Kyselee nimim. "Epätietoinen Pirkanmaalta"
Bensatankin suojaus
- Late
- Aina äänessä
- Viestit: 1337
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Bensatankin suojaus
Tulipa hankittua uusi bensatankki Tbirdiin vanhan vuotavan tilalle. Edellisen kestoiäksi tuli 18 vuotta ja tarkoitus olisi että tämä uusi kestäisi vielä kauemmin. Eli minkälainen käsittely tuollaiselle sinkitylle peltitankille kannattaisi tehdä ennen asennusta? Maalaus? Kotelosuojaa? Sellaisenaan paikalle?
Kyselee nimim. "Epätietoinen Pirkanmaalta"
Kyselee nimim. "Epätietoinen Pirkanmaalta"
Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
Miten kävi edellisen tankin kanssa, syöpyikö puhki sisältä vai ulkoa?
Meinasitko pitää Tbirdiä vielä seuraavat 18 vuotta aina vuoteen 2024 saakka? Jos et, älä tee mitään, jos aiot ajaa samalla tankilla vielä vuonna 2025 niin jotai tarvii tehdä. Koska sinkin päälä ei oikein maali tahdo pysyä niin suosittelen massausta ja uudelleen käsittelyn noin 5 vuoden välein. Sisäpuolelle ei ole kai muuta tehtävissä kuin estää veden kertyminen -> sinolia tankiin. Pystyiskö sisäpinnan pällystämään jollain aineella?
Löytyykö Tbirdiin muovitankkia?
Meinasitko pitää Tbirdiä vielä seuraavat 18 vuotta aina vuoteen 2024 saakka? Jos et, älä tee mitään, jos aiot ajaa samalla tankilla vielä vuonna 2025 niin jotai tarvii tehdä. Koska sinkin päälä ei oikein maali tahdo pysyä niin suosittelen massausta ja uudelleen käsittelyn noin 5 vuoden välein. Sisäpuolelle ei ole kai muuta tehtävissä kuin estää veden kertyminen -> sinolia tankiin. Pystyiskö sisäpinnan pällystämään jollain aineella?
Löytyykö Tbirdiin muovitankkia?
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
On olemassa bensatankin sisäpoliseen käsittelyyn oikea aine. Moottoripyörien tankkeja käsitellään sillä, ei ruostu sen jälkeen ihan tietämättä on vai aikamoista myrkyä. Ensin tankki pestään sitruuna hapolla, kunnolla huuhdellen ja kuivattaen, ja kaadetaan käsittelyaine tnkkiin ja huljutellaan se joka paikkaan, kaataen ylimääräiset pois. Toistetaan kertaalleen ja suojaus on kunnossa. Ulkopuolelle voi ruiskuttaa happovärin ja sen päälle pintamaalin, on kestävä yhdistelmä, tetysti voi viellä massata jos haluaa.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Niinpä! Por 15 en rupea kiistelemään, mut epäilen kyllä vahvasti että ei kyllä hakka 2k maaleja, miten voisi kun on ykikomponentti maali??. Mites muuten käy jos sen päälle vetästään 2k maalia, tulee varmaankin ruttu ilmiö. Mutta sehän on jokaisen oma asia, mitä sinne autonsa pohjaan levittää tärkeintä on että kestäis. Viellä yksi vaihtoehto laiva mali kestää muuten isältä pojalle.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2550
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
Vieläkös tuota laivojen ohjaan tarkoitettua happoväriä myydään ? Kuulin jo aikaa sitten että tuon valmistus / myynti (?) olisi kielletty, kun oli liian hyvää maalia. (myrkkyä)ROKI kirjoitti:Viellä yksi vaihtoehto laiva mali kestää muuten isältä pojalle.
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
-
Tarkkailija
- Aktiivi
- Viestit: 123
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 15:55
POR-15 hakkaa 2-k maalit mennentullen, eikä tule ryttyilmiötä...ROKI kirjoitti:Niinpä! Por 15 en rupea kiistelemään, mut epäilen kyllä vahvasti että ei kyllä hakka 2k maaleja, miten voisi kun on ykikomponentti maali??. Mites muuten käy jos sen päälle vetästään 2k maalia, tulee varmaankin ruttu ilmiö. Mutta sehän on jokaisen oma asia, mitä sinne autonsa pohjaan levittää tärkeintä on että kestäis. Viellä yksi vaihtoehto laiva mali kestää muuten isältä pojalle.
Miten ihmeessä voi olla, kun on yiksi komponenttinen, miten on mahdollista että hakkaa tullenmennen 2k maalit, ei taida olla oikein tieto hallussa. Onko näyttä vtt:n testituloket, noista 2k ja uretaani sekä epoksi maaleista löytyy, ei porri pärjää. Tietenki tässäkin on niin että, jokainen voitelee autoonsa sitä mitä haluaa vaikka tervaa, ei pitäis olla liiaksi mainoksen uhri, por ja miranol samalla viivalla.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Joo pitää osta yksi purtilo kokeeksi, ja laittaa testiin katotaan sit mitä tulee, mistäs tuota töhkää saa.Speedy kirjoitti:Miranol jää pehmeäks. Por15 avatun purkin jos kannen lätkäsee kiinni suoraan,niin ei aukea ku hajottamalla, vaatii kelmun väliin. hyviä kokemuksia on käyttäjillä tuosta, katsotaan.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- Late
- Aina äänessä
- Viestit: 1337
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Tankki syöpyi puhki ulkopuolelta saumasta. Olen vähän ajatellut että säästän Thunderbirdin tulevalle esikoiselleni ensiautoksi ja olisi kivaa että siinä olisi silloin ainakin yksi ruosteeton osa. Tosin siihen saattaa mennä vielä vähän enemmän kuin 18 vuotta kun on tuo äitikin vielä hakusessa457 kirjoitti:Miten kävi edellisen tankin kanssa, syöpyikö puhki sisältä vai ulkoa?
Meinasitko pitää Tbirdiä vielä seuraavat 18 vuotta aina vuoteen 2024 saakka?
No joo, kiitos kaikille vinkeistä. Luontaisen laiskuuteni ohjaamana taidan kuitenkin vetää tankin pintaan vain kotelosuojaa kun sitä löytyy purkillinen kotitallista. Eiköhän sekin aika hyvän suojan anna.
Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO