosiin!
Tuommonen valaslaiva on karmean näkönen! :twisted:
Pussihousut jalkaan! Vakavasti ottaen kisakuosiin rakennetun auton palauttaminen alkuperäiseksi on perse edellä puuhun menemistä. Sitäkin muuten Suomessa tapahtuu ja ihan parhaillaan!!!! Tommoinen auto jonka perää on kavennettu ja sisälokasuojat & runkokin muokattu, putkikeula jne on täysin järjenvastaista entisöidä. Kisa-autot pidetään kisa-autoina, prostreet tms. Jos täytyy saada mr-auto niin silloin pitää ostaa aivan muunlainen auto.
Mulla oli jo vauvana potkuhousut :nenu:
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Re: Projektikertomus '67 Fastback

Viesti Kirjoittaja PeteP »

[/quote]

Mulla oli jo vauvana potkuhousut :nenu:[/quote]

Karatenharrastaja ?? :dance1:
:krooh:
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: Projektikertomus '67 Fastback

Viesti Kirjoittaja Fastback »

PeteP kirjoitti: Karatenharrastaja ?? :dance1:
Näyttää liikkeen perusteella enempi capoeira harrastastajalta... Tuollainen prostreet look kaipaa vähän matalampaa perää, auton pystyperä saa sitä valaslookkia aikaiseksi noin pieneen koppaan.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Projektikertomus '67 Fastback

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Fastback kirjoitti:
MustangGT kirjoitti:Olisivat palauttaneet alkuperäiseen kuosiin!
Tuommonen valaslaiva on karmean näkönen! :twisted:
Pussihousut jalkaan! Vakavasti ottaen kisakuosiin rakennetun auton palauttaminen alkuperäiseksi on perse edellä puuhun menemistä. Sitäkin muuten Suomessa tapahtuu ja ihan parhaillaan!!!! Tommoinen auto jonka perää on kavennettu ja sisälokasuojat & runkokin muokattu, putkikeula jne on täysin järjenvastaista entisöidä. Kisa-autot pidetään kisa-autoina, prostreet tms. Jos täytyy saada mr-auto niin silloin pitää ostaa aivan muunlainen auto.
Samalla linjalla Fb.n kanssa. Maailma on pullollaan entisöintikelpoisia autoja. Turha ruveta kisarassista tekemään pussihousumallia, sillä saattaa olla jonkun mielestä säilyttämisen arvoinen kisahistoria.
Toi oranssi on ihan pirteen näkönen musti, tosin keula näyttää hikan omituiselta.
Noi "karateliikkeet" näyttä siltä, että ne on hankittu tanssilavalta, silloin kun Saturdy night fever oli kova juttu.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Re: Projektikertomus '67 Fastback

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

hmmm... tuohon hiukan shelbylookkia lisävaloilla keulaan niin kyllä kelpais ajella :peukku: Mutta tietty ruotsin malliin kolome kappaletta 8)
Go tell Alice....
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Re: Projektikertomus '67 Fastback

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Fastback kirjoitti:
PeteP kirjoitti: Karatenharrastaja ?? :dance1:
Näyttää liikkeen perusteella enempi capoeira harrastastajalta... Tuollainen prostreet look kaipaa vähän matalampaa perää, auton pystyperä saa sitä valaslookkia aikaiseksi noin pieneen koppaan.

jonkun tyylisuunnan varjonykkeilykataahan tuo vetää :x khiaa!
Tapsa
Mega-addikti
Viestit: 701
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Etelä-suomi

Re: Projektikertomus '67 Fastback

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Pientä viilausta vielä niin olishan toikin "vaihtelua" flippikeuloineen.. poroluukillaan :P
Stokkiin ei olis vaan hyväksytty tuossa kuosissa.
" mailmaan mahtuu vielä meteliä ja meininkiä " :wink:
Vastaa Viestiin