3.8l

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
SlinKY
Aktiivi
Viestit: 66
Liittynyt: 24 Kesä 2005, 01:51
Paikkakunta: Ylöjärvi

3.8l

Viesti Kirjoittaja SlinKY »

Löytyykö 94-95 3.8l koneisiin helposti viripalikkaa?? Kaikki mitä olen kattellu niin on vaan 5.0l koneisii.
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Laitoin Kuukkeliin haun "ford 3.8 + performance" ja näyttäisi tulevan linkkejä palikoihin ja niitä käyttävien poikien sivustoihin jonkin verran.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Viimeisen vuoden parin aikana on tullut kaikenlaista kivaa, kuten GT:n tuplaputkiadapteria, ahdinta ym. Jenkeissa noi 3.8:t on enempi lukiopoikien ekoja autoja tai muuten ei-niin-virityshaluisten-tai-kykyisten kaytossa, jos kauniisti sanotaan. Ilmeisesti on kuitenkin alkanut tulla markkinoita 3.8 performancelle ja osia myos.
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Kyllähän noihin saa viriosia mutta se järkevin lisätehotapa eli ahtaminen on suomessa turhan hankalaa. Järkevin tapa lisäteholle on vaihtaa 5.0 auto ja sitä virittää, saman hintaiseksi saattaa loppujen lopuksi tulla, mutta eiköhän 3.8:nkin nokkaa, peltisarjoja jne saa, hyvällä säkällä saa samat tehot kuin -94 cobrassa eli 240 heppaa ja rahaakin on kulunut :lol:
Go tell Alice....
Avatar
NoNeed4Boost
Addikti
Viestit: 441
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja NoNeed4Boost »

Tossa on yks aika hyvin toteutettu Porsche eateri.

http://www.stangnet.com/sema2000/kb1.html

Tietääkö kukaan paljonko painaa tuollainen vakio 3.8 v6?
Voisi siitäkin saada painonsäästöä kasiin verrattuna..
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti

Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

NoNeed4Boost kirjoitti:Tossa on yks aika hyvin toteutettu Porsche eateri.

http://www.stangnet.com/sema2000/kb1.html

Tietääkö kukaan paljonko painaa tuollainen vakio 3.8 v6?
Voisi siitäkin saada painonsäästöä kasiin verrattuna..
Painoeroa on luokkaa 100kg (n 200 lbs). Ahtimen, lukkoperan ym kanssa ero jaa 50kg:hen. Tollanen kutvos sleeperi oli joskus ajatuksena tehda, mutta loppupeleissa jai halvemmaksi dumpata talvimondeosuunnitelma, ajaa halvalla vakio kutvosella talvet ja hankkia kasi kesaksi.. 8) Tai ainakin niin paperilla. :roll: Ton kasin kanssa virittelymoponkarkuu tulee vielakin kalliimmaksi.. :P
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Vastaa Viestiin