Viime perjantaina koitti se päivä että sain ruuvata uudet rattaat avoon alle. Kiitoksia siitä Tuumamiehelle!
Deep dish bullitit
Deep dish bullitit
http://www.ponikorjaamo.com/ja67/pullitit
Viime perjantaina koitti se päivä että sain ruuvata uudet rattaat avoon alle. Kiitoksia siitä Tuumamiehelle!
Hyvin sopii pyörimään eikä mihinkään ota kiinni. Eturenkaat kokoa 255/40-18 9" leveällä vanteella ja takana 285/35-18 10" vanteella. Eilinen Kalajoen reissu oli eka testi maantiellä, eikä sieläkään mitään ongelmaa ollut. Ei vedellyt urissa ollenkaan, tai sitten oli niin hyvät tiet että ei ollu uria. Jälkimmäinen vaihtoehto on kyllä aika mahdoton näillä meidän teillä. 
Viime perjantaina koitti se päivä että sain ruuvata uudet rattaat avoon alle. Kiitoksia siitä Tuumamiehelle!
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Deep dish bullitit
Todella hyvän näköiset vanteet renkaineen! Vieläkö kumi sulaa noilla?
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
kyllä kumi sulaa tarvittaessa, mutta ei enää yhtä helposti mitä vanhoilla 245 kumeilla. ehkä parempi niin...
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
EI ne enää tuossa auton alla jotenkaan niin mahottoman isoilta näytä, itteasiassa hyvinkin sopivan kokosilta =))
Katotaan saanko mä jo pick-nickiin mun uudet vanteet alle...
( http://www.partanen.net/gallery/display ... pos=-19362 )
Ja täältäkin suunnalta TOSI ISO KIITOS tuumamiehelle

Katotaan saanko mä jo pick-nickiin mun uudet vanteet alle...
( http://www.partanen.net/gallery/display ... pos=-19362 )
Ja täältäkin suunnalta TOSI ISO KIITOS tuumamiehelle
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Oolrait. Kehutaan vielä musse67:n vanteita. Istuvat kyllä tosi hienosti tuohon autoon. Todella tyylikkäästi levittävät ulospäin. Sitten Dervish, etkös sä retostellut myyväsi nämä nykyiset vanteet jossain vaiheessa? Joko sulle on ostaja vai millämallilla homma on? Muistatko mangum 500 tyylisten vanteiden mittoja siis leveys ja Backspacing vai aiotko myydä? Hienot vanteet ovat tulossa sinullekin!Dervish kirjoitti:EI ne enää tuossa auton alla jotenkaan niin mahottoman isoilta näytä, itteasiassa hyvinkin sopivan kokosilta =))
Katotaan saanko mä jo pick-nickiin mun uudet vanteet alle...
( http://www.partanen.net/gallery/display ... pos=-19362 )
Ja täältäkin suunnalta TOSI ISO KIITOS tuumamiehelle![]()
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Ehei, en mä noita 2003 mach 1 vanteita aio myydä missään välissä poijes.Fastback kirjoitti:Sitten Dervish, etkös sä retostellut myyväsi nämä nykyiset vanteet jossain vaiheessa? Joko sulle on ostaja vai millämallilla homma on? Muistatko mangum 500 tyylisten vanteiden mittoja siis leveys ja Backspacing vai aiotko myydä? Hienot vanteet ovat tulossa sinullekin!Dervish kirjoitti:EI ne enää tuossa auton alla jotenkaan niin mahottoman isoilta näytä, itteasiassa hyvinkin sopivan kokosilta =))
Katotaan saanko mä jo pick-nickiin mun uudet vanteet alle...
( http://www.partanen.net/gallery/display ... pos=-19362 )
Ja täältäkin suunnalta TOSI ISO KIITOS tuumamiehelle![]()
Mutta tutkinnan ja kokeilujen tuloksena nuo FR500 mennee myyntiin.
Liika leveät, ei mahu kaarien sisään, tarttee spacerit, minimi spacereillakin ottaa hyvi helpolla iskariin kiinni ja kuppeja on turha saada keskiöön kiinni, eli lisää spaceria, ei oo lähelläkään mahtumista kaarien sisään jne.
Jotenkin mä odotinkin tätä...
EDIT: ja mittoja en muista, mutta FRPP katalogissa varmaan on mittoja noille kun ne sieltä on valkattu ja ostettukin.
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Oolrait. Onkos noi samanlaiset leveydeltään kaikki 4 kpl.? Taka-akselille sopisivat helposti backspacingistä puolesta, mutta eteen ottaa varmasti kiinni. Mitähän mahtaa Dervish huudella moisista rinkuloista? 18*9:t ne ovat??Dervish kirjoitti:Mutta tutkinnan ja kokeilujen tuloksena nuo FR500 mennee myyntiin.
Liika leveät, ei mahu kaarien sisään, tarttee spacerit, minimi spacereillakin ottaa hyvi helpolla iskariin kiinni ja kuppeja on turha saada keskiöön kiinni, eli lisää spaceria, ei oo lähelläkään mahtumista kaarien sisään jne.
Jotenkin mä odotinkin tätä...
EDIT: ja mittoja en muista, mutta FRPP katalogissa varmaan on mittoja noille kun ne sieltä on valkattu ja ostettukin.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Ovatten 17x9 ja kaikki samaa kokoa.Fastback kirjoitti:Oolrait. Onkos noi samanlaiset leveydeltään kaikki 4 kpl.? Taka-akselille sopisivat helposti backspacingistä puolesta, mutta eteen ottaa varmasti kiinni. Mitähän mahtaa Dervish huudella moisista rinkuloista? 18*9:t ne ovat??Dervish kirjoitti:Mutta tutkinnan ja kokeilujen tuloksena nuo FR500 mennee myyntiin.
Liika leveät, ei mahu kaarien sisään, tarttee spacerit, minimi spacereillakin ottaa hyvi helpolla iskariin kiinni ja kuppeja on turha saada keskiöön kiinni, eli lisää spaceria, ei oo lähelläkään mahtumista kaarien sisään jne.
Jotenkin mä odotinkin tätä...
EDIT: ja mittoja en muista, mutta FRPP katalogissa varmaan on mittoja noille kun ne sieltä on valkattu ja ostettukin.
50restossa, mistä nuokin tais tulla, maksaa usitaakseni 549,jarisat dollaria.
Laskua en oo viel käsiini saanu, mutta sen pyydän mitä maksoin, näillä näkymin...
Ja eteen mä niitä äsken foksissani mallasin, kyllä ne pitää joka nurkkaan mahtua tai ei tuu soivaa peliä, vaikka vaan polttovanteiks jättäis...
Paiskaa YV jos kiinnostaa ostaa tjms. Ei sotketa enempää tätä triidiä.
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Olihan ne komiat, erikoisen näköiset ne spinnerit niissä.MustangGT kirjoitti:Cruising Nightissa Ursulan parkissa tuli ihailtua Deep Black Bullitteja.
Bulliteissa oli jopa spinnerit![]()
NÄyttipä tosi makeilta![]()
Musta avo ja mustat Deepit ja kirkkaat spinnerit...nam![]()
Vai mitä Arto65FB??
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS, BMW 730 -95 3L V8 DOCH, Scorppi -97, 2.3(Kuusakoskelle
)
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS, BMW 730 -95 3L V8 DOCH, Scorppi -97, 2.3(Kuusakoskelle
