Kellään konttia lähdössä kohta USAsta Suomeen?

Yleisiä autoharrastusta koskevia asioita ja höpinöitä. Ei tekniset kysymykset yms.

Valvoja: Ville K

JKHarleyD
Aktiivi
Auto: 69 Sportsroof big-block

Kellään konttia lähdössä kohta USAsta Suomeen?

Viesti Kirjoittaja JKHarleyD »

Olisko kellään tietoa tai ehdotusta, kenellä voisi olla (tai keneltä kannattaisi kysellä) kontti tai kontteja lähdössä kohtapuoliin USAn itärannikolta (tai jopa Tennesseen osavaltiosta) kohti Helsinkiä/Suomea ja ko. kyytiin sopisi/saattaisi sopia mun puulaatikko (mitoiltaan n. 1.2m x 1.2m x 1m eli noin 1.5m3)?? Laatikko sisältää moottorin ja muita jenkkiauton osia.

Jos on tietoa/ehdotuksia tms., antakaapa samalla yhteystiedot..

Noi kaupalliset huolinta-/kuljetusyritykset osaavat rokottaa rahdeista varovasti sanoen sen verran riittävästi (viitaten tälläkin palstalla oleviin kokemuksiin)..., etten heti ensimmäiseksi halua turvautua niihin.

Osuuteni rahdista tietenkin maksan (ja tullauksen hoitaisin itse).

Janne 040-5583313 tai yv tai vastaus palstalle
ROKI
Aina äänessä
Viesti:

Re: Kellään konttia lähdössä kohta USAsta Suomeen?

Viesti Kirjoittaja ROKI »

JKHarleyD kirjoitti:Olisko kellään tietoa tai ehdotusta, kenellä voisi olla (tai keneltä kannattaisi kysellä) kontti tai kontteja lähdössä kohtapuoliin USAn itärannikolta (tai jopa Tennesseen osavaltiosta) kohti Helsinkiä/Suomea ja ko. kyytiin sopisi/saattaisi sopia mun puulaatikko (mitoiltaan n. 1.2m x 1.2m x 1m eli noin 1.5m3)?? Laatikko sisältää moottorin ja muita jenkkiauton osia.

Jos on tietoa/ehdotuksia tms., antakaapa samalla yhteystiedot..

Noi kaupalliset huolinta-/kuljetusyritykset osaavat rokottaa rahdeista varovasti sanoen sen verran riittävästi (viitaten tälläkin palstalla oleviin kokemuksiin)..., etten heti ensimmäiseksi halua turvautua niihin.

Osuuteni rahdista tietenkin maksan (ja tullauksen hoitaisin itse).

Janne 040-5583313 tai yv tai vastaus palstalle
Terve janne!kysyppä GT350 / Tuumacid ukolta tai Karvisen Mikalta joensuusta, naillä tuntuu tulevan kontteja tasaseen tahtiin.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
KTM
Addikti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KTM »

Jusulla tulee Kotkaan koko ajan kontteja itä-rannikolta. Heitän YV:nä yhteystiedot.
GT-350
Superpölöttäjä
Viesti:

Re: Kellään konttia lähdössä kohta USAsta Suomeen?

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

ROKI kirjoitti:Terve janne!kysyppä GT350 / Tuumacid ukolta tai Karvisen Mikalta joensuusta, naillä tuntuu tulevan kontteja tasaseen tahtiin.
Tuumamiehellä ei ole tulossa konttia vähään aikaan.
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
Vastaa Viestiin