Olis ton reiän voinut tehdä isommaksikin, mutta tuntuu toi toimivan nytkin... pitää funtsia jos sitä vähän vielä isontais
Asentelin tossa viimeviikolla vähän alustaan osia... CHE Performancen Rear Axle Brace + LPW 8.8" Rear Girdle Cover... nyt voi huolettomammin polkea varttimailia ja ajaa sladissa kun taka-akseli pysyy suorassa... niin ja LPW kansi helpottaa peräöljyn vaihtoa huomattavasti... ja tukeehan sekin koko perää.. niin, ja heitin Steedan camber platet mäkeen ja asensin Fordin uudet "revised" Front Strut Mountit. Paljon mukavampi ajella nyt kun keula on hiljainen. Alustassa on vielä vähän tekemistä... taakse CHE Anti-Squats + CHE LCAs + UCA ja eteen A-Arm Brace + engine torque limiters.
tilasin läjäpäin huolto-osia suomeen vietäväksi; suodattimia (öljy, vaihteisto, bensa), varalle hihnankiristimen ja muutaman hihnan (ahdin kun saattaa rikkoa hihnan tai vääntää kiristimen)... niin ja tilasin Shelby GT500-spec tuulilasinpyyhkimet... nehän on sitä uutta tyyppiä. Nyt on jotain Shelbyä munkin vessassa... toivottavasti EI TEE HITAAMMAKSI!
Ja pienempää ahtimen pyörääkin on suunniteltu... pitää varmaan ostaa suomeen iltapuhteiksi teräksinen kampi, kanget ja männät...
Pitää alkaa hoitamaan rahti suomeen ja talli pk-seudulta.