Virtauspenkin teko
Valvoja: Ville K
Virtauspenkin teko
Nyt olis tälläinen saatava aikaiseksi, kun noita kansien tekoja aina sillon tällön tulee eteen. Pitäis saada jostain kuvia ja rakennus ohjeita, jossakin vaiheessa oli jossakin juttu asiantiimoilta , mut meni ohi silloin. nyt on omaan musseen kannet teon alla, tein tuossa pariviikkoa sitten velipojan AMG mersuun kannen, löyty potkua ihan mukavasti entiseen verraten, mulla on kyllä yhdenlainen virtausmittari, mut on hiukan epäkäytännöllinen. tekisin pöytämallin, tai seinälle viritettävän. Jos jollakin olis hajua asiantiimoilta, niin voisitteko kerttoilla jotakin.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2550
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
Kyseleppä tuolta jokkisnetin puolelta. Siellä tietääkseni on sällejä jotka ei maksa mistään mitään, ja tekevät kaiken myös itse. Joskus jollain tallilla vuosia sitten muistelisin nähneeni tuollaisen tehty vanhoista pölynimurin moottoreista, muoviputkesta ja kuulasta. Missä ja milloin -ei muista.
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Lapinakyva putki ja kuula yhdistelmalla saa paine-eromittarin tehtya aika napparasti. Muistaakseni jollakin sellasella joskus tuuttihondan imupaineita saadettiin tasoihin.. Ongelmana silla on, etta jumittelee herkasti (tarttee neppia valilla) ja se perustuu puoliholtittomaan ohivuotoon, joten riviston tekemisessa pitaa olla hyvat toleranssit. Polynimurista voisi saada katevasti rungon vehkeelle, kuten tuossa JXA jo kertoilikin. Herkempi moottori vaan akseliin ja volttimittari peraan, etta nakee kierrosluvun.. Jos tarttee useamman, niin taas menee hankalaksi saada tasmalleen samanmoisia. Korkeampaa teknologiaa voisi olla uudemman mustin ilmamassa-anturi, mutta sen nayttamien valjastaminen virittelyyn voi olla aika haastavaa kanssa. Ylipaansa tollasen mittalaitteen tekemisessa itte on isoin ongelma, miten sen kalibroisi. Jos tarttee vaan nahda ero aiempaan, niin silloin nakee plus/miinus arvon milla tahansa patentilla. Minkalaista tarttis olla noin tarkemmin?