kyseessa -95 avo
Musse huoltoon Hesassa ???
- Sulkava
- Mega-addikti
- Auto: 1995 Mustang
Musse huoltoon Hesassa ???
jaa-a minne se kannattaa viedä ???
kyseessa -95 avo
kyseessa -95 avo
-
WhiteCoupe
- Aktiivi
American Service. Konalankujalla.
Osaamistasoa kuvaa mm. se että ko. firman omistajalla on se oranssi '70 Road Runner, mikä parikin kertaa on ollut ACS:ssä ja esiteltiin jokunen vuosi sitten V8:ssa.
Olin siinä naapurissa töissä muutaman vuoden, voi sitä V8:n lotinaa...olihan jos minkälaista härpätintä siellä työn alla, Mustangeja joukossa.
Osaamistasoa kuvaa mm. se että ko. firman omistajalla on se oranssi '70 Road Runner, mikä parikin kertaa on ollut ACS:ssä ja esiteltiin jokunen vuosi sitten V8:ssa.
Olin siinä naapurissa töissä muutaman vuoden, voi sitä V8:n lotinaa...olihan jos minkälaista härpätintä siellä työn alla, Mustangeja joukossa.
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
En saanut silmiä irti kun näin sen RoadRunnerinGT-350 kirjoitti:American Service. Konalankujalla.
KUKA V*TUN TUNING?!
Strutsi Valiant on aikas nätti. Olen muuten nukkunut tuon kyseisen auton vieressä, kun se oli eräällä toisella omistajalla200cid kirjoitti:En saanut silmiä irti kun näin sen RoadRunnerinGT-350 kirjoitti:American Service. Konalankujalla.
Olin siinä naapurissa töissä muutaman vuoden, voi sitä V8:n lotinaa...olihan jos minkälaista härpätintä siellä työn alla, Mustangeja joukossa.Sellaiset kaarat saa melkeen kääntymään moparismiin
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
- Sulkava
- Mega-addikti
- Auto: 1995 Mustang
kiitos vinkeistä !!
sain Mussen American car centerriin KOnalaan-- ja Hyvin oli homma tehty !!!
nyt vaan kesää odotellen....
Savonlinnassa olen jo vuosia huollattanut jenkki rassini MVA- huollossa -- Mikko tekee kanssa tosi hyvää jälkeä -- suosittelen jos pulaan joudutte Itä -Suomessa
Kari
Savonlinnassa olen jo vuosia huollattanut jenkki rassini MVA- huollossa -- Mikko tekee kanssa tosi hyvää jälkeä -- suosittelen jos pulaan joudutte Itä -Suomessa
Kari
Mustang 1994 / 1995 ...
Soutuneuvos
Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
Soutuneuvos
Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne