Viime perjantaina koitti se päivä että sain ruuvata uudet rattaat avoon alle. Kiitoksia siitä Tuumamiehelle!

Oolrait. Kehutaan vielä musse67:n vanteita. Istuvat kyllä tosi hienosti tuohon autoon. Todella tyylikkäästi levittävät ulospäin. Sitten Dervish, etkös sä retostellut myyväsi nämä nykyiset vanteet jossain vaiheessa? Joko sulle on ostaja vai millämallilla homma on? Muistatko mangum 500 tyylisten vanteiden mittoja siis leveys ja Backspacing vai aiotko myydä? Hienot vanteet ovat tulossa sinullekin!Dervish kirjoitti:EI ne enää tuossa auton alla jotenkaan niin mahottoman isoilta näytä, itteasiassa hyvinkin sopivan kokosilta =))
Katotaan saanko mä jo pick-nickiin mun uudet vanteet alle...
( http://www.partanen.net/gallery/display ... pos=-19362 )
Ja täältäkin suunnalta TOSI ISO KIITOS tuumamiehelle![]()
Ehei, en mä noita 2003 mach 1 vanteita aio myydä missään välissä poijes.Fastback kirjoitti:Sitten Dervish, etkös sä retostellut myyväsi nämä nykyiset vanteet jossain vaiheessa? Joko sulle on ostaja vai millämallilla homma on? Muistatko mangum 500 tyylisten vanteiden mittoja siis leveys ja Backspacing vai aiotko myydä? Hienot vanteet ovat tulossa sinullekin!Dervish kirjoitti:EI ne enää tuossa auton alla jotenkaan niin mahottoman isoilta näytä, itteasiassa hyvinkin sopivan kokosilta =))
Katotaan saanko mä jo pick-nickiin mun uudet vanteet alle...
( http://www.partanen.net/gallery/display ... pos=-19362 )
Ja täältäkin suunnalta TOSI ISO KIITOS tuumamiehelle![]()
Oolrait. Onkos noi samanlaiset leveydeltään kaikki 4 kpl.? Taka-akselille sopisivat helposti backspacingistä puolesta, mutta eteen ottaa varmasti kiinni. Mitähän mahtaa Dervish huudella moisista rinkuloista? 18*9:t ne ovat??Dervish kirjoitti:Mutta tutkinnan ja kokeilujen tuloksena nuo FR500 mennee myyntiin.
Liika leveät, ei mahu kaarien sisään, tarttee spacerit, minimi spacereillakin ottaa hyvi helpolla iskariin kiinni ja kuppeja on turha saada keskiöön kiinni, eli lisää spaceria, ei oo lähelläkään mahtumista kaarien sisään jne.
Jotenkin mä odotinkin tätä...
EDIT: ja mittoja en muista, mutta FRPP katalogissa varmaan on mittoja noille kun ne sieltä on valkattu ja ostettukin.
Ovatten 17x9 ja kaikki samaa kokoa.Fastback kirjoitti:Oolrait. Onkos noi samanlaiset leveydeltään kaikki 4 kpl.? Taka-akselille sopisivat helposti backspacingistä puolesta, mutta eteen ottaa varmasti kiinni. Mitähän mahtaa Dervish huudella moisista rinkuloista? 18*9:t ne ovat??Dervish kirjoitti:Mutta tutkinnan ja kokeilujen tuloksena nuo FR500 mennee myyntiin.
Liika leveät, ei mahu kaarien sisään, tarttee spacerit, minimi spacereillakin ottaa hyvi helpolla iskariin kiinni ja kuppeja on turha saada keskiöön kiinni, eli lisää spaceria, ei oo lähelläkään mahtumista kaarien sisään jne.
Jotenkin mä odotinkin tätä...
EDIT: ja mittoja en muista, mutta FRPP katalogissa varmaan on mittoja noille kun ne sieltä on valkattu ja ostettukin.
Olihan ne komiat, erikoisen näköiset ne spinnerit niissä.MustangGT kirjoitti:Cruising Nightissa Ursulan parkissa tuli ihailtua Deep Black Bullitteja.
Bulliteissa oli jopa spinnerit![]()
NÄyttipä tosi makeilta![]()
Musta avo ja mustat Deepit ja kirkkaat spinnerit...nam![]()
Vai mitä Arto65FB??