Toki jokainen auto on yksilö ja hinta määräytyy sen mukaan, mutta edes noin "suuruusluokka" kiinnostaisi? Olen yrittänyt tehdä asian suhteen kyllä taustatyötä tutkimalla kotimaisia ja ulkomaisia markkinoita, sekä mm täältä hakukoneella tietoa.....liikuttaneen 10000-20000 euron huitteilla? Onko esim 15-17 tonnia maksava HYVÄkuntoinen (kasikoneinen) orkkispeli linjassa hinnan suhteen, jos ajatellaan ainoastaan "reaaliarvoa" ja unohdetaan autokuumeen aiheuttamat mielihalut

Tarkoituksena olisi löytää mahd. hyväkuntoinen yksilö ns. suoraan ajoon eli ei projektia! (Vaikka kaikkihan tuon ikäiset harrasteautot tuppaa niitä enemmän tai vähemmän olemaan )
Pikaisella tutkinnalla alkaisi vaikuttamaan, että Mussen kohdalla kannattaa alkaa etsintä ihan kotomaasta.....ainakin näissä perus HT malleissa! Ulkomailta tuonti olisi varsin vakavasti otettava vaihtoehto, mutta toisaalta oheiskulut ja projektiin liittyvä vaivannäkö, sekä kuvien perusteella ostaminen alentaa vastaavaa hyötyä! Kokemusta vähän on....
Nämä hinta-asiathan on aina vähän hankalia määritellä, kun on niin monta muuttuvaa tekijää. Itse olen ostamassa autoa harraste käyttöön, enkä sijoitukseksi. Kyselen siksi, ettei tulis ehdoin tahdoin hölmöiltyä. Jos esim kotimaanmarkkinoilla sattuu olemaan vaan pari autoa joiden hinnat olisi vaikka kuntoonsa nähden haitarin yläpäässä, niin kk päästä huomaan maksaneeni reilusti ylihintaa. Jos taas hinnat on nykyjään jollain tietyllä tasolla, niin sit on vaan kaivettava kuvetta syvemmältä. Eli suuruusluokka riittäisi tässä vaiheessa.....
Ps. Osto-opas on jo luettu ja täytyy sanoa, että se on aivan loistava työkalu aloittelijalle!