Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Osaamistasoa kuvaa mm. se että ko. firman omistajalla on se oranssi '70 Road Runner, mikä parikin kertaa on ollut ACS:ssä ja esiteltiin jokunen vuosi sitten V8:ssa.
Olin siinä naapurissa töissä muutaman vuoden, voi sitä V8:n lotinaa...olihan jos minkälaista härpätintä siellä työn alla, Mustangeja joukossa.
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
Osaamistasoa kuvaa mm. se että ko. firman omistajalla on se oranssi '70 Road Runner, mikä parikin kertaa on ollut ACS:ssä ja esiteltiin jokunen vuosi sitten V8:ssa.
Olin siinä naapurissa töissä muutaman vuoden, voi sitä V8:n lotinaa...olihan jos minkälaista härpätintä siellä työn alla, Mustangeja joukossa.
En saanut silmiä irti kun näin sen RoadRunnerin Sellaiset kaarat saa melkeen kääntymään moparismiin
En saanut silmiä irti kun näin sen RoadRunnerin Sellaiset kaarat saa melkeen kääntymään moparismiin
Strutsi Valiant on aikas nätti. Olen muuten nukkunut tuon kyseisen auton vieressä, kun se oli eräällä toisella omistajalla On noissa mopseissa muutama käännyttäjäauto; Challenger, Charger, Cuda, Roadrunner, Demon, Duster... Oli joku muukin, vaan muisti pätkii...
Mustang GT -88 "Mustikki" Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt" Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Ultrapoint petikko vantaalla
Motortyme kauklahdessa espoossa
Jamant hirvisuolla espoossa
pitäs olla tietämystä riittävästi
uudempien amerikkalaisten huolloista ja korjauksista.
sain Mussen American car centerriin KOnalaan-- ja Hyvin oli homma tehty !!! nyt vaan kesää odotellen....
Savonlinnassa olen jo vuosia huollattanut jenkki rassini MVA- huollossa -- Mikko tekee kanssa tosi hyvää jälkeä -- suosittelen jos pulaan joudutte Itä -Suomessa