Mika kytkin?
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Mika kytkin?
Ehdotuksia on tullut king cobraa, uudet kitkapalikat, racinki, ...
Tarkotus olis, ettei auto muutu punttisaliksi (tai sit kaasupoljin tarttee epaherkistaa tasapainoisen treenin aikaansaamiseksi) ja kytkin kuitenkin pitaa.
Tarkotus olis, ettei auto muutu punttisaliksi (tai sit kaasupoljin tarttee epaherkistaa tasapainoisen treenin aikaansaamiseksi) ja kytkin kuitenkin pitaa.
Antakaapa samantien suosituksia "normaali" käyttöön tarkoitetun 289:n perään tulevasta levy-paineasetelma-painelaakeri setistä. Alkoi nimittäin ääntelemään kovemmilla kiekoilla vaihdettaessa painelaakeri siihen malliin tuolla viikonlopun reissulla että viimeistään talven aikana on varmaan vaihdettava uudet kamat pömpeliin.
tese
tese
- Esaleeni 27
- Addikti
- Viestit: 312
- Liittynyt: 15 Heinä 2004, 01:43
- Auto: Mustang SR,351 4V,69
Ford Mustang Shelby GT-500 2010
Chevy hot-rod 30
Chrysler 04
Chevy 6.6 2010 - Paikkakunta: Oulu/Kiiminki
Täältä ääni centerforcelle.
Tuttu kaveri tuskaili chevyn kytkimen kanssa,vähän normaalia vierämpi moottori,ei mikään kestä ja centrforce jo 4.ttä vuotta menossa !!!
Ja on itsellä isolohkon perässä kans hienosti toiminut.
Tuttu kaveri tuskaili chevyn kytkimen kanssa,vähän normaalia vierämpi moottori,ei mikään kestä ja centrforce jo 4.ttä vuotta menossa !!!
Ja on itsellä isolohkon perässä kans hienosti toiminut.
Ford Mustang SR,351 4V,69
Ford Mustang Shelby GT-500 Convertible 2010 540HP
Chevrolet Hot-Rod Tri power 1930+Poksi
Chevrolet Duramax 6,6 2010
Chrysler V-6 04
Ford Mustang Shelby GT-500 Convertible 2010 540HP
Chevrolet Hot-Rod Tri power 1930+Poksi
Chevrolet Duramax 6,6 2010
Chrysler V-6 04
- Vee8
- Aina äänessä
- Viestit: 1138
- Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
- Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT - Paikkakunta: Kangasala
Sullon se luisto sielä vähän taaempana autoa.. Ans kattoo miten käy kun tulee leveemmät kummit niin voi LUK antautuaJXA-26 kirjoitti:En tiijjä ajanko jotenkin erilailla kuin muut, mutta hommasin -67.aan -98 muistaakseni LUK-merkkisen paketin Niemensivulta, eikä siinä ole pito onkelmia esiintyny -05 vuoteen mennessä...

"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
Ompa väkeviä koneita kun oikein ralli kytkimiä tarvitaan. Aikoinaan omassa kesyssä FB:ssä riitti hyvin Fordin vakio kytkin. Mutta tuo minun kone taisi olla hieman kesy kun en kytkintä sillä saanut rikki enkä luistamaan vaikka kuinka rääkkäsi radalla. Vai oliko kytkimen keston salaisuus, että vältin aina letkassa ajoa ja kaupungilla pyörittämistä.
Toisin sanoen vakio kytkin riittää hyvin aina 415 hv saakka.
Toisin sanoen vakio kytkin riittää hyvin aina 415 hv saakka.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Mitka renkaat..? NASCAR mukaiset 225? Leveammilla nakeilla luisto voi siirtya toisaalle..Mexico65 kirjoitti:Ompa väkeviä koneita kun oikein ralli kytkimiä tarvitaan. Aikoinaan omassa kesyssä FB:ssä riitti hyvin Fordin vakio kytkin. Mutta tuo minun kone taisi olla hieman kesy kun en kytkintä sillä saanut rikki enkä luistamaan vaikka kuinka rääkkäsi radalla. Vai oliko kytkimen keston salaisuus, että vältin aina letkassa ajoa ja kaupungilla pyörittämistä.
Toisin sanoen vakio kytkin riittää hyvin aina 415 hv saakka.

Jep 225 katu nakit. Mutta rata-ajossa kun juuri pyritään välttämään turhaa kytkimen ja renkaiden luis-tattamista niin sulaketta ei oikein muualla ole kuin ratin ja penkin välissä. Eikä tuossa rata-ajossa käy-tetä yleensä muita vaihteita kuin 3-4-3-4 eikä noilla vaihteilla auto yleensä kauhean paljon sudi.veekoo kirjoitti: Mitka renkaat..? NASCAR mukaiset 225? Leveammilla nakeilla luisto voi siirtya toisaalle..
Mutta jos liikkeelle lähdössä tai kun alkaa sudittamaan luistattaa kytkintä niin se saattaa kovin helposti jäädä myös luistamaan ja näin pilata hyvänkin kytkimen. Eli kun lähdette sudittamaan niin riittävästi kierroksia ja kytkin nopeasti luistattamatta ylös samoin nopeassa liikkeelle lähdössä.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.