Jos kyseinen topicci löytyy niin poistakkee vaan...
Mitä kaikkea muutoksia olette tehneet earlyyn?
- Kesämies!
- Addikti
- Viestit: 161
- Liittynyt: 03 Kesä 2006, 21:35
- Auto: Ford Mustang 1965 conv.
- Paikkakunta: Ylivieska
- Viesti:
Mitä kaikkea muutoksia olette tehneet earlyyn?
Eli siis mitä muutoksia/parannuksia olette tehneet vs. orginaali musseen (earlyihin)? Millälailla muutokset ovat vaikuttaneet ajoon?
Jos kyseinen topicci löytyy niin poistakkee vaan...
Jos kyseinen topicci löytyy niin poistakkee vaan...
-
Make67
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Nyt ihan enstex lyhyesti...Helpompi on ainakin omalta osalta luetella ne asiat joita EI ole muutettu tai "paranneltu". Mulla -67 HT.
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Noin nopeesti kun sanoo, mun lähes vakio -65HT.iin : jouset (takana taottu, edessä Eipachit), iskarit (Konit), penkit (Corbeau), 4 piste vyöt (Sabelt), jarrut (tehostin ja levyt eteeen), jarruputket, moottori (302 cid, imusarja, kaasari, bensapumppu), laatikko (remppa ja siftkitt), sisäverhoilu, kuitu konepelti, jäähdytin, sähköflekti, joitain korin osia, bensalinja, renkaat ja vanteet, takakontti verhoiltu, poppikone, peltisrjat, pakoputkisto, alustan puslat, kulutus ym. osia uusittu, korjattu ja siistitty.
Reilummin rakennellut on sitten erikseen.
Reilummin rakennellut on sitten erikseen.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Moottori ym: 302, imusarja, putsari, bensapumppu, karjeton sytka, 50kV puola, racing jakaja, 9mm tuplanjohdot, 600cfm 4bbl hollikka, T-5, 9" posi pera, uretaanikiinnikkeet, granadan levyjarrut, 1" kallistuksenvakaaja, madalletut etujouset, fan shroudi, paisuntasailio ym ...
Sisusta: mp3 soitin, 4-pistevyot, rallijakkarat, puolijohderegu mittaristoon, 3. jarruvalo hattuhyllylle, maalaus & muoviosien vaihto
Sahkot: H4 xenon ajovalot + releet & johdot, 110A laturi, ledisekvenssitakavalot (ledeja kaikkialle mihin saa itse asiassa), paksumpaa piuhaa, ym ym...
Ulkopuoli: paukkupullomattamustaa...
Eika oo viela valmis.
Sisusta: mp3 soitin, 4-pistevyot, rallijakkarat, puolijohderegu mittaristoon, 3. jarruvalo hattuhyllylle, maalaus & muoviosien vaihto
Sahkot: H4 xenon ajovalot + releet & johdot, 110A laturi, ledisekvenssitakavalot (ledeja kaikkialle mihin saa itse asiassa), paksumpaa piuhaa, ym ym...
Ulkopuoli: paukkupullomattamustaa...
Eika oo viela valmis.
- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2550
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
Vielä viime kesänä:
Konin iskarit, 4-piste 3" vyöt, raskas oikea jalka.
Uudistuksia:
Kuitua lokarit, nokkapelti. Runkon yhdistäjät pohjanläpi, putki vahvistuksia tulipellin paikkeille, uudet lattiat, ohjaustehostimen poisto, uudet takajouset, vieläkin raskaampi oik.jalka...
Jos aiot lähteä päättymättömälle auton parantelu linjalle, kannattaa aloittaa korin jäykistämisellä. Muutoin tulee hassuja pellin repeämiä ihmeellisiin paikkoihin, ja kori on vetelä kovissa nopeuksissa. Seuraavaksi jousitus kuntoon (jouset/iskarit) josta voikin siirtyä perän (lukko/välitys) kautta laatikkoon (manuaali !!!!). Moottorin kun on saanut vastaamaan parantuneita ajo-ominaisuuksia, voi ruveta harkitsemaan vakaajien vaihtoa.
Konin iskarit, 4-piste 3" vyöt, raskas oikea jalka.
Uudistuksia:
Kuitua lokarit, nokkapelti. Runkon yhdistäjät pohjanläpi, putki vahvistuksia tulipellin paikkeille, uudet lattiat, ohjaustehostimen poisto, uudet takajouset, vieläkin raskaampi oik.jalka...
Jos aiot lähteä päättymättömälle auton parantelu linjalle, kannattaa aloittaa korin jäykistämisellä. Muutoin tulee hassuja pellin repeämiä ihmeellisiin paikkoihin, ja kori on vetelä kovissa nopeuksissa. Seuraavaksi jousitus kuntoon (jouset/iskarit) josta voikin siirtyä perän (lukko/välitys) kautta laatikkoon (manuaali !!!!). Moottorin kun on saanut vastaamaan parantuneita ajo-ominaisuuksia, voi ruveta harkitsemaan vakaajien vaihtoa.
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2550
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
Jos vaan persaus kestää, niin Ruotsin mallin mukaan kun rakentaa auton niin lopputulos on yhtenäisen komee. Eli ensiksi ostetaan gummit ja vanteet, ja niiden ympärille tehdään auto. Rokkikoneet ja niihin liittyvä thyyningggg (yöc) voidaan sitten jättää Honda miehille !!! Juuku...?
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Kyllähän Ruattalaisilla perseJXA-26 kirjoitti:Jos vaan persaus kestää, niin Ruotsin mallin mukaan kun rakentaa auton niin lopputulos on yhtenäisen komee. Eli ensiksi ostetaan gummit ja vanteet, ja niiden ympärille tehdään auto. Rokkikoneet ja niihin liittyvä thyyningggg (yöc) voidaan sitten jättää Honda miehille !!! Juuku...?
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
-
Make67
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Tää on just miten itte oon edenny. "Subit" on varattu HH:n pojilta kun ne vielä puuttuuHomer65 kirjoitti:Mielestäni alusta kuntoon ennen konetta.
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
- Tahavo
- Mega-addikti
- Viestit: 774
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 64½
- Paikkakunta: Tuusula
Mulla on etupäässä Shelby-muutos, tuuman vakaaja, gybin kaasuiskarit ja lyhemmät "GT"-jouset, export-tankohässäkä on tukevampi sekä omatekele monte carlo tanko asennettu.
Takana Gybin kaasuiskarit sekä taotut jouset ilman lisälehteä sekä traction barsit. Näillä perusmuutoksilla on jo mukava päästellä mutkiin, niin että kaipaa jo kuppipenkkiä.
Apurunkojen yhdistäjät olisi hyvä laittaa, niin kuin tuolla on mainittukin. Niin ja takajousiin olisi kannattanut laittaa lisälehti kun ne kerran pajalla olivat.
Takana Gybin kaasuiskarit sekä taotut jouset ilman lisälehteä sekä traction barsit. Näillä perusmuutoksilla on jo mukava päästellä mutkiin, niin että kaipaa jo kuppipenkkiä.
Apurunkojen yhdistäjät olisi hyvä laittaa, niin kuin tuolla on mainittukin. Niin ja takajousiin olisi kannattanut laittaa lisälehti kun ne kerran pajalla olivat.
Viimeksi muokannut Tahavo, 12 Syys 2006, 22:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Huhhuh mitä muutoksia.
Mä hommasin vanteisiin keskiökupit heti kolmantena kesänä. (Kiitos Kristo)
...just nyt ei tuu muuta viritystä mieleen. Itseasiassa joku sanoi että keskiökupit ois ollu vakionakin?
Timo
Mä hommasin vanteisiin keskiökupit heti kolmantena kesänä. (Kiitos Kristo)
...just nyt ei tuu muuta viritystä mieleen. Itseasiassa joku sanoi että keskiökupit ois ollu vakionakin?
Timo
"If life were fair, Elvis would be alive and all the impersonators would be dead."
-Johnny Carson
-Johnny Carson
Koripellit siltä osin kun ovat peltiä, taitaa olla koskematon paikka autossa. Kaikki muu on jotenkin muutettu myös kori.
Muutosten vaikutus on lähinnä se, että autosta on tullut hieman nopeampi lähinnä radalla.
Tosin kuten olen aiemminkin todennut, että Mustangista ei saa hyvää ajettavaa mutta siitä voi tehdä nopean tietyin varauksin.
Muutosten vaikutus on lähinnä se, että autosta on tullut hieman nopeampi lähinnä radalla.
Tosin kuten olen aiemminkin todennut, että Mustangista ei saa hyvää ajettavaa mutta siitä voi tehdä nopean tietyin varauksin.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.