Mika kytkin?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...

Kytkin T5 kaveriksi

Ford Racing
4
36%
King Cobra
7
64%
 
Ääniä yhteensä: 11

Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Mika kytkin?

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Ehdotuksia on tullut king cobraa, uudet kitkapalikat, racinki, ...
Tarkotus olis, ettei auto muutu punttisaliksi (tai sit kaasupoljin tarttee epaherkistaa tasapainoisen treenin aikaansaamiseksi) ja kytkin kuitenkin pitaa.
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
IronHorse
Mega-addikti
Viestit: 537
Liittynyt: 31 Joulu 2006, 13:18

Viesti Kirjoittaja IronHorse »

Antakaapa samantien suosituksia "normaali" käyttöön tarkoitetun 289:n perään tulevasta levy-paineasetelma-painelaakeri setistä. Alkoi nimittäin ääntelemään kovemmilla kiekoilla vaihdettaessa painelaakeri siihen malliin tuolla viikonlopun reissulla että viimeistään talven aikana on varmaan vaihdettava uudet kamat pömpeliin.

tese
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

King cobra tai centerforcen dual friction, ite oon ollu centerforceen tyytyväinen, suorastaan omituisen kevyt käyttää, kevyempi kuin entinen vakio kytkin :shock:
Go tell Alice....
Avatar
Esaleeni 27
Addikti
Viestit: 312
Liittynyt: 15 Heinä 2004, 01:43
Auto: Mustang SR,351 4V,69
Ford Mustang Shelby GT-500 2010
Chevy hot-rod 30
Chrysler 04
Chevy 6.6 2010
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Viesti Kirjoittaja Esaleeni 27 »

Täältä ääni centerforcelle.

Tuttu kaveri tuskaili chevyn kytkimen kanssa,vähän normaalia vierämpi moottori,ei mikään kestä ja centrforce jo 4.ttä vuotta menossa !!!

Ja on itsellä isolohkon perässä kans hienosti toiminut.
Ford Mustang SR,351 4V,69
Ford Mustang Shelby GT-500 Convertible 2010 540HP
Chevrolet Hot-Rod Tri power 1930+Poksi
Chevrolet Duramax 6,6 2010
Chrysler V-6 04
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

En tiijjä ajanko jotenkin erilailla kuin muut, mutta hommasin -67.aan -98 muistaakseni LUK-merkkisen paketin Niemensivulta, eikä siinä ole pito onkelmia esiintyny -05 vuoteen mennessä...
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Avatar
Vee8
Aina äänessä
Viestit: 1138
Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Vee8 »

JXA-26 kirjoitti:En tiijjä ajanko jotenkin erilailla kuin muut, mutta hommasin -67.aan -98 muistaakseni LUK-merkkisen paketin Niemensivulta, eikä siinä ole pito onkelmia esiintyny -05 vuoteen mennessä...
Sullon se luisto sielä vähän taaempana autoa.. Ans kattoo miten käy kun tulee leveemmät kummit niin voi LUK antautua :?:
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
Avatar
MouTine
Mega-addikti
Viestit: 688
Liittynyt: 17 Heinä 2006, 23:10

Viesti Kirjoittaja MouTine »

Mikä setti olis kaikista kevein kintulle?
Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8

Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Ompa väkeviä koneita kun oikein ralli kytkimiä tarvitaan. Aikoinaan omassa kesyssä FB:ssä riitti hyvin Fordin vakio kytkin. Mutta tuo minun kone taisi olla hieman kesy kun en kytkintä sillä saanut rikki enkä luistamaan vaikka kuinka rääkkäsi radalla. Vai oliko kytkimen keston salaisuus, että vältin aina letkassa ajoa ja kaupungilla pyörittämistä.

Toisin sanoen vakio kytkin riittää hyvin aina 415 hv saakka.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Mexico65 kirjoitti:Ompa väkeviä koneita kun oikein ralli kytkimiä tarvitaan. Aikoinaan omassa kesyssä FB:ssä riitti hyvin Fordin vakio kytkin. Mutta tuo minun kone taisi olla hieman kesy kun en kytkintä sillä saanut rikki enkä luistamaan vaikka kuinka rääkkäsi radalla. Vai oliko kytkimen keston salaisuus, että vältin aina letkassa ajoa ja kaupungilla pyörittämistä.

Toisin sanoen vakio kytkin riittää hyvin aina 415 hv saakka.
Mitka renkaat..? NASCAR mukaiset 225? Leveammilla nakeilla luisto voi siirtya toisaalle.. :wink:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

veekoo kirjoitti: Mitka renkaat..? NASCAR mukaiset 225? Leveammilla nakeilla luisto voi siirtya toisaalle.. :wink:
Jep 225 katu nakit. Mutta rata-ajossa kun juuri pyritään välttämään turhaa kytkimen ja renkaiden luis-tattamista niin sulaketta ei oikein muualla ole kuin ratin ja penkin välissä. Eikä tuossa rata-ajossa käy-tetä yleensä muita vaihteita kuin 3-4-3-4 eikä noilla vaihteilla auto yleensä kauhean paljon sudi.

Mutta jos liikkeelle lähdössä tai kun alkaa sudittamaan luistattaa kytkintä niin se saattaa kovin helposti jäädä myös luistamaan ja näin pilata hyvänkin kytkimen. Eli kun lähdette sudittamaan niin riittävästi kierroksia ja kytkin nopeasti luistattamatta ylös samoin nopeassa liikkeelle lähdössä.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Vastaa Viestiin