Olisko kellään tietoa tai ehdotusta, kenellä voisi olla (tai keneltä kannattaisi kysellä) kontti tai kontteja lähdössä kohtapuoliin USAn itärannikolta (tai jopa Tennesseen osavaltiosta) kohti Helsinkiä/Suomea ja ko. kyytiin sopisi/saattaisi sopia mun puulaatikko (mitoiltaan n. 1.2m x 1.2m x 1m eli noin 1.5m3)?? Laatikko sisältää moottorin ja muita jenkkiauton osia.
Jos on tietoa/ehdotuksia tms., antakaapa samalla yhteystiedot..
Noi kaupalliset huolinta-/kuljetusyritykset osaavat rokottaa rahdeista varovasti sanoen sen verran riittävästi (viitaten tälläkin palstalla oleviin kokemuksiin)..., etten heti ensimmäiseksi halua turvautua niihin.
Osuuteni rahdista tietenkin maksan (ja tullauksen hoitaisin itse).
Janne 040-5583313 tai yv tai vastaus palstalle
Kellään konttia lähdössä kohta USAsta Suomeen?
Valvoja: Ville K
Re: Kellään konttia lähdössä kohta USAsta Suomeen?
Terve janne!kysyppä GT350 / Tuumacid ukolta tai Karvisen Mikalta joensuusta, naillä tuntuu tulevan kontteja tasaseen tahtiin.JKHarleyD kirjoitti:Olisko kellään tietoa tai ehdotusta, kenellä voisi olla (tai keneltä kannattaisi kysellä) kontti tai kontteja lähdössä kohtapuoliin USAn itärannikolta (tai jopa Tennesseen osavaltiosta) kohti Helsinkiä/Suomea ja ko. kyytiin sopisi/saattaisi sopia mun puulaatikko (mitoiltaan n. 1.2m x 1.2m x 1m eli noin 1.5m3)?? Laatikko sisältää moottorin ja muita jenkkiauton osia.
Jos on tietoa/ehdotuksia tms., antakaapa samalla yhteystiedot..
Noi kaupalliset huolinta-/kuljetusyritykset osaavat rokottaa rahdeista varovasti sanoen sen verran riittävästi (viitaten tälläkin palstalla oleviin kokemuksiin)..., etten heti ensimmäiseksi halua turvautua niihin.
Osuuteni rahdista tietenkin maksan (ja tullauksen hoitaisin itse).
Janne 040-5583313 tai yv tai vastaus palstalle
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Re: Kellään konttia lähdössä kohta USAsta Suomeen?
Tuumamiehellä ei ole tulossa konttia vähään aikaan.ROKI kirjoitti:Terve janne!kysyppä GT350 / Tuumacid ukolta tai Karvisen Mikalta joensuusta, naillä tuntuu tulevan kontteja tasaseen tahtiin.
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!